Auteur Topic: Op Goed Geluk Online  (gelezen 6520 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Op Goed Geluk Online
« Gepost op: 2-09-2004, 11:44:48 »
Ben jij wanhopig op zoek naar een nieuwe liefde? Wil jij graag weten welke RN-er er goed bij jou past? Of verveel je je weer eens te pleuris en meldt je je altijd aan voor spelletjes?

Dan is dit de quiz voor jou!

Op Goed Geluk Online!

Iedereen die het spelletje 'Op Goed Geluk' (met Carry Tefsen) weet hoe het werkt (of de datingshow uit de Lama's). Wie het niet weet moet maar even toekijken.

Hoe geef je jezelf op?
Stuur een pm naar de Baron. Je kunt je opgeven voor 'wanhopige vragensteller' of als 1 van de 3 'wanhopige kandidaten'. Je krijgt van mij een pm terug met je nummer en zodra we 1 + 3 kandidaten hebben gaan we van start. Veel succes!

Vragen staat vrij.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Op Goed Geluk Online
« Reactie #1 Gepost op: 2-09-2004, 11:53:21 »
dus zoals ik al zei: Je kunt alleen meedoen als jij mij pmt. Stel je voor dat je jezelf zou verraden in dit topic  ::)
« Laatst bewerkt op: 2-09-2004, 12:41:11 door De Baron »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Op Goed Geluk Online
« Reactie #2 Gepost op: 4-09-2004, 13:59:04 »
Er is nog geen 1 plekje over.

Onze lieftallige Grace heeft zich eindelijk van haar grote liefde Zlatan afgezet nu hij naar Italië is vertrokken, dus heb jij zin om Graces hart te veroveren, schrijf je dan in. (door mij te pm-en).

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op Goed Geluk Online
« Reactie #3 Gepost op: 5-09-2004, 17:03:54 »
Ik dacht dat dit een anonieme bedoeling was..... ::schaam::
That's all

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op Goed Geluk Online
« Reactie #4 Gepost op: 5-09-2004, 19:28:02 »
Ik dacht dat dit een anonieme bedoeling was..... ::schaam::

Anders krijgtie natuurlijk geen aandacht he ;) ... want nu gaatie van die rare dingen zeggen:

Er is nog geen 1 plekje over.

::)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Op Goed Geluk Online
« Reactie #5 Gepost op: 6-09-2004, 13:19:49 »
Annuh, heeft iemand je weleens gezegd je mond te houden?  ::)  :P

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op Goed Geluk Online
« Reactie #6 Gepost op: 6-09-2004, 16:11:09 »
Annuh, heeft iemand je weleens gezegd je mond te houden?  ::)  :P


Ja ;D:-X

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: Op Goed Geluk Online
« Reactie #7 Gepost op: 6-09-2004, 21:06:48 »
Ik dacht dat dit een anonieme bedoeling was..... ::schaam::
Volgens mij ben jij de enige die niet anoniem is, als ik het doel van het spel goed begrijp...
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op Goed Geluk Online
« Reactie #8 Gepost op: 8-09-2004, 15:34:55 »

Volgens mij ben jij de enige die niet anoniem is, als ik het doel van het spel goed begrijp...


Ik moet deelnemers lokken, zonder de bekendmaking van mijn naam had de Baron geen een andere kandidaat.... ::rofl::
That's all

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Op Goed Geluk Online
« Reactie #9 Gepost op: 8-09-2004, 15:44:38 »
Ehm, nee. De wanhopige vragenstelster is niet anoniem, maar diegene die antwoorden op de vragen wel, want anders ga je niet alleen meer af op de antwoorden van die vragen ::) vrouwen ::)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op Goed Geluk Online
« Reactie #10 Gepost op: 8-09-2004, 15:48:00 »
Als we D**N toch niet hadden....  ::pinokkio::
That's all

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Op Goed Geluk Online
« Reactie #11 Gepost op: 8-09-2004, 16:08:52 »
::pinokkio::
Zouden we allemaal pinnokios worden? ::rofl::
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op Goed Geluk Online
« Reactie #12 Gepost op: 8-09-2004, 16:16:13 »
grapjas  ::rofl::
That's all

