Beslissing bij de hoofdpiet en de hoofdregelpiet is genomen. 28 november te Breda.
Pfoe ja, zijn we eindelijk toch maar van dat gezeur af he...
Nu jullie allemaal weten waar en wanneer het is, stel ik voor dat iedereen die
definitief mee wil en kan doen, een pm naar mij stuurt met zijn/haar naam zoals die op het lootje moet komen

, het mailadres waar het lootje heen moet en als je er geen bezwaar tegen hebt, je mobiele nummer om elkaar op de dag zelf te kunnen bereiken als de treinen niet goed rijden e.d.
Het lijkt me namelijk niet handig als ik de mensen van wie ik
denk dat ze komen, bij voorbaat al invul voor een lootje, en dat er daarna nog mensen terugkrabbelen (of bijkomen!). Moet ff definitief zijn natuurlijk. Dus tenzij ik vreselijke bezwaren in dit topic lees, is dat de gang van zaken, met als deadline in principe nog steeds
aanstaande zaterdag.

En Anzjie, je bent natuurlijk van harte welkom!
Verder komen we natuurlijk op de volgende discussie: hoe regelen we het eten/drinken, wat wordt het budget voor het cadeautje, en spreken we af om behalve een redelijk gedichtje ook een klein surprise-achtig iets te maken? Ik ben daar wel voor, hoeft niet veel voor te stellen
ja, we hebben het ALLEMAAL heel erg druk, maar dan krijgt iedereen tenminste ongeveer even veel. Gedichtje ben ik voor minstens 12 regels, net als vorig jaar meen ik me te herinneren. Maar opperen jullie gerust eens iets anders (jullie, d.w.z. de mensen die daadwerkelijk meedoen).