Auteur Topic: Wat is waar???  (gelezen 657691 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is waar???
« Reactie #6900 Gepost op: 15-03-2020, 10:59:19 »
134
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Wat is waar???
« Reactie #6901 Gepost op: 15-03-2020, 11:00:26 »
Nee

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is waar???
« Reactie #6902 Gepost op: 15-03-2020, 11:02:26 »
2345
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wat is waar???
« Reactie #6903 Gepost op: 15-03-2020, 11:04:56 »
Alleen 4?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Wat is waar???
« Reactie #6904 Gepost op: 15-03-2020, 11:06:32 »
Allebei niet goed.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat is waar???
« Reactie #6905 Gepost op: 15-03-2020, 11:11:56 »
1234
Ich bin ein Bärliner!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wat is waar???
« Reactie #6906 Gepost op: 15-03-2020, 11:13:01 »
Verhaal 4 werd tot nu toe elke keer als waarheid geraden, dus misschien is die het juist niet :P
1 & 3 misschien?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Wat is waar???
« Reactie #6907 Gepost op: 15-03-2020, 11:22:58 »
Oh  ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::
Het goede antwoord was al gegeven  ::dom::

134
Die was goed, Vermoljoen mag.

Verhaal 1:
Toen ik nog heel jong was heb ik van school marshmallows meegesmokkeld naar mijn slaapkamer, toen ik heb ik die marshmallows geroosterd via mijn leeslampje. Daardoor is die leeslamp kapot gegaan.

Die is waar, die lamp wordt altijd heel heet als die lang aanstaat, daardoor lukte het.

Verhaal 2:
Ik heb 5 jaar mondharmonica gespeeld, en ik was er eigenlijk nog best wel goed in. Ik heb daarmee Nationale wedstrijden gewonnen.

Het was geen mondharmonica, maar accordeon.

Verhaal 3:
In groep 8 mocht ik elke dag van mijn meester aan een Wie is de Mol video werken die we met onze klas hadden opgenomen, daarin zat een leader en een executie (Ron Boszhard kreeg rood.)

Die is ook waar.

Verhaal 4:
Ik dacht ooit dat ik dood zou gaan. Ik zat op de schommel en viel naar achteren, ik maakte een harde klap op mijn rug en kon ongeveer 1 minuut geen adem meer halen. Ik vond dat echt doodeng maar alles is goed afgelopen.

Deze is ook waar.

Verhaal 5:
Slootje springen vind ik leuk om te doen, en in de buurt van mijn huis kan ik dat ook doen. Maar op vakantie ging het mis. Ik ging slootje springen over een iets te grote sloot. De rest spreekt voor zich...

Deze is niet waar, ik vind slootje springen wel leuk om te doen en bij mij in de buurt kan ik het ook doen, maar ik ben nooit in de sloot gevallen.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2020, 11:25:59 door Jacco's »

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is waar???
« Reactie #6908 Gepost op: 15-03-2020, 11:27:16 »
Ik zal eens goed nadenken over goede verhaaltjes :)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is waar???
« Reactie #6909 Gepost op: 15-03-2020, 18:40:35 »
Verhaal 1:
Ik heb bij mijn piano-examens altijd boven 80 gehaald, behalve 1 keer. 4 jaar geleden had ik een half-jaarlijksexamen, er waren er 2 per jaar, en toen was ik heel slecht voorbereid. Ik haalde toen 54%, maar ik moest 2 pianostukken spelen en ik heb er maar 1 gespeeld en van de tweede de helft. Ik kende namelijk alleen de eerste pagina van de 2, dus ik besloot vlak voor het examen die tweede pagina snel weg te gooien en mijn leerkracht en de andere man in de jury wijs te maken dat ik dat blad was kwijtgespeeld.
De week nadien stond mijn leerkracht me op te wachten, met jawel, de verfrommelde tweede pagina die hij in de vuilbak had gevonden. 