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Op Goed Geluk Online
« Reactie #13 Gepost op: 8-09-2004, 16:49:17 »



Ik moet deelnemers lokken, zonder de bekendmaking van mijn naam had de Baron geen een andere kandidaat.... ::rofl::

en niet zoveel afzeggingen.  >:D

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op Goed Geluk Online
« Reactie #14 Gepost op: 8-09-2004, 16:53:13 »
That's all

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Op Goed Geluk Online
« Reactie #15 Gepost op: 14-09-2004, 12:32:16 »
Welkom beste kijkers, bij de allereerste aflevering van ‘Op Goed Geluk Online’. Nederland en België zit vol met wanhopige vrijgezellen die op zoek zijn naar een partner. In deze spelshow maakt één van de vrijgezellen kennis met 3 kandidaten, alleen kan zij ze niet zien. Haar keuze moet ze baseren op antwoorden die de kandidaten geven.

Vandaag is bij ons in de studio: Grace! Grace is een mooie jonge vrouw van 25 jaar en komt uit Breda. Grace is een groot fan van de ster van Juventus: Zlatan Ibrahimovic. Daarnaast is Grace dol op dansen en zingen. Grace, waarom zoekt zo’n mooie vrouw als jou een partner. Ik bedoel ik kan me voorstellen dat er genoeg zijn die met jou weleens een beschuitje willen eten.?’ Grace: ‘Ja, ik moet bekennen dat ik een enorm lekker wijf ben, alleen die dikke wrat op mijn neus he? Ik denk dat veel mensen daar toch op afknappen.’ ‘Tsja, inderdaad, dat is geen gezicht…eeuh….ik bedoel….ach, als je haar maar goed zit he! Laten we snel beginnen met de 3 kandidaten. Grace, je mag aan elke kandidaat 3 vragen stellen en daarna mag je je keuze bekend maken. Veel succes!’

Grace: ‘Goed, daar gaan we dan. Kandidaat nr.1: Ik ben niet iemand die graag achter de geraniums zit, vaak ben ik in Turijn te vinden om mijn grote idool Zlatan te bewonderen. Hij heeft wel een mooie neus. Voor mij is Turijn dan ook de ideale vakantiebestemming. Maar wat is jouw ultieme droomvakantie?’

Kandidaat 1: ‘Dat is een vakantie waarin ik alleen thuis blijf zodat ik een feestje kan geven. Ik ben niet zo dol op hotels en campings. Ik ben nogal gehecht aan mijn eigen bed en slaap niet zo goed ergens anders. Zeker niet als het regent en ik lig in een lekkende tent/hotel.’

Grace: ‘Hmm, een lekkend hotel, tsja dat komt nog wel eens voor ja. Hmmm, kandidaat nr.2. Ik ben lekker, ontzettend knap en bescheiden, maar hoe zou jij jezelf willen omschrijven in 3 woorden?’

Kandidaat 2: ‘Vrolijk, enthousiast, serieus’

Grace: ‘Nee joh, dat is helemaal geen cliché-antwoord. Kandidaat nr.3. Ik houd er niet van om in een oude eend te rijden ofzo. Ik neem wel aan dat je me vervoert in een Bentley of een Porsche. In wat voor een auto zou jij het liefst willen rijden en waarom?’

Kandidaat 3: ‘Mercedes, speciale versie van de CLK. De kleuren en de materialen zijn top!’

Grace: ‘Okee, dat zie ik wel zitten. Kandidaat 1: Mij lijkt het erg romantisch om eens met laten we zeggen, Zlatan, een broodje Kebab te gaan eten bij Ali Schapie, de shoarmazaak hier om de hoek. Maar stel dat jij me mee mocht nemen op een date, waar neem je me mee naar toe?

Kandidaat 1: ‘Waarschijnlijk de film, mij kennende. Ik ben dol op fillems.’


Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Op Goed Geluk Online
« Reactie #16 Gepost op: 14-09-2004, 12:32:38 »
Grace: ‘Toch fijn dat je jezelf kent. Kandidaat nummer 2; Ik ben een groot fan van Kabouter Plops muziek. Zijn teksten raken me diep in het hart, maar wat voor muziek vind jij eigenlijk leuk.’

Kandidaat 2: Meestal vind ik de muziek uit de top40 wel leuk, maar ik hou heel erg van keltische muziek en Ierse volksmuziek. Ook vind ik Sinterklaasliedjes op z'n tijd wel leuk.

Grace: ‘Ja, daar kun je ook niks aan doen. Kandidaat nummer 3. Stel dat we vast raken op een onbewoond eiland. Wat voor een voorwerp zou jij willen meenemen en waarom? Persoonlijk kan ik niet zonder de voetbalschoen van Zlatan die hij droeg in de kampioenswedstrijd van vorig jaar. Het ruikt nog heerlijk naar zijn zweetvoetjes.’

Kandidaat 3: ‘Een goeie parfum!’

Grace: ‘Jaja, dat vind ik nog een betere keuze dan Ernestines liedboek. Kandidaat 1, ’s nachts kun jij mij altijd wakker maken voor een lekkere zoute haring met uitjes, maar waar kan ik jou voor wakker maken?’

Kandidaat 1: ‘Om te zeggen dat ik een miljoen heb gewonnen met slapen.’

Grace: ‘Hmm, jaja, dat klinkt logisch. Kandidaat 2; behalve enorme fan van Zlatan ben ik ook een enorme fan van Patty Brard. Ik zou heel graag haar appartementje in Amsterdam willen kopen, maar ik heb nog geen geld genoeg voor een Big Mac. Het is echt mijn droomhuis, maar wat is jouw droomhuis?’

Kandidaat 2: ‘Een mooie boerderij in een niet te klein dorp, zeg maar dat het nog net groot genoeg is om een winkelcentrum te hebben en dat niet iedereen elkaar kent, maar dat het wel klein genoeg is, om binnen 10 minuten van de ene naar de andere kant te fietsen. Bij de boerderij hoeft geen stal te zijn, een hooischuur zou leuk zijn, maar hoeft ook niet. De boerderij heeft dan natuurlijk wel van die luiken voor de ramen en hij heeft hele lage plafonds, maar de oppervlakte is wel groot.’

Grace: ‘Aha, en gaan we dan samen de koeien melken? Dan ben ik alweer toegekomen aan de laatste vraag. Kandidaat 3; ik houd nogal van eten; broodjes kebab, frikandellen, pizza’s. Het kan me niet vet genoeg zijn. Stel nu dat jij mij hebt uitgenodigt voor een etentje, wat ga je klaarmaken?’

Kandidaat 3: ‘Iets wat zalig ruikt.’

Grace: ‘Zweedse Kaas! Joepie! Goed antwoord!’ 

‘Goed, Grace, je hebt nu de 3 kandidaten gehoord. Het is tijd dat je een keuze gaat maken. Ga je voor kandidaat 1 die niet van vakanties houd of wordt het kandidaat 2 waarmee je je lekker kan gaan vermaken op het platteland of wordt het toch kandidaat 3 die nogal van lekkere geurtjes houd. Wie o wie?’

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op Goed Geluk Online
« Reactie #17 Gepost op: 14-09-2004, 16:56:52 »
Hmmm, moeilijk, lastig......alle kandidaten waren even spontaan en even aardig. En ik bewonder ze enorm dat ze aan dit spel meedoen, maar er kan er natuurlijk maar 1 de gelukkige zijn....

De kandidaat van mijn keuze is geworden......
That's all

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op Goed Geluk Online
« Reactie #18 Gepost op: 14-09-2004, 17:33:57 »
* tromgeroffel.....
That's all

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op Goed Geluk Online
« Reactie #19 Gepost op: 15-09-2004, 00:18:02 »
ja ja ja ?? ?? ??

zegnouzegnouzegnou!!!!!!
Mijn prinsje is chriz!!