Auteur Topic: Wat is 'Het Blok'  (gelezen 9501 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Wat is 'Het Blok'
« Gepost op: 6-09-2004, 22:31:07 »

Vier stellen krijgen ieder in een pand ergens in Amsterdam een vervallen appartementen toegewezen. Aan hen de taak om in 11 weken tijd met een bescheiden budget het complete appartement te verbouwen en in te richten. Na heel veel bloed, zweet, tranen, gescheld, getier, gesnik en gesnater maar bovenal veel, heel veel stress worden de appartementen geveild. De hoofdprijs: de meerwaarde van het appartement én 50.000 euro! Erik van der Hoff zal net als wij de stellen op de voet volgen.

Elk stel mag beslissen hoe ze te werk gaat. Schakelen ze een expert in en laten ze het doen óf steken ze zelf de handen uit de mouwen en gaan ze met hun eigen creativiteit aan de slag? Alles mag zolang ze maar binnen de perken van hun budget blijven.
Elke twee weken moeten ze één kamer opleveren. Deze kamer wordt door een deskundige jury, bestaande uit een taxateur, stilist, een energie-adviseur en een onroerend goed expert, beoordeeld. Het stel dat de mooiste kamer oplevert, wint een prijs. Daarmee kunnen ze hun budget of de meerwaarde van hun appartement verhogen.
De veiling!
Voordat de koppels hun appartement betreden, wordt de waarde van hun appartement vastgesteld. De winst die hun appartement bij de veiling opbrengt, mogen de stellen houden. Het koppel dat de meeste winst maakt, wordt beloond met de hoofdprijs van 50.000 euro! Dat klinkt natuurlijk allemaal heel verleidelijk, maar daarvoor zal hard gestreden moeten worden! Want of alles op rolletjes verloopt, is nog maar de vraag...

Wanneer wordt Het Blok uitgezonden?

Vanaf 5 september kun je elke zondag om 21.30 pal na Expeditie Robinson een nieuwe aflevering zien van 'Het Blok'. Heb je de aflevering gemist dan kun je vanaf zaterdag 11 september elke week en herhaling zien.
Voor een update kun je elke woensdag om 22.30 uur op NET 5 terecht.


Bron: NET 5
« Laatst bewerkt op: 7-09-2004, 19:55:01 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Wat is 'Het Blok'
« Reactie #1 Gepost op: 14-09-2004, 00:45:30 »
Nog twee sites waar je berichten over het blok kunt volgen zijn de Postbank en VT wonen

http://www.vtwonen.nl/_hetblok/

http://www.postbank.nl/ing/pp/page/bundle/0,2810,1859_114993518,00.html?linktype=int
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is 'Het Blok'
« Reactie #2 Gepost op: 30-09-2004, 16:29:45 »
En waar staat het Blok eigenlijk in Amsterdam?

Geniet nooit met mate...

Offline x-moi-x

  • Forumlid
Re: Wat is 'Het Blok'
« Reactie #3 Gepost op: 6-11-2004, 20:12:46 »
huh?? Kom je daar met de trein langs?? ::oink:: ::oink:: Of zou je het vanuit de trein kunne zien?? Please antwoord ::zwaai::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Wat is 'Het Blok'
« Reactie #4 Gepost op: 9-11-2004, 21:03:14 »
Het lijkt me wel ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is 'Het Blok'
« Reactie #5 Gepost op: 9-11-2004, 21:57:24 »
huh?? Kom je daar met de trein langs?? ::oink:: ::oink:: Of zou je het vanuit de trein kunne zien?? Please antwoord ::zwaai::


Heb het het afgelopen jaar zo'n beetje iedere week heel duidelijk gezien... ::jaja::
That's all

Offline x-moi-x

  • Forumlid
Re: Wat is 'Het Blok'
« Reactie #6 Gepost op: 12-11-2004, 17:25:03 »



Heb het het afgelopen jaar zo'n beetje iedere week heel duidelijk gezien... ::jaja::
sorry hoor, maark ben uit Limburg weