Poll

Heb jij er zin an?

Ja
15 (55.6%)
Nee
12 (44.4%)

Totaal aantal stemmen: 22

Auteur Topic: Sinterklaasmeeting: 28 november 2004 te Breda  (gelezen 30247 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Sinterklaasmeeting 2004, Nieuwe Poll!
« Reactie #40 Gepost op: 19-10-2004, 19:02:31 »
Daan, 4 december 'ligt niet goed', is dat een absolute kan-niet of een liever-niet? Anders kunnen we hem helemaal schrappen nl... ::)
Een liever-niet :)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 19-10-2004, 19:27:30 »
Annuh kan iedere optie :) , die zaterdag kan ik dus wel, maar de zaterdag erop waarschijnlijk niet i.v.m. volleybal enzo... Maar iedere zondag is een optie :) .

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 19-10-2004, 20:14:08 »
Ik kan alleen 4 december, en misschien 11 december, maar dan is er de kans dat ik eerder weg zou moeten, want dan heb ik ergens een concert in Scheveningen van koor, en dat is waarschijnlijk 's avonds maar dat weet ik nog niet. Dus het liefst 4 december, en anders 11 december. De zondagen kan ik sowieso niet.
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 20-10-2004, 16:20:45 »
Een liever-niet :)
mooi, dan schrappen we hem nog niet, ik zet het erbij...

Annuh kan iedere optie :) , die zaterdag kan ik dus wel, maar de zaterdag erop waarschijnlijk niet
ik beschouw dat als een 'kan-niet'; maar als je hem zou kunnen ombuigen tot een 'liever-niet' komt dat natuurlijk héél goed uit, want als de vraagtekenmensen dan ook kunnen hebben we een heel kleine kans op mss wel iedereen die zich tot nu toe belangstellend heeft getoond...

zondag 28 nov: Daan, Elmar, Annuh, Giorgio, ik (Molcrazy mss; @miesh, A&K en EIDM niet)
zaterdag 4 dec: EIDM, Giorgio, Annuh, ik, Daan (liever niet) (Molcrazy en A&K mss; @miesh niet; Elmar??)
zaterdag 11 dec: Daan, @miesh, EIDM, ik (A&K mss; Annuh niet; Elmar?? Giorgio?? Molcrazy??)
zondag 12 dec: @miesh, Daan, Annuh, ik (liever niet) (A&K en EIDM niet; Elmar?? Giorgio?? Molcrazy??)

Giorgio, Elmar, Molcrazy en A&K: hak plz jullie knopen door...!!

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #44 Gepost op: 20-10-2004, 20:52:50 »
Ik kan alleen maar op zondag 28 november :-\\
Het weekend van 4 december ga ik met mijn eigen familie dingen doen enzo en het weekend van 11 december hebben we met de scouting Sinterkerst-opkomst...
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 21-10-2004, 10:46:41 »
Ik kan alleen maar op zondag 28 november :-\\
oh, dat is zwaar balen :( maar...

Het weekend van 4 december ga ik met mijn eigen familie dingen doen enzo en het weekend van 11 december hebben we met de scouting Sinterkerst-opkomst...
'Het weekend van', is dat dan echt beide dagen, ook 's middags? Ik bedoel 's avonds is onze meeting wel afgelopen... :-\\ (Sorry dat ik zo doorzeur, maar even voor de duidelijkheid.)

zondag 28 nov: Daan, Elmar, Annuh, Giorgio, ik (Molcrazy mss; @miesh, A&K en EIDM niet)
zaterdag 4 dec: EIDM, Giorgio, Annuh, ik, Daan (liever niet) (Molcrazy en A&K mss; @miesh en Elmar niet)
zaterdag 11 dec: Daan, @miesh, EIDM, ik (A&K mss; Annuh en Elmar niet; Giorgio?? Molcrazy??)
zondag 12 dec: @miesh, Daan, Annuh, ik (liever niet) (A&K, Elmar en EIDM niet; Giorgio?? Molcrazy??)

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #46 Gepost op: 23-10-2004, 11:22:07 »
Waar is het nou?
Eindelijk...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 23-10-2004, 14:36:04 »
Dat staat nog niet vast, dat hangt nu juist af van wie wanneer kunnen komen! Dus geef alsjeblieft eens antwoord op wanneer (en waar) je kunt...!

zondag 28 nov: Daan, Elmar, Annuh, Giorgio, Molcrazy, ik (@miesh, A&K en EIDM niet)
zaterdag 4 dec: EIDM, Giorgio, Annuh, ik, Daan (liever niet) (@miesh en Elmar niet; Molcrazy?? A&K??)
zaterdag 11 dec: Daan, @miesh, EIDM, ik (Annuh en Elmar niet; A&K?? Giorgio?? Molcrazy??[/color])
zondag 12 dec: @miesh, Daan, Annuh, ik (liever niet) (A&K, Elmar en EIDM niet; Giorgio?? Molcrazy??)

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #48 Gepost op: 23-10-2004, 21:49:29 »
Goed, ik heb besloten dat ik wel wil komen, maar dan moet het wel in BREDA gehouden worden. Het liefst eigenlijk ook op 28 november aangezien dan de meeste mensen kunnen komen en ik dan nog een maand van het einde van het eerste semester verwijderd ben.
Gabriël is de Mol

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #49 Gepost op: 23-10-2004, 23:29:32 »
Ik weet nog steeds niet zeker of ik kom, ik ga voor Gouda, ligt dichterbij voor mij
Eindelijk...

Offline Molcrazy

• Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #50 Gepost op: 23-10-2004, 23:57:57 »
Ja, kijk maar wat voor de meesten het beste uitkomt. Dat lijkt me het meest democratisch.
Gabriël is de Mol

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #51 Gepost op: 24-10-2004, 23:04:30 »
Beslissing bij de hoofdpiet en de hoofdregelpiet is genomen. 28 november te Breda.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #52 Gepost op: 25-10-2004, 02:19:37 »
Beslissing bij de hoofdpiet en de hoofdregelpiet is genomen. 28 november te Breda.

Mooi dan kan ik ook :)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 25-10-2004, 02:31:36 »
Tering man, onder welke steen lag jij
Gedichten mennnnn,zomaar in de wei
Het rijmt voor geen meter..
Maar jij kan het vast beter..

Afz schaap ::zwaai::

Offline Molcrazy

• Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #54 Gepost op: 25-10-2004, 12:44:58 »

::ok:: ::ok:: ::ok::

Hé Anzj, kom je ook? ::tandpastasmiley::
Gabriël is de Mol

Offline Annemieke

• Forumlid
Re: Sinterklaasmeeting: 28 november 2004 te Breda
« Reactie #55 Gepost op: 25-10-2004, 14:40:32 »
Pfoe ja, zijn we eindelijk toch maar van dat gezeur af he...

Nu jullie allemaal weten waar en wanneer het is, stel ik voor dat iedereen die definitief mee wil en kan doen, een pm naar mij stuurt met zijn/haar naam zoals die op het lootje moet komen ;), het mailadres waar het lootje heen moet en als je er geen bezwaar tegen hebt, je mobiele nummer om elkaar op de dag zelf te kunnen bereiken als de treinen niet goed rijden e.d.
Het lijkt me namelijk niet handig als ik de mensen van wie ik denk dat ze komen, bij voorbaat al invul voor een lootje, en dat er daarna nog mensen terugkrabbelen (of bijkomen!). Moet ff definitief zijn natuurlijk. Dus tenzij ik vreselijke bezwaren in dit topic lees, is dat de gang van zaken, met als deadline in principe nog steeds aanstaande zaterdag. ::ok::

En Anzjie, je bent natuurlijk van harte welkom!

Verder komen we natuurlijk op de volgende discussie: hoe regelen we het eten/drinken, wat wordt het budget voor het cadeautje, en spreken we af om behalve een redelijk gedichtje ook een klein surprise-achtig iets te maken? Ik ben daar wel voor, hoeft niet veel voor te stellen ja, we hebben het ALLEMAAL heel erg druk, maar dan krijgt iedereen tenminste ongeveer even veel. Gedichtje ben ik voor minstens 12 regels, net als vorig jaar meen ik me te herinneren. Maar opperen jullie gerust eens iets anders (jullie, d.w.z. de mensen die daadwerkelijk meedoen).