Verhaal 2:
Ik ben zo'n grote fan van de Mol dat ik graag heb dat iedereen stil is tijdens de aflevering. Er mag GEEN woord worden gezegd, want ik wil alles horen wat er wordt gezegd in de aflevering. En mijn kleine zus daagde me uit door met opzet de hele tijd te praten met mij of iemand anders. In het begin vraag ik dan altijd heel beleefd om stil te zijn, maar als dat dan niet gebeurt, kan ik kwaad worden. En dat werd ik toen. Ik werd zo kwaad dat ik begon te schreeuwen tegen mijn zusje en lachte ze heel luid. Vervolgens kreeg m'n zusje een blauw oog en was ze niet meer aan het lachen. Mijn ouders waren natuurlijk heel kwaad en ik moest meteen naar bed. Ik heb de aflevering dus niet meer kunnen afkijken.

Verhaal 3:
Er is iemand op het forum die ik heel goed ken, maar hij/zij beseft denk ik niet dat diegene mij kent. We komen elkaar bijna elke dag tegen en nooit zei diegene iets over dit forum. Ik denk dat hij of zij zich dan ook keihard zal verschieten als die er opeens achterkomt dat ik ook op het forum actief ben. Misschien wordt het via deze weg wel tijd om het eens te vertellen?

Verhaal 4:
Ik heb vorig jaar op school tijdens het vijfde en het zesde uur op een dinsdag, ik weet dat nog heel goed, een flesje water uit het raam gegooid. Geen drinkbus. Dit had ik gedaan omdat er ook 2 andere kinderen 2 stukken fruit uit het raam hadden gegooid. Ik stond erbij en ik wou ook grappig doen, dus ik gooide een flesje water uit het raam. Maar opeens stond er 2 minuten een vrouw aan onze deur heel kwaad te vragen wie dat fruit en het flesje water uit het raam had gegooid. Wij bekennen dit eerlijk en onze straf viel nog goed mee. We moesten schrijven wat er was gebeurd en dit laten tekenen door onze ouders. Als ik dit verhaal terug hoor, schaam ik me nog steeds, want dit was zooo kinderachtig...

Verhaal 5:
Met de scouts verkopen we altijd wafels voor het goede doel. Wij deden dit bij de jongverkenners, dit was 2 jaar geleden, door huis naar huis te gaan en aan te bellen. Er zijn ook leden actief in de stad, maar dat is bij de andere takken. We moesten altijd per twee langsgaan bij de leiding om een straat te krijgen waar we naartoe moesten om te vermijden dat er 2 keer werd aangebeld bij een huis. Wij kregen onze straat en we dachten juist te zitten. We belden aan bij een huis een daar kwam een man heel kwaad aan en schreeuwde: "ALS JULLIE NOG EENS KOMEN DAN BEL IK DE POLITIE, IS DAT BEGREPEN!?". Ik vroeg hem om rustig te blijven en ik zei:"Is hier dan nog een groep geweest?" en vervolgens gooide de man keihard de deur dicht. Gelukkig zijn er in deze wereld ook nog normale mensen die vriendelijk zijn :)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Wat is waar???
« Reactie #6910 Gepost op: 15-03-2020, 19:02:07 »
145
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is waar???
« Reactie #6911 Gepost op: 15-03-2020, 19:05:39 »
 ::niet-ok::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Wat is waar???
« Reactie #6912 Gepost op: 15-03-2020, 19:42:52 »
Verhaal 1:
Ik heb bij mijn piano-examens altijd boven 80 gehaald, behalve 1 keer. 4 jaar geleden had ik een half-jaarlijksexamen, er waren er 2 per jaar, en toen was ik heel slecht voorbereid. Ik haalde toen 54%, maar ik moest 2 pianostukken spelen en ik heb er maar 1 gespeeld en van de tweede de helft. Ik kende namelijk alleen de eerste pagina van de 2, dus ik besloot vlak voor het examen die tweede pagina snel weg te gooien en mijn leerkracht en de andere man in de jury wijs te maken dat ik dat blad was kwijtgespeeld.
De week nadien stond mijn leerkracht me op te wachten, met jawel, de verfrommelde tweede pagina die hij in de vuilbak had gevonden.


Hmm, als je nu 15 bent was je toen dus 11. En die examens heb je al vaker gedaan zei je. Dus ongeveer op je achtste je eerste examen. Dat is wel jong voor zo iets. Niet waar denk ik dus.

