Auteur Topic: Wat is waar???  (gelezen 658099 keer)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is waar???
« Reactie #3820 Gepost op: 21-06-2013, 09:51:31 »
Als broer van inzender, zal ik deze even oplossen:
1. Ik heb minimaal 2x ernstig overwogen om van dit forum te vertrekken. :(
uh onjuist. Hij denkt dat elke avond.

2. De echte reden dat ik eigenlijk niet met forumspellen meedoe is inherente faalangst dat ik er toch niets van ga bakken.. Hoewel ik weet dat 't objectief overdreven & ongegrond is :-\\
onjuist. Hij mag niet van Yolanthe meedoen.

3. Ik heb maandenlang NextGP & Go_Ahead door elkaar gehaald ::schaam::
juist, en dat niet alleen maar ook Vieffan en ELISE, Jann en MV22, MV22 en D*N, D*N en Nieky etc etc etc

En dan nog 3 van erbuiten

4. Toen ik laatst in Budapest was heeft die hulpvaardige metaaldetector van de douane een stuiver in m'n broekzak opgespoord. Ik ben voorgaande jaren al heel wat maal nietsvermoedend met die broek+stuiver door douane's gegaan ::)
dat is juist, ook werd nog een nagelschaar, jerrycan, twee tubes tandpasta en button van Ban de Bom in de broekzak gevonden

5. Mijn eigen verjaardag boeit me eigenlijk alleen wanneer het een priemgetal is. ::vergroot::
dat is juist; maar de paar keer dat alle cijfers van de dag ook voorkomt in pi, maar dan wel maximaal wortel 9 plaatsen van elkaar gescheiden, neemt hij toch ook wel eens een klein soesje.

6. Anderhalf jaar geleden heb ik het concept-manuscript voor een novelle aan een bevriende uitgever laten lezen. Alhoewel die uitermate geďnteresseerd was, was ik zelf nog ontevreden over de kwaliteit.. Sindsdien is het blijven liggen. :-X
helaas juist. Hij las een stukje van Ian McEwan: "I believe the novella is the perfect form of prose fiction. It is the beautiful daughter of a rambling, bloated ill-shaven giant (but a giant who’s a genius on his best days). And this child is the means by which many first know our greatest writers. Readers come to Thomas Mann by way of “Death in Venice,” Henry James by “The Turn of the Screw,” Kafka by “Metamorphosis,” Joseph Conrad by “Heart of Darkness,” Albert Camus by “L’Etranger.” I could go on: Voltaire, Tolstoy, Joyce, Solzhenitsyn. And Orwell, Steinbeck, Pynchon. And Melville, Lawrence, Munro. The tradition is long and glorious. I could go even further: the demands of economy push writers to polish their sentences to precision and clarity, to bring off their effects with unusual intensity, to remain focussed on the point of their creation and drive it forward with functional single-mindedness, and to end it with a mind to its unity. They don’t ramble or preach, they spare us their quintuple subplots and swollen midsections." Je zou van minder al te kritisch kunnen worden.

dus 3, 4, 5 en 6 zijn juist
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat is waar???
« Reactie #3821 Gepost op: 21-06-2013, 09:56:49 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::


Met die toelichtingen zou ik je eigelijk gelijk moeten geven ::rofl::
Vrees toch dat strictelingen zouden beargumenteren dat 't niet de antwoorden waren die ik aanvankelijk in gedachten had :-\\

2. De echte reden dat ik eigenlijk niet met forumspellen meedoe is inherente faalangst dat ik er toch niets van ga bakken.. Hoewel ik weet dat 't objectief overdreven & ongegrond is :-\\
onjuist. Hij mag niet van Yolanthe meedoen.

Ik zit onder de plak :(
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Wat is waar???
« Reactie #3822 Gepost op: 21-06-2013, 10:27:07 »
1 3 4 :)
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat is waar???
« Reactie #3823 Gepost op: 21-06-2013, 12:17:09 »
..Duuuuuude



Volgende keer moet ik misschien maar triviale dingen doen als 'ik hou van blauw' - makkelijker te verzinnen en moeilijker te raden ::)
Alhoewel je zal zien dat je die ook gewoon meteen goed doet ::rofl::

--


1. Ik heb minimaal 2x ernstig overwogen om van dit forum te vertrekken.
Uhhhhh ja.
Exact 2x actually.
- Ene keer hangt samen met de wisseling van modjes-wacht. Niets dan goeds verder over Lukie (::hug::) maar hij kwam me aanvankelijk soms wel heel streng over mbt ontopicheid. En ik vind interactie juist mooi - alhoewel enige grenzen logisch zijn. Dus toen overwoog ik of het niet tijd was om door te trekken naar een ander forum. Maar denk dat het prima is zoals het nu gaat :)
- Andere keer toen ik net de Zwakster Schakel uit was gecomplotteerd. Raakte me diep, vond ik alleszins onfatsoenlijk. Mijn eerste neiging was inderdaad ook om per direct te vertrekken. Maar het is doorgaans verstandiger zoiets een nachtje te laten bezinken, en ik ben gebleven.


2. De echte reden dat ik eigenlijk niet met forumspellen meedoe is inherente faalangst dat ik er toch niets van ga bakken.. Hoewel ik weet dat 't objectief overdreven & ongegrond is.
Nee. Hoewel ik altijd wel een klein underdog MV'ish stemmetje heb gehad, is dat niet echt de reden. Hangt samen met voorgaand antwoord. Ik doe niet aan complotten en ik doe niet aan spellen met complotten. Heb dit seizoen van de Zwakste Schakel overwogen - maar kon weleens heel krap in mn tijd gaan zitten, dus wilde er geen verplichting bij.

