Poll

Hoe moet het gaan heten?

dagboekkamer
5 (20.8%)
het klooster
4 (16.7%)
broedplek
4 (16.7%)
komkommeroord
11 (45.8%)

Totaal aantal stemmen: 24

Auteur Topic: Komkommeroord  (gelezen 12452 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Komkommeroord
« Reactie #40 Gepost op: 5-08-2004, 19:56:32 »
ja toch nog even terugkomend op het scoebiedoetouwtjegifverhaal he.. das dus echt naadje dus..  ::niet-ok::
na jaren lang zoeken hadden we het gevonden. we hebben de gameboys, playstations, irma-la-douce-barbies, groenpoepende (heel écht na spinazie) babyborns en alles de kast in geflikkerd, want ze waren zoet met een paar van die gekleurde touwtjes voor een euro....  ::ok:: ::ok:: ::ok::

en dan zijn ze een beetje giftig..?? nou en! >:(

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Komkommeroord
« Reactie #41 Gepost op: 5-08-2004, 20:07:45 »
ja toch nog even terugkomend op het scoebiedoetouwtjegifverhaal he.. das dus echt naadje dus..  ::niet-ok::
na jaren lang zoeken hadden we het gevonden. we hebben de gameboys, playstations, irma-la-douce-barbies, groenpoepende (heel écht na spinazie) babyborns en alles de kast in geflikkerd, want ze waren zoet met een paar van die gekleurde touwtjes voor een euro....  ::ok:: ::ok:: ::ok::

en dan zijn ze een beetje giftig..?? nou en! >:(

Zolang je het niet als rietje gaat gebruiken kan er toch niet zoveel misgaan?
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Komkommeroord
« Reactie #42 Gepost op: 6-08-2004, 21:44:33 »
'jaja, een hele schok zal dat voor je geweest zijn', mompelde Tijgertje sarcastisch.. 'Waarom was je dan zo tegen zijn heiligverklaring hier op de site?'
De Baron zweeg. Een kwartier lang werd er niet gesproken en leken ze allen verzonken in hun eigen gedachten. Hij kwam tot de conclusie dat de tijd de herinneringen allang van hun pijnlijke kantjes ontdaan had. Maar goed ook, want er was heel wat geweest waarover hij zich in latere jaren geschaamd had, om over de brute manier van de machtsovername maar helemaal niet te spreken. Hij en zijn groep rebellen waren niet zachtzinnig te werk gegaan. Plotseling vroeg hij zich af waar Dorine eigenlijk was. Hij besloot het de andere aanwezigen te vragen. 'Geen idee', antwoordde Tijgertje, dan klik je toch even op haar profiel? 'Nah, laat maar zitten' zei de Baron, die zich realiseerde dat hij nog liever dood neer zou vallen dan dat hij zou moeten toegeven dat hij haar miste. 'Dan kijk ik wel even, ben nu toch nieuwsgierig, want ik heb haar al een paar dagen niet gezien'
« Laatst bewerkt op: 7-08-2004, 15:11:28 door Gerard »
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Komkommeroord
« Reactie #43 Gepost op: 6-08-2004, 22:25:57 »
'Ze is al een paar dagen offline' zei Tijgertje verbaasd. 'Er zal haar toch niets overkomen zijn?'.. De Baron, die opeens merkte dat de gedachte om zonder Dorine verder te gaan hem angst aan joeg, probeerde Tijgertje gerust te stellen. 'Mis je haar?' vroeg hij glimlachend.
'Je projecteert Baronnetje' antwoordde Tijgertje gevat. 'In ieder geval is ze al meer dan twee dagen niet online geweest en dat is eigenlijk helemaal niets voor haar. Ook het Seniorenbingoforum dat zij modereert is al bijna een week niet bijgehouden'. Net toen de Baron zijn mond opende om te antwoorden vloog de deur met een knal open en kwam Dorine steunend op een rollator de bibliotheek binnen.
'Zoow, zei de Baron, waar kom jij vandaan?'
'Ben bij Kîm in het verpleeghuis geweest, als je dat dan zonodig moet weten' snauwde Dorine. Dat arme wijf ligt daar al jaren in coma en niemand, zeker jij niet, besteed ook maar één seconde van zijn tijd aan haar!'
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Komkommeroord
« Reactie #44 Gepost op: 6-08-2004, 22:38:32 »
Nice one Gerard.

