Poll

Wat is jouw afkicktherapie?

nooit meer op het forum komen
0 (0%)
het feedbackforum volschrijven
1 (4.2%)
andere serie kijken zoals Alias
2 (8.3%)
op een totaaaal andere hobby storten, nl....
2 (8.3%)
MA de grond in boren
4 (16.7%)
met de kandi's mailen
1 (4.2%)
andere therapie, nl....
6 (25%)
ik heb geen afkicktherapie nodig
8 (33.3%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 23

Auteur Topic: Hoe kick jij af van widm?  (gelezen 9187 keer)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Hoe kick jij af van widm?
« Gepost op: 30-04-2002, 14:36:39 »
Nou, ben ik eens benieuwd. Hoe kicken jullie af van widm? Aangezien het forum leegstroomt, wat op zich ook wel logisch is, zoek ik toch eigenlijk echt wel iets anders te doen tot de volgende serie. Ik gebruikte oorspronkelijk optie 5 maar erg effectief is dat nu ook weer niet. Dus ook graag tips!

Ik heb hier al eens eerder naar gevraagd toen widm nog niet afgelopen was, en toen werd er gezegd: gewoon de soap blijven schrijven! Maar ja, als ik de enige ben die de soap schrijft schiet dat ook niet echt op en bovendien is de lol daar toch idd wel een beetje af. Ook werd er gezegd: blijf gewoon over widm dromen! (omdat ik gezegd had dat ik dat wel eens deed ;)) nou, dat doe ik idd nog wel... :D
Maar neemt allemaal niet weg dat het forum geen erg volwaardige bezigheid meer is... twordt een tikje saai...

Ach mijn geklets ook altijd, hup, stemmen!!

liefs van e.  :)








Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #1 Gepost op: 30-04-2002, 14:41:10 »
uhm, nou ikke ehm nou, ik heb eigenlijk niks hoe ik af kan kicken
gewoon veel naar de chat gaan hahaha daar is meestal wel iemand en anders...tja...uhm...

Helleeeeeeeeeeeeeep tips!!!!







always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #2 Gepost op: 30-04-2002, 15:15:52 »
Ik doe helemaal niks om af te kicken. Ik wil ook niet afkicken.  :)

Ik blijf hier gewoon regelmatig langskomen. 't enige verschil is dat ik wat minder vaak op 'n dag op 't forum te vinden ben en dat 't al bijna twee weken geleden is dat ik 'n aflevering van WIDM gekeken heb.

Maar ik blijf gewoon lekker verslaafd aan WIDM, of ben ik verslaafd aan 't forum?  ;)








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #3 Gepost op: 30-04-2002, 15:38:06 »
wil ook niet echt afkicken, ik kijk mijn video's van de Mol wel allemaal terug opnieuw. En naar andere molseries zoeken op't net.
Hoewel ik me nu meer bezig hou met eindwerk en dat soort grapjes  :(
PS ik heb wel gestemd op 'naar een andere serie kijken'
PS2 wie of wat is MA? of bedoel je je moeder daarmee? Oh jee dit is waarschijnlijk een heel domme vraag, maar het schiet me niet te binnen wie anders MA zou kunnen zijn...








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #4 Gepost op: 30-04-2002, 16:27:03 »

PS2 wie of wat is MA? of bedoel je je moeder daarmee? Oh jee dit is waarschijnlijk een heel domme vraag, maar het schiet me niet te binnen wie anders MA zou kunnen zijn...


MA = Missie Antartica  :)








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #5 Gepost op: 30-04-2002, 16:40:57 »
Oh ja! Ik wist dat het een hele domme vraag was  :-[
Nu zie je maar, zo'n slecht programma dat ik het al vergeten was!








Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #6 Gepost op: 30-04-2002, 17:40:12 »
och ik ga maar een beetje tegen MA trappen, denk trouwens niet dat ik t echt ga volgen hoor maarja je moet wat he :-[







Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #7 Gepost op: 30-04-2002, 18:17:26 »

PS2 wie of wat is MA? of bedoel je je moeder daarmee? Oh jee dit is waarschijnlijk een heel domme vraag, maar het schiet me niet te binnen wie anders MA zou kunnen zijn...

