Auteur Topic: Molfanatenbijeenkomst-pagina  (gelezen 5634 keer)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Molfanatenbijeenkomst-pagina
« Gepost op: 27-04-2002, 14:17:13 »
Wat vond je van de molfanatenbijeenkomst-pagina?

(Voor feedback over de molfanatenbijeenkomst zelf is een speciale topic aangemaakt die hier te vinden is)







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Molfanatenbijeenkomst-pagina
« Reactie #1 Gepost op: 28-04-2002, 22:36:58 »
erg leuk natuurlijk!
Het duurde wel eventjes voor alles erop stond maar dat is logisch en het zorgde er juist voor dat je er wat vaker ging kijken of er niet al wat foto's bij waren gekomen. Het leukste uit het gastenboek vind ik ook erg leuk (ben natuurlijk ook blij dat ik er zelf bij sta :P).
Wat me wel is opgevallen is dat er een tijdje geleden stond:
"binnenkort: verslag, foto's en het leukste uit het gastenboek"
Later waren er foto's, en stond er bij 'binnenkort' alleen nog maar "het leukste uit het gastenboek"! Dus wat is er met dat beloofde verslag gebeurd?








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Molfanatenbijeenkomst-pagina
« Reactie #2 Gepost op: 29-04-2002, 02:15:05 »

erg leuk natuurlijk!
Het duurde wel eventjes voor alles erop stond maar dat is logisch en het zorgde er juist voor dat je er wat vaker ging kijken of er niet al wat foto's bij waren gekomen. Het leukste uit het gastenboek vind ik ook erg leuk (ben natuurlijk ook blij dat ik er zelf bij sta :P).
Wat me wel is opgevallen is dat er een tijdje geleden stond:
"binnenkort: verslag, foto's en het leukste uit het gastenboek"
Later waren er foto's, en stond er bij 'binnenkort' alleen nog maar "het leukste uit het gastenboek"! Dus wat is er met dat beloofde verslag gebeurd?


Aangezien ik er zelf niet was,  mis ik een verslag v/d dag zelf....

MvG , Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Molfanatenbijeenkomst-pagina
« Reactie #3 Gepost op: 29-04-2002, 03:05:47 »

Aangezien ik er zelf niet was,  mis ik een verslag v/d dag zelf....

MvG , Kennz


Nou wil ik weer niet flauw doen he, maar ik meen toch echt dat ik een uurtje of wat bezig ben geweest een bepaald iemand te melen met een verslag over de dag...Wat wil je nog meer?
Kijk desnoods in huiskamertopic hoe was het?  ;D







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Molfanatenbijeenkomst-pagina
« Reactie #4 Gepost op: 29-04-2002, 11:59:33 »

Nou wil ik weer niet flauw doen he, maar ik meen toch echt dat ik een uurtje of wat bezig ben geweest een bepaald iemand te melen met een verslag over de dag...Wat wil je nog meer?
Kijk desnoods in huiskamertopic hoe was het?  ;D


Da kan wel zo zijn , maar niet alle mensen zijn zo gelukkig om iemand als jou in hun omgeving te hebben, vandaar he. En aangezien malc zo goed is in het maken van verslagjes en andere teksten , zou ie dit toch ook wel ff kunnen doen ? , tijd zat lijkt me zo ....

MvG,  Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Molfanatenbijeenkomst-pagina
« Reactie #5 Gepost op: 29-04-2002, 12:06:12 »

Da kan wel zo zijn , maar niet alle mensen zijn zo gelukkig om iemand als jou in hun omgeving te hebben, vandaar he. En aangezien malc zo goed is in het maken van verslagjes en andere teksten , zou ie dit toch ook wel ff kunnen doen ? , tijd zat lijkt me zo ....

MvG,  Kennz


Tijd zat lijkt me zo? Arme Malc is hartstikke druk geweest met het organiseren van die dag, mocht daarna heel ff uitrusten en zo te zien aan dit forum, issie nu al weer bezig met volgend jaar.
Waarom ben je nou zo eigenwijs, en lees je gewoon het huiskamertopic niet? Heb je van tig mensen een verslag van hoe hun er over denken, want iedereen heeft toch een eigen mening erover. Nou ja, denk dat we het over een ding wel allemaal eens zijn...de dag was SUPER !







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline imka

  • Forumlid
Re:Molfanatenbijeenkomst-pagina
« Reactie #6 Gepost op: 29-04-2002, 13:40:49 »
Sommige foto's op de MFB-pagina zijn enorm groot - en je kan dan niet de hele foto zien (ook niet scrollen) - spijtig !








Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Molfanatenbijeenkomst-pagina
« Reactie #7 Gepost op: 29-04-2002, 19:14:27 »

Da kan wel zo zijn , maar niet alle mensen zijn zo gelukkig om iemand als jou in hun omgeving te hebben, vandaar he. En aangezien malc zo goed is in het maken van verslagjes en andere teksten , zou ie dit toch ook wel ff kunnen doen ? , tijd zat lijkt me zo ....
Hoewel ik pas later inhoudelijk wil reageren op de feedback, moet ik hier even iets recht zetten: Malcolm geniet van z'n welverdiende vakantie (organiseren van zo'n dag gaat aardig wat tijd in zitten). Wat dus betekent dat ik met het verslag had moeten komen. Zoals e al slim opmerkte is dat bewuste verslag er tussenuit geknipt. Dit omdat de overige pagina's al dusdanig veel tijd kostten dat ik niet ben toegekomen aan een verslag. Bovendien vind ik dat de verschillende forumgangers al goed werk hebben verricht met hun berichtgeving.

Maar min of meer onverwacht is er dan toch nog een verslag. En wel van moledreamer. Heeft Kenner toch nog z'n zin...  ;D







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Molfanatenbijeenkomst-pagina
« Reactie #8 Gepost op: 4-01-2003, 23:51:34 »
Met de nieuwe MFB alweer in het zicht (ergens mistig in de verte), vraag ik me af of de oude foto's etc. van deze MFB blijven, of dat ik nog even snel moet gaan opslaan ;).







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Molfanatenbijeenkomst-pagina
« Reactie #9 Gepost op: 5-01-2003, 14:04:33 »
Ik kan die foto's nu al niet meer bekijken!!! Ligt dat aan mij of zijn ze al voorgoed verloren??!! :o







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Molfanatenbijeenkomst-pagina
« Reactie #10 Gepost op: 5-01-2003, 14:07:38 »
Ik ben gelijk ook even gaan kijken, maar idd ze zijn weg .....  :'(







When God created man, she was only joking!

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Molfanatenbijeenkomst-pagina
« Reactie #11 Gepost op: 5-01-2003, 15:57:26 »
foetsie verdwenen  :'(







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Molfanatenbijeenkomst-pagina
« Reactie #12 Gepost op: 5-01-2003, 17:23:09 »
gewoon even naar de "oude" site gaan daar staan ze nog gewoon. http://www.kyrandia.nl/wieisdemol/







Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Molfanatenbijeenkomst-pagina
« Reactie #13 Gepost op: 5-01-2003, 19:21:19 »
Als we u toch niet hadden he  :)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Molfanatenbijeenkomst-pagina
« Reactie #14 Gepost op: 12-01-2003, 14:24:28 »
Ik heb de 'oude' fotopagina nog niet omgezet naar het nieuwe site-formaat. Moet ook nog zoveel gebeuren  :-\







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.