 :D ::ok:: ;) ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Komkommeroord
« Reactie #45 Gepost op: 7-08-2004, 18:24:25 »
Tja... Daar ben ik maar weer eens.

Mijn leven is een puinhoop, ik heb het enorm druk met an alles, veel te veel vakanties achter elkaar gepland, 3 in 3,5 week is echt te veel. Ik kan het niet meer aan. Zo'n maand roostervrij van mn werk is echt een ramp.
Het vervelendste aan het hele verhaal is nog dat mensen totaal geen begrip tonen voor het feit dat ik het zo druk heb. Ik ben steeds maar een paar dagen thuis en ben dan vooral bezig met kleding wassen, strijken en vouwen voor de volgende vakamntie. Het valt me erg waar, daarnaast is het emotioneel heel moeilijk omdat ik me niet meer kan hechten, heb een soort hechtingsstoornis opgelopen bij het heen en weer reizen van den haag naar alanya, van alanya naar den haag, van den haag naar noord limburg van daaruit naar duitsland, van duitsland naar limburg en van limburg naar den haag en dan volgende week weer zon riedeltje van verplaatsingen. Ik ben compleet van de kaart ervan en niemand die het begrijpt. Ik moet er maar blij mee zijn en dan dat vreselijke woord ' bofferd'.
Het is een regelrechte ramp!
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Broedplek
« Reactie #46 Gepost op: 8-08-2004, 11:58:38 »
'een week lang in een klooster. Ik kan het een ieder aanraden. Mijn toestand was zo verhit, dat ik dacht dat vorige week al de hittegolf was. Ik kon kiezen uit het klooster van de orde der Promoliaten en het Frunnikklooster en ik heb voor het laatste gekozen. Die Promoliaten zijn echt vreemd en in dat andere klooster zat een stripclub in de kelder dus ala. Al met al heb ik goed kunnen uitrusten en geen een van die vervelende forumleden tegengekomen. (Ook al leek die ene danseres verdacht veel op Gerard). Ik heb geprobeerd contact te zoeken met hogere sferen en het is me gelukt. Nadat ik de gave had gekregen om 7-up in te stralen met goddelijke genezingskracht heb ik de boodschap gekregen om terug te keren om het forum. Mijn logische reactie was: 'Nee, laat deze drinkbeker aan mij voorbijgaan.' maar ik kreeg het gevoel dat ik het moest doen, voor de mensheid. Een grote stap voor de Baron, een nog grotere stap voor de mensheid of zoiets. Dus ik keerde terug...

Maar inmiddels ben ik alweer flink verhit. Sterker nog het lijkt hier al wel een graad of 30. Een of andere Drentse boer begint te zeuren over Mozilla en dat die moeite heeft met lange woorden, dan deel je het maar op in lettergrepen hoor zucht! Tokkie Dorrie begint als van ouds weer te zeiken over hoe zwaar het huishouden is vlak voor de vakantie. Ja stel je voor! En dat word je uiteindelijk ook nog gestraft met een o zo vervelende vakantie. Sommige Tokkies hebben het echt zwaar op deze wereld. Andere forumleden gaan stiekum over je schrijven in een toekomstverhaal. De schande! De schande! Hierin wordt gesuggereerd alsof ik met Tijgertje een redelijk normaal gesprek kan voeren. Tijgertje sucks!

Zo dat lijkt me wel een mooie afsluiting, tot gauw als ik hier weer kom broeden.

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Komkommeroord
« Reactie #47 Gepost op: 8-08-2004, 15:22:17 »
tja.. wederom een dag voorbij en ik moet zeggen ik zie het allemaal weer een stuk positiever in.
Heb wel een klein innerlijk conflict gehad vandaag. Ik merkte dat ik erg sterk reageerde om de aanwezigheid/ terugkeer van de baron. En dan sterk in de zin van: ik vond het erg leuk dat ie er weer was. Heb wel keihard ontkent natuurlijk eerst en toen bleek dat dat niet werkte, gevoel was te sterk, ben ik als een gek gaan rationaliseren maar zelfs mijn ratio kon het met geen mogelijkheid winnen van mn emtionele gevoelens. Dus dan komt het zware moment van acceptatie. Maar heb het wel gedaan. Ik accepteer dat ik het leuk vond om de baron weer online te zien.

