Poll

Wat is jouw afkicktherapie?

nooit meer op het forum komen
0 (0%)
het feedbackforum volschrijven
1 (4.2%)
andere serie kijken zoals Alias
2 (8.3%)
op een totaaaal andere hobby storten, nl....
2 (8.3%)
MA de grond in boren
4 (16.7%)
met de kandi's mailen
1 (4.2%)
andere therapie, nl....
6 (25%)
ik heb geen afkicktherapie nodig
8 (33.3%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 23

Auteur Topic: Hoe kick jij af van widm?  (gelezen 9188 keer)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #60 Gepost op: 12-05-2002, 14:12:30 »

nou bij mij niet, ik vind et nog steeds zwaar kl*te dat et niet meer komt... maar ach, nog 8 maanden, zelfs iets korter, en dan begint de belgische widm.

neeeeeee, natuurlijk vind ik het nog steeds wel ERG dat widm niet meer komt, maar ik DENK er nu niet meer voortdurend aan, en ik kan er nu onderhand een klein beetje tegen...

en kom natuurlijk elke dag nog wel op 't forum, het schijnt weer nodig te zijn! wie zei er dat het forum dood was? ik had ontzettend veel bij te lezen!!








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #61 Gepost op: 12-05-2002, 14:15:30 »
uuuhm... dat zei ik. maar et is niet zo want et is weer enorm opgeleefd. de soap loopt ook weer, dusseh e... wil je der weer wat bijschrijven (nog niet et slot want et gaat weer goed zo... je kan jezelf der trouwes ook in schrijve)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #62 Gepost op: 12-05-2002, 14:20:28 »

uuuhm... dat zei ik. maar et is niet zo want et is weer enorm opgeleefd. de soap loopt ook weer, dusseh e... wil je der weer wat bijschrijven (nog niet et slot want et gaat weer goed zo... je kan jezelf der trouwes ook in schrijve)

mezelf erin schrijven...? tja jullie kennen me nu idd onderhand wel allemaal... maar ja, hoeft niet hoor, staat zo arrogant als ik dat doe... toch? ;) maar ik moet het eerst lezen voordat ik verder ga schrijven en mijn vader jaagt me helaas NU van de computer af.... ander keertje doris!  :(








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #63 Gepost op: 12-05-2002, 14:23:45 »
arrogant is het niej volgens mij want iedereen doet het... maar ach, dis al de derde keer dat k zeg dat k ga, ga et nu nog es egt proberen ook.
:-*







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #64 Gepost op: 12-05-2002, 16:51:57 »
uit ervaring:
probeer niet jezelf erin te schrijven,want dan schrijven ze jou in het ziekenhuis :P







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #65 Gepost op: 12-05-2002, 20:28:27 »
whahahaha, nu niej meer...  ;)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #66 Gepost op: 7-06-2002, 11:50:22 »
Dan ga ik ook maar weer eens in dit topic posten, wie weet heb ik hier iets over te zeggen... ehm waar gaat dit over, oja, afkicken... Nou ik denk tegenwoordig nogal onderhand toch best wel weinig nu dan tenminste ja aan widm. Jep.  :-[ mag onderhand toch wel he? :P Nou ik neem aan dat dat voor jullie ook wel geldt, deze lege maandjes worden wel weer opgevuld door andere dingen.
Gisteren trouwens nog wel over widm gehad :), twee vrienden van me vielen elkaar nl opeens min of meer aan ik dacht al ff dat ze om mij aan het vechten waren, he shit zeg toch niet ;D ;D, maar de een was dus kwaad geworden omdat de ander had gezegd dat ER niet meer zou komen, of zoiets. Zei hij voor de overbodige nadere uitleg erbij: "Dat is net zoiets als ik tegen jou zou zeggen dat wie is de mol nooit meer komt!" Alsof ik dat dan zou geloven..! :D

Veel plezier met jullie afkicktherapieën! (of zo ;))








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #67 Gepost op: 7-06-2002, 12:26:48 »
Ben er ook weer effetjes, over een maand krijg ik vakantie, dan zal ik weer wat vaker langskomen, heb het nu heel druk met school. Maar afkikken is nog steeds geen probleem, zijn zat andere leuke dingen op TV  :)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #68 Gepost op: 7-06-2002, 13:47:14 »
nou afkicken gaat wel hierzo, maar k baal nog steeds egt heel erg dat widm niet meer op de tv komt, ik mis et wel... afleveringen herbekijken is tog anders... was denk k wel leuk geweest als k de afleveringen van vorig jaar had lijkt me ook wel weer es leuk om te kijke maar ja die hebbik niej...









Wij willen WIDM 5 in 2004!!!