3. Ik heb maandenlang NextGP & Go_Ahead door elkaar gehaald
Mjaaaa.. mijn excuses heren, weet het ook niet precies. En ongeacht wat broeder suggereerde heb ik het niet met andere forummers ;)



4. Toen ik laatst in Budapest was heeft die hulpvaardige metaaldetector van de douane een stuiver in m'n broekzak opgespoord. Ik ben voorgaande jaren al heel wat maal nietsvermoedend met die broek+stuiver door douane's gegaan
Een echte mooie guldenstuiver! Mocht 'm houden - maar waar hij nu is.. ???

5. Mijn eigen verjaardag boeit me eigenlijk alleen wanneer het een priemgetal is.
Nahhh ik ben niet zo wiskunde geöbsedeerd ;) En eigenlijk boeien al mn verjaardagen me niet zo ::)

6. Anderhalf jaar geleden heb ik het concept-manuscript voor een novelle aan een bevriende uitgever laten lezen. Alhoewel die uitermate geďnteresseerd was, was ik zelf nog ontevreden over de kwaliteit.. Sindsdien is het blijven liggen.
Nee. Larie.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Wat is waar???
« Reactie #3824 Gepost op: 21-06-2013, 20:58:19 »
Woehoe awesome me  ::cheerleader::
Oei, nu moet ik even wat bedenken...


1. Ik ben al vanaf mijn 9e vegetariër. En dat terwijl ik de enige in de hele familie ben die vegetariër is.
2. Ik kan alle liedjes van Guus Meeuwis meezingen.
3. Ik heb eens aan een musical mee gedaan en wel met de rol van een dode duitse waarzegster.
4. Mijn ouders zijn gescheiden.
5. Ik heb zo'n erge hoogtevrees dat ik de Eiffeltoren niet op durf.
6. Ik heb een keer mijn arm gebroken omdat ik op een stoel ging staan omdat ik het plafond wilde vegen.
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is waar???
« Reactie #3825 Gepost op: 21-06-2013, 21:00:33 »
1,3,4,6
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Wat is waar???
« Reactie #3826 Gepost op: 21-06-2013, 21:01:59 »
 ::ohno::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is waar???
« Reactie #3827 Gepost op: 21-06-2013, 21:06:26 »
1 5 6
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat is waar???
« Reactie #3828 Gepost op: 21-06-2013, 21:08:34 »
1 3 en 6 ::vergroot::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat is waar???
« Reactie #3829 Gepost op: 21-06-2013, 21:14:07 »
2,3,5,6
Ich bin ein Bärliner!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Wat is waar???
« Reactie #3830 Gepost op: 21-06-2013, 21:15:12 »
1 3 en 6 ::vergroot::

 ::rofl:: Duuuuuuude..... ;)

1. Ik ben al vanaf mijn 9e vegetariër. En dat terwijl ik de enige in de hele familie ben die vegetariër is.
Klopt als een bus
2. Ik kan alle liedjes van Guus Meeuwis meezingen.
De laatste paar CD's niet meer, daar voor ken ik wel veel liedjes  
3. Ik heb eens aan een musical mee gedaan en wel met de rol van een dode duitse waarzegster.
Hmm ja, wat moet ik daar nog aan toevoegen... Klopt  ::schaam::
4. Mijn ouders zijn gescheiden.
Nope :)
5. Ik heb zo'n erge hoogtevrees dat ik de Eiffeltoren niet op durf.
Vroeger wel, nu ben ik er overheen gegroeid ^^
6. Ik heb een keer mijn arm gebroken omdat ik op een stoel ging staan omdat ik het plafond wilde vegen.
Hmm tsja, toen heb ik geleerd dat oudere zussen niet altijd slim zijn en goede ideeën hebben  ::)
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is waar???
« Reactie #3831 Gepost op: 21-06-2013, 21:16:42 »
gelukkig dat ik die ene fout had ::hug::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat is waar???
« Reactie #3832 Gepost op: 21-06-2013, 21:17:42 »
Verdoemd.. nu heb ik helemaal geen stellingen meer :o


Uhhhh nou ik ga vanavond maar wat proberen te bedenken :-X
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Wat is waar???
« Reactie #3833 Gepost op: 21-06-2013, 21:20:15 »
gelukkig dat ik die ene fout had ::hug::

Ja toch wel :)  ::hug::
Wel heel goed van je  ::ok::



Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat is waar???
« Reactie #3834 Gepost op: 21-06-2013, 21:21:37 »
Dat was ook de reden om die niet te kiezen inderdaad ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat is waar???
« Reactie #3835 Gepost op: 21-06-2013, 21:24:49 »
6. Ik heb een keer mijn arm gebroken omdat ik op een stoel ging staan omdat ik het plafond wilde vegen.
Hmm tsja, toen heb ik geleerd dat oudere zussen niet altijd slim zijn en goede ideeën hebben  ::)
Soms staan stoelen terug ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wat is waar???
« Reactie #3836 Gepost op: 21-06-2013, 21:27:01 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Zo hoog als de Eiffeltoren?!  ::oink::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Wat is waar???
« Reactie #3837 Gepost op: 21-06-2013, 21:29:09 »
Zo hoog als de Eiffeltoren?!  ::oink::


Dat is een vraag voor als ik nog eens aan de beurt ben ;D

(maar het antwoord is ja)
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Moličre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is waar???
« Reactie #3838 Gepost op: 21-06-2013, 21:33:49 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Maar waarom had je dan een stoel nodig om bij het plafond te kunnen? ???
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Wat is waar???
« Reactie #3839 Gepost op: 21-06-2013, 21:42:20 »
Maar waarom had je dan een stoel nodig om bij het plafond te kunnen? ???


Dat plafond was heeeeeeeel hoog  ::jaja::
I won't worry my life away. I choose to be happy!