Nu ga ik me weer verdiepen in mijn prinsessen studie!
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Komkommeroord
« Reactie #48 Gepost op: 8-08-2004, 23:10:55 »
De Baron moest eigenlijk wel lachen om het temperament van Dorine, die zich op de site het liefst laat aanspreken als 'koningin van Blauwe Nassau du Montagnes sur Lisière au la Haie'. Hij had het 'prinsesseding' nooit helemaal begrepen, maar had wel geleerd er mee om te gaan en gunde Dorine haar kleine pleziertjes. Zeker zolang haar behoeftes niet in botsing kwamen met die van hem.

Dorine liet haar rolstoel brengen en schoof aan bij de anderen. 'En?' vroeg ze, 'waar hadden jullie het over? Heb ik iets gemist?' 'Neuh' zei Tijgertje, we dachten terug aan de moor…, eh het vroegtijdige overlijden van bertha531 en de schok die dat destijds teweeg bracht op de Realitynet. De Baron wist zich te herinneren dat bertha hem erg graag mocht'. Het lukte Tijgertje nauwelijks een ironisch lachje te onderdrukken.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Broedplek
« Reactie #49 Gepost op: 9-08-2004, 11:34:29 »
He broedplek-waar-ik-al-mijn-geheimen-kan-vertellen-want-niemand-mag-die-geheime-berichten-lezen-ook-al-ben-ik-dorine-onnozel-bezig-omdat-ik-heus-wel-weet-dat-ze-het-wel-kunnen-maar-what-the-heck-niemand-leest-toch-mijn-onzin-wat-is-dit-toch-een-mooi-woord-voor-mozi-nog-wattus-gebruikers,

wat blijkt; ik ben 1 van de 4 kanshebbers op de meest gewilde award: De meest vrouwelijke rokende admin (of iets van die strekking). Linda is in de pocket! Het nest (dwingt zelfs andere forummers ertoe om als slaafjes drinken voor haar te gaan halen) stelde nog al wat eisen, maar dat was appeltje-eitje. Daisy heb ik om mijn vinger gewonden met het krachtigste wapen dat je kunt toepassen op deze site: slijmen! Dus dat is kassa-kassa. Maar goed, hoe zijn mijn kansen? De 3 concurrenten zijn Cora Bora, Han13 en Gerard. Nou ja, eigenlijk zijn er maar 2 concurrenten want Cora voldoet natuurlijk helemaal niet aan de eisen die er gesteld worden voor die award, dus die tel ik niet mee. Als die wint, moet er wel (weer) gefraudreert zijn. Han13 is zoals altijd een gewaagd concurrente, maar natuurlijk ook nog niet echt van mijn niveau. Sjeraar, de eeuwige concurrent blijkt ook deze keer weer de grote concurrent. Altijd en overal kom ik deze lastpost weer tegen. De schlemiel (vast wel goed gespeld) wist al mijn perfect beraamde aanslag te saboteren ook zorgt hij ervoor dat ik elke keer weer ellenlang verwaand gezeik moet aanhoren van ene D. die maar niet kan zwijgen over hoe verliefd Sjeraar wel niet op haar is en 'Sjeraar vindt me mooi' 'Sjeraar vindt me intrigerend' blablabla. Maar dit is de kans om hem te verslaan.

Ook al is dat natuurlijk niet echt belangrijk. Iedereen op de site voelt dat de hele awardshow en alles niet zoveel voorstelt. Alles draait om die ene award, je zou het kunnen zien als de oeuvre-award, het is de mooiste en de belangrijkste en ik ga hem winnen. Iedereen die dit stiekum toch lees: "Stem op de Baron!! (Heb ik al gezegd dat je mooie ogen hebt?)"