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 25-10-2004, 19:22:13 »
€5,00 voor een cadeautje? Lijkt mij schappelijk, maar wat vinden de studenten/scholieren daarvan?

Iedereen neemt weer wat mee, net als vorig jaar? Knakworstjes, soepje, broodjes, speculaas, snoep, chocolade etc?

Ik kom denk ik met de auto, Sjors/Intikker, als je ook komt, kan je meerijden :) . Dat geldt ook voor de rest van de mensen die tussen Tilburg en Breda wonen ;) .

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 25-10-2004, 23:59:55 »
€5,00 voor een cadeautje? Lijkt mij schappelijk, maar wat vinden de studenten/scholieren daarvan?

Iedereen neemt weer wat mee, net als vorig jaar? Knakworstjes, soepje, broodjes, speculaas, snoep, chocolade etc?

Ik kom denk ik met de auto, Sjors/Intikker, als je ook komt, kan je meerijden :) . Dat geldt ook voor de rest van de mensen die tussen Tilburg en Breda wonen ;) .

Ik vind het een goed plan..En Annuh als ik mee kan rijden zou tof zijn..Ik betaal uiteraard mee in de benzinekosten.

Offline Molcrazy

• Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #58 Gepost op: 26-10-2004, 10:35:11 »
5 euro voor een cadeau vind ik helemaal ok hoor. :)

Maar is er feitelijk een verschil tss een cadeau en een surprise?

Want een surprise-achtig iets maken, zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten. Waarom? Omdat ik eigenlijk nooit knutsel en het ook niet supergoed kan en ik zou me niet echt goed voelen als ik dan iets moois krijg, terwijl ikzelf iets geef wat qua kwaliteit veel minder is, ook al gaat het dan meer om het idee dan om de uitvoering, het zou me een wrang gevoel geven.

Het heeft dus niet zoveel te maken met het feit dat ik weinig tijd heb, maar louter omdat ik het niet goed kan en ook niet zo leuk vind. Een gedicht daarentegen vind ik wel leuk. ::ok:: Dat heb ik ook moeten schrijven voor de CMC IV. Ik zeg niet dat ik dat goed kan, maar daar wil ik liever tijd voor nemen.

PS: Anzjie, leuk dat je komt!
Gabriël is de Mol

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 26-10-2004, 12:38:46 »
Ik vind het een goed plan..En Annuh als ik mee kan rijden zou tof zijn..Ik betaal uiteraard mee in de benzinekosten.

Ligt eraan waar je woont, Friesland vind ik net iets te ver om ;) .

5 euro voor een cadeau vind ik helemaal ok hoor. :)

Maar is er feitelijk een verschil tss een cadeau en een surprise?

Want een surprise-achtig iets maken, zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten. Waarom? Omdat ik eigenlijk nooit knutsel en het ook niet supergoed kan en ik zou me niet echt goed voelen als ik dan iets moois krijg, terwijl ikzelf iets geef wat qua kwaliteit veel minder is, ook al gaat het dan meer om het idee dan om de uitvoering, het zou me een wrang gevoel geven.

Het heeft dus niet zoveel te maken met het feit dat ik weinig tijd heb, maar louter omdat ik het niet goed kan en ook niet zo leuk vind. Een gedicht daarentegen vind ik wel leuk. ::ok:: Dat heb ik ook moeten schrijven voor de CMC IV. Ik zeg niet dat ik dat goed kan, maar daar wil ik liever tijd voor nemen.

PS: Anzjie, leuk dat je komt!

Euhm... vorig jaar heeft volgens mij Compuart ook 10 kilo suiker ofzo gekregen en daar zaten de cadeautjes in, dat is ook een surprise ;) . Maar ik weet niet of dat nog een keer gewaardeerd wordt ;) .
Ach, doe er maar een leuk strikje omheen zodat het niet te kaal is zeg maar en een leuk (lang ;) ) gedicht erbij en het is goed hoor :) .