Verhaal 2:
Ik ben zo'n grote fan van de Mol dat ik graag heb dat iedereen stil is tijdens de aflevering. Er mag GEEN woord worden gezegd, want ik wil alles horen wat er wordt gezegd in de aflevering. En mijn kleine zus daagde me uit door met opzet de hele tijd te praten met mij of iemand anders. In het begin vraag ik dan altijd heel beleefd om stil te zijn, maar als dat dan niet gebeurt, kan ik kwaad worden. En dat werd ik toen. Ik werd zo kwaad dat ik begon te schreeuwen tegen mijn zusje en lachte ze heel luid. Vervolgens kreeg m'n zusje een blauw oog en was ze niet meer aan het lachen. Mijn ouders waren natuurlijk heel kwaad en ik moest meteen naar bed. Ik heb de aflevering dus niet meer kunnen afkijken.


Jij iemand een blauw oog slaan? Dat past denk ik totaal niet bij jou. Niet waar.

Verhaal 3:
Er is iemand op het forum die ik heel goed ken, maar hij/zij beseft denk ik niet dat diegene mij kent. We komen elkaar bijna elke dag tegen en nooit zei diegene iets over dit forum. Ik denk dat hij of zij zich dan ook keihard zal verschieten als die er opeens achterkomt dat ik ook op het forum actief ben. Misschien wordt het via deze weg wel tijd om het eens te vertellen?


Ik weet niet hoeveel Belgen erop het forum zitten, maar dit is wel heel toevallig, het zou waar kunnen zijn, maar ik denk het niet.

Verhaal 4:
Ik heb vorig jaar op school tijdens het vijfde en het zesde uur op een dinsdag, ik weet dat nog heel goed, een flesje water uit het raam gegooid. Geen drinkbus. Dit had ik gedaan omdat er ook 2 andere kinderen 2 stukken fruit uit het raam hadden gegooid. Ik stond erbij en ik wou ook grappig doen, dus ik gooide een flesje water uit het raam. Maar opeens stond er 2 minuten een vrouw aan onze deur heel kwaad te vragen wie dat fruit en het flesje water uit het raam had gegooid. Wij bekennen dit eerlijk en onze straf viel nog goed mee. We moesten schrijven wat er was gebeurd en dit laten tekenen door onze ouders. Als ik dit verhaal terug hoor, schaam ik me nog steeds, want dit was zooo kinderachtig...


Waar, omdat je nu eigenlijk met die laatste zin sorry zegt dat je zooo kinderachtig was. Je schaamt je er denk ik echt voor.  :)

Verhaal 5:
Met de scouts verkopen we altijd wafels voor het goede doel. Wij deden dit bij de jongverkenners, dit was 2 jaar geleden, door huis naar huis te gaan en aan te bellen. Er zijn ook leden actief in de stad, maar dat is bij de andere takken. We moesten altijd per twee langsgaan bij de leiding om een straat te krijgen waar we naartoe moesten om te vermijden dat er 2 keer werd aangebeld bij een huis. Wij kregen onze straat en we dachten juist te zitten. We belden aan bij een huis een daar kwam een man heel kwaad aan en schreeuwde: "ALS JULLIE NOG EENS KOMEN DAN BEL IK DE POLITIE, IS DAT BEGREPEN!?". Ik vroeg hem om rustig te blijven en ik zei:"Is hier dan nog een groep geweest?" en vervolgens gooide de man keihard de deur dicht. Gelukkig zijn er in deze wereld ook nog normale mensen die vriendelijk zijn :)


Mijn moeder heeft ook wel eens zoiets meegemaakt, ik denk dus waar.

Conclusie: 4 & 5 zijn waar.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wat is waar???
« Reactie #6913 Gepost op: 15-03-2020, 20:42:03 »
Ik denk 3, 4 & 5 :)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is waar???
« Reactie #6914 Gepost op: 15-03-2020, 21:27:18 »
 ::niet-ok::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is waar???
« Reactie #6915 Gepost op: 15-03-2020, 21:29:47 »
235
Wit is ook een kleur!

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is waar???
« Reactie #6916 Gepost op: 15-03-2020, 21:37:57 »
 ::niet-ok::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat is waar???
« Reactie #6917 Gepost op: 16-03-2020, 08:59:47 »
234
Ich bin ein Bärliner!

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is waar???
« Reactie #6918 Gepost op: 16-03-2020, 09:54:55 »
 ::niet-ok::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat is waar???
« Reactie #6919 Gepost op: 16-03-2020, 10:04:35 »
Alles
Ich bin ein Bärliner!