Auteur Topic: Chat-pagina  (gelezen 12317 keer)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Chat-pagina
« Gepost op: 27-04-2002, 14:05:52 »
Wat vond je van de chat-pagina







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Knikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je moet toch wat
Re:Chat-pagina
« Reactie #1 Gepost op: 27-04-2002, 19:28:36 »
een woord SUPER!!!!! ;D ;D ;D ;D :D







Geen boodschap hebben is ook een boodschap............

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Chat-pagina
« Reactie #2 Gepost op: 27-04-2002, 19:47:31 »

een woord SUPER!!!!! ;D ;D ;D ;D :D


wilde ik me graag bij aansluiten....

MvG , Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Chat-pagina
« Reactie #3 Gepost op: 27-04-2002, 19:55:22 »
Ik vond het helemaal niks, want het is me nog nooit gelukt om er op te komen, en daar BAAL ik van!

Alleen maar een leeg scherm, of een eindeloze melding dattie verbinding zoekt met een of andere server... :'(







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Chat-pagina
« Reactie #4 Gepost op: 27-04-2002, 20:25:58 »
Ik ben er vaak (met mIRC dan) en ik kan niet klagen, erg leuk ;D. Daardoor zal ik ook vaker op de site komen :)







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Chat-pagina
« Reactie #5 Gepost op: 27-04-2002, 21:35:23 »
chat af en toe niet goed bereikbaar. Verder erg sterk.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Chat-pagina
« Reactie #6 Gepost op: 27-04-2002, 21:38:04 »
Chat? Kon je hier ook chattuh dan??  ;D

Nooit geen problemen gehad met inloggen of wat dan ook, tip voor mensen die er wel moeite mee hadden: Neem Mirc !!

Verder misschien wat meer operators erbij, na een week weet je al dat je niet moet klooie als Malcolm of Jokivin er waren, dus wat gebeurde er? Ze klooide wel als die er niet waren...
Malc, je mag het nu weten, heb wel es gesmeekt of je alsjeblieft wou komen om er iemand uit te kickuh  :P

Groetjes Blom







« Laatst bewerkt op: 27-04-2002, 21:45:27 door BlomDondje »
Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Chat-pagina
« Reactie #7 Gepost op: 27-04-2002, 21:43:20 »
Ik bedoel, zelfs blom kan mIRC, dus dan kan iedereen het :P







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Chat-pagina
« Reactie #8 Gepost op: 27-04-2002, 21:46:27 »
Een nadeel van de chat, je komt er de meest irri mensen tegen...en nu weer verder met het topic eend!!  8)







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Chat-pagina
« Reactie #9 Gepost op: 27-04-2002, 21:51:07 »
muwhahahahhahahahahahahhaa

Maar goed, er valt weinig toe te voegen lijkt me... het is gewoon perfect zoals het is lijkt me :)







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Chat-pagina
« Reactie #10 Gepost op: 28-04-2002, 09:57:42 »
geweldig die chat!!!

erg handig dat je met je code ervoor kan zorgen datter niemand op jouw naam kan chatten  ;D

idd soms wat meer toezicht. Zaten soms op zijn zachtst gezegd vervelende mensen op die maar beter meteen verwijderd konden worden... ;D ;D ;D

maareh...geweldig! (erg gezellig ook)
heb btw nog nooit problemen gehad met erop komen...(ff afkloppen)







always look on the bright side of life

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chat-pagina
« Reactie #11 Gepost op: 28-04-2002, 12:58:11 »
In het begin kwam ik er zonder problemen op. Daarna lukte het niet meer. Nu heb ik MIrc en gaat het prima. Ik vind de chat echt leuk en gezellig.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Knikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je moet toch wat
Re:Chat-pagina
« Reactie #12 Gepost op: 28-04-2002, 19:33:31 »


Verder misschien wat meer operators erbij, na een week weet je al dat je niet moet klooie als Malcolm of Jokivin er waren, dus wat gebeurde er? Ze klooide wel als die er niet waren...
Malc, je mag het nu weten, heb wel es gesmeekt of je alsjeblieft wou komen om er iemand uit te kickuh  :P




Bij deze meld ik me aan om een @ te ontvangen!







Geen boodschap hebben is ook een boodschap............

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Chat-pagina
« Reactie #13 Gepost op: 29-04-2002, 02:18:51 »
Je werd nogal eens gebanned  :o  ;D

MvG , Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Chat-pagina
« Reactie #14 Gepost op: 29-04-2002, 02:21:24 »
Mwoah... heb ik geen last van gehad... wel van andere rare dingen waar de crew zich mee bezig schijnt te houden ???







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Chat-pagina
« Reactie #15 Gepost op: 29-04-2002, 02:23:45 »

Bij deze meld ik me aan om een @ te ontvangen!


Ja Knikkie, dat moet natuurlijk wel iemand zijn die er zowat dagelijks komt...Kenner bv...of Nuss, WC Eend, Julia, ondergetekende en sorry voor al de andere dagelijkse gangers, maar wordt teveel om op te noemen  ;D







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Chat-pagina
« Reactie #16 Gepost op: 29-04-2002, 02:25:38 »

Ja Knikkie, dat moet natuurlijk wel iemand zijn die er zowat dagelijks komt...Kenner bv...of Nuss, WC Eend, Julia, ondergetekende en sorry voor al de andere dagelijkse gangers, maar wordt teveel om op te noemen  ;D


Zien jullie nu wel , geef me nu gewoon een @ , kan me niet voorstellen dat er iemand is die me die @ niet gunt , zo wel ,laat diegene zich ff hier melden  ;D

MvG , Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Chat-pagina
« Reactie #17 Gepost op: 29-04-2002, 02:26:26 »
 :P Du bist uber-toll ;D. Zitten we daar met 10 operators ;D ;D







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Chat-pagina
« Reactie #18 Gepost op: 29-04-2002, 02:27:39 »

Zien jullie nu wel , geef me nu gewoon een @ , kan me niet voorstellen dat er iemand is die me die @ niet gunt , zo wel ,laat diegene zich ff hier melden  ;D


Het is je van harte gegunt jongen

Sjips, zit ik weer onzin te posten  :-[ :P (de vaste chatter begrijpt hem, als je hem begrijp mag je een @ krijgen :D)







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chat-pagina
« Reactie #19 Gepost op: 29-04-2002, 14:35:52 »
Wat vond ik van de chat, nou hij werkt normaal gesproken ook nooit bij mij, maar via die link die op de chatpagina gegeven wordt bij 'ik krijg de chat niet aan de praat wat moet ik doen' werkte het wel altijd. Alleen gebruikte ik dan gewoon mijn eigen nickname 'e' en dan moest ik uiteraard een wachtwoord geven, maar mijn normale wachtwoord dat ik gebruik om in te loggen op het forum werkte niet! Dan veranderde ik in guest. Heb dit een paar keer geprobeerd maar toen dit telkens niet werkte ben ik voortaan maar gewoon onder 'e-tje' gaan chatten. Alleen heb ik dan geen wachtwoord dus op zich zou iedereen dat kunnen doen. Ik begrijp dit niet helemaal, hoe zit dat nu met het wachtwoord, is dat niet hetzelfde wachtwoord van het forum??
Verder werkte de chat goed, het was meestal erg leuk, alleen jammer dat er geen smiltjes waren, maar maakt ook niet zoveel uit, uhm, verder... Naja het heel erg vaak naamsveranderen van mensen werd af en toe een beetje irritant...