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Komkommeroord
« Reactie #50 Gepost op: 9-08-2004, 12:05:57 »
En bedankt voor je lange woord, nou kan ik weer de hele tijd heen en weer blijven scrollen ::ohno:: ::niet-ok::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Komkommeroord
« Reactie #51 Gepost op: 9-08-2004, 12:22:49 »
Ik kom hier nooit meer!  >:( >:( >:(

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Komkommeroord
« Reactie #52 Gepost op: 9-08-2004, 12:24:14 »
In dit oord of deze plek dan.  ::zwaai::

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Komkommeroord
« Reactie #53 Gepost op: 9-08-2004, 12:34:44 »
Heej Mozilla Firefox  ;)



We zoeken gewoon iemand die daar even een enter in kan zetten ::jaja::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Komkommeroord
« Reactie #54 Gepost op: 9-08-2004, 12:40:17 »
Heej Mozilla Firefox  ;)




We zoeken gewoon iemand die daar even een enter in kan zetten ::jaja::

Hoezo we? Ik lees dit topic en deze post dus niet eens!  ::trots::  ??? :-\\  ;D

Mozilla Firefox rules!  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Komkommeroord
« Reactie #55 Gepost op: 9-08-2004, 12:46:41 »
Als we nou ff doorposten, dan is deze pagina vol, en hebben we een nieuwe pagina zonder lang woord ::ok::

En je antwoord wel dus je leest het ook ;)

Ik heb trouwens ook gewoon Mozilla, heb jij die ook? En Mozilla Mail?
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Komkommeroord
« Reactie #56 Gepost op: 9-08-2004, 12:52:01 »
En je antwoord wel dus je leest het ook ;)

 >:( Ik dacht dat niemand het door zou hebben!

Citaat
Ik heb trouwens ook gewoon Mozilla, heb jij die ook? En Mozilla Mail?

Nee ik surf alleen maar met Mozilla Firefox en heel soms een met internet explorer voor het geval dat een site vervelend is...

En voor mail Mozilla Thunderbird ja.  ::ok::

Welke theme gebruik jij nu?

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Komkommeroord
« Reactie #57 Gepost op: 9-08-2004, 12:57:15 »
Eehm de gewone volgens mij. Ik surf vooral met de gewone Mozilla, en idd met IE als zo'n stomme site niet eens werkt in Mozilla ::niet-ok:: En onze mail heet volgens mij Mozilla Mail :-\\
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Komkommeroord
« Reactie #58 Gepost op: 10-08-2004, 21:14:31 »
'Mja Baronnetje… dat ik nooit iets zeg wil natuurlijk niet betekenen dat ik niets van je misdaden afweet. Je hoeft tegen mij de schijn niet op te houden. Ik weet dondersgoed met wie ik getrouwd ben' zei Tijgertje.
De Baron bleef strak voor zich uitkijken. Nooit zou hij toegeven dat hij verantwoordelijk was geweest voor de moord op bertha531. Hij kon immers niemand vertrouwen, zelfs Tijgertje, Dorine en Gerard niet. Overigens was de moord wel al lang verjaard, maar het zou hem in verband kunnen brengen met de mysterieuze verdwijningen van forumleden van recenter datum en dat risico kon hij natuurlijk niet nemen.
'Kom op Baron' zei Dorine. 'Durf je na al die jaren nog steeds niet toe te geven dat jij achter de moord op bertha531 zat? En hoe zit het eigenlijk met Lindå, Compuart en Lorelei? Daar willen we nu ook wel eens het naadje van de kous van weten.. toch Tijgertje? Zeg jij nou eens wat!'
Tijgertje moest wel lachen.. 'Ja Baron, vertel ons over Lindå. We weten dat je een hekel aan haar had vanwege de manier waarop ze met dieren om ging. En haar plotselinge verdwijning destijds lijkt mij geen toeval… Peter R de Vries heeft er geloof ik wel 40 afleveringen aan besteed!'
'Ik had met haar verdwijning hoegenaamd niets te maken' zei de Baron zonder enige klank in zijn stem die zijn leugen zou verraden.
« Laatst bewerkt op: 11-08-2004, 08:45:20 door Gerard »
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Komkommeroord
« Reactie #59 Gepost op: 10-08-2004, 21:21:37 »
'Oke dan' zei de Baron. Nu onze levens naar hun einde lopen is het dan misschien toch tijd om schoon schip te maken. 'Ik' zei hij met statige stem en met gestrekte rug, 'ben verantwoordelijk voor de moord op bertha531 en de verdwijning van Lindå. Drommels, drommels, drommels wat was dat geniaal van mij’ grinnikte hij zelfvoldaan. 'Het was een meesterlijk plan al zeg ik het zelf. In ruil voor het mogen modereren van een forumpje heb ik EIDM en LC zo gek gekregen die klusjes voor mij te klaren.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”