Poll

Hoe moet het gaan heten?

dagboekkamer
5 (20.8%)
het klooster
4 (16.7%)
broedplek
4 (16.7%)
komkommeroord
11 (45.8%)

Totaal aantal stemmen: 24

Auteur Topic: Komkommeroord  (gelezen 12450 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Komkommeroord
« Reactie #60 Gepost op: 10-08-2004, 21:31:41 »
he dit is eigenlijk best wel grappig Schande dat mijn naam misbruikt wordt!  >:(

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Komkommeroord
« Reactie #61 Gepost op: 15-08-2004, 18:55:44 »
LD

he he eindelijk terug na alle weken van komen en gaan. ik ervaar ook meteen rust in mn hoofd. heb op mijn gemakje het forum bijgelezen er was weer een hoop gebeurd. liefdes die ineens opbloeien en meteen zou het mijn schuld zijn als daar geen ruimte voor word gegeven om dat te laten ontwikkelen. tuurlijk geef ik ruimte. ik heb alleen het vermoeden dat de liefde van de baron dieper zit voor gerard dan andersom. maar ik kan me vergisen natuurlijk. ook mijn intuitie laat me wel eens in de steek. 
overigens heb ik eindelijk erkenning gekregen, ik heb laatst een PM ontvangen van anzjie waarin ik aangesproken werd met prinses. eindelijk! ik wist wel dat het ooit zou gaan gebeuren. Anzjie snat het tenminste. Het kon natuurlijk ook niet anders. Het is alleen jammer dat de chef van RN zelf die erkenning nog niet geeft. Als ik nou gewoon mijn koninklijke titel zou krijgen dan zouden meer mensen de waarheid inzien.
maar goed ik blijf mn best doen natuurlijk. en anders koop ik m gewoon om zoals eerder beloofd. Ik rijd wel naar enschede met een krat grolsh. als ik dat zou doen zou ik mn titel krijgen.
tjdens mijn staatsbezoekjes hier en ar heb ik deze last niet te dragen. nu ik terug ben merk ik dat het me stress oplevert. Ik had er zelfs een pukkel van op mijn voorhoofd van alle stress. heel vervelend. maar het 'terug zijn' heeft gelukkig veel leuke kanten. het is heerlijk om weer terug te zijn en nog heerlijker om voorlopig niet meer weg te hoeven.

Mijn prinsje is chriz!!