;D ;D ;D HAHAHAHAHAHA je moeder de grond in boren... hihihi echt grappig, en maakt niet uit hoor, echt niet zo dom, je zou mijn oerdomme opmerkingen in de chat af en toe moeten horen...  :-[








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #8 Gepost op: 30-04-2002, 18:20:11 »
Kandi's meelen dan maar ,altijd wel een leuke bezigheid gevonden  ;D

MvG , Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #9 Gepost op: 30-04-2002, 18:22:04 »
Calazel opdrachten verzinnen en forum verbeteren :)







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #10 Gepost op: 30-04-2002, 18:24:23 »

Calazel opdrachten verzinnen en forum verbeteren :)


ach ja , de calazel
ook een hele leuke hobby

MvG , Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #11 Gepost op: 30-04-2002, 21:23:43 »
Die eerste afkickregel vind ik wel een goeie!
"Nooit meer op het forum komen",...daar zou dus normaliter een nul moeten blijven achter staan, zelfs indien iedereen voor die methode zou kiezen  8)

Maar eenmaal je aan zo'n forum hebt deel genomen, blijf je wel terug komen. De een al wat frekwenter dan de ander natuurlijk; of zoals ik: dagelijks eens komen piepen zonder daarom daadwerkelijk iets te posten, gewoon om te zien of er nog leven is.

Ik herinner mij dat na mol1-be we het forum gewoon hebben open gehouden tot aan de tweede serie, ongeveer anderhalf jaar later! Daarbij werden wel allerhande thema's aangesneden waarover gediscussieerd (lees: gezeverd  ;) ) werd, thema's die niets met de mol van doen hadden, maar waardoor we contact hielden met elkaar. Zo heb ik nog altijd een paar kennissen uit die periode waarmee we dan bijvoorbeeld, wanneer er een internetwedstrijd wordt uitgeschreven, we gezamenlijk aan meedoen, of gewoon leuke artikels of sites uitwisselen.
Da's het leukste en boeiendste aan zo'n forum: je steekt er altijd wel wat van op via mensen die je van haar noch pluimen kent, maar die in het dagelijks leven nooit op je zenuwen werken!  :D








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #12 Gepost op: 1-05-2002, 11:16:17 »

Die eerste afkickregel vind ik wel een goeie!
"Nooit meer op het forum komen",...daar zou dus normaliter een nul moeten blijven achter staan, zelfs indien iedereen voor die methode zou kiezen  8)

idd :P ;D








Han_Nuss

  • Gast
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #13 Gepost op: 1-05-2002, 11:25:22 »
gewoon verder gaan met het normale leven..
en chatten me fans
dan kom je er wel over heen

greetz
       Han_Nuss








Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #14 Gepost op: 1-05-2002, 11:45:24 »
Heb eindelijk weer tijd voor gewone dingen  :)

Volg het forum nog wel maar niet meer elke dag (minuut)...

Maar 't zit wel diep.. zelfs m'n vriend heeft er een klap van mee gekregen... zaten we gister met een groep bij een restaurant iedereen kiest de kippensoep en één wil tomaten zegt hij "Jij bent de mol!" en hij volgde het niet eens...








Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #15 Gepost op: 1-05-2002, 11:49:06 »

Heb eindelijk weer tijd voor gewone dingen  :)

Volg het forum nog wel maar niet meer elke dag (minuut)...

Maar 't zit wel diep.. zelfs m'n vriend heeft er een klap van mee gekregen... zaten we gister met een groep bij een restaurant iedereen kiest de kippensoep en één wil tomaten zegt hij "Jij bent de mol!" en hij volgde het niet eens...


hahaha die rose, heette de tomatensoepganger misschien george?







always look on the bright side of life

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #16 Gepost op: 1-05-2002, 20:14:45 »
Ik ga gewoon chatten...
Maar dat van die soep herken ik wel. Mijn vriend en ik roepen ook nog de hele tijd die os die is de mol, als iemand iets geks doet.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #17 Gepost op: 1-05-2002, 22:01:08 »
Mijn afkickmethode: me weer met mijn andere verslaving bezighouden: Harry Potter.







Take a glorious bite out of the whole world

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #18 Gepost op: 2-05-2002, 08:39:02 »
Mwoah, niet nodig, lul er dagelijks over, en genoeg andere dingen te doen :P







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re:Hoe kick jij af van widm?
« Reactie #19 Gepost op: 2-05-2002, 13:16:26 »
Ikke...heb net de dubbel afgedrukte foto's opgehaald...en die LEUKE laten vergroten  :D
Verder kijk ik nu weer op t forum...chatten...kandi's mailen...geen tv meer kijken...alleen over demol praten enz...
Oja ook maak ik weer gezellig afspraakjes met andere chatters...volgende keer in goes... :P

Ene ik doe niet aan afkicken, dan zou ik volgend jaar weer opnieuw moeten beginnen? Neuh ik kick pas af als er nooooooit meer een wie is de mol serie komt...ik moet er nie aan denken!!! waaaaah! :-X

Liefs Fenna
en suc6 allemaal met verdere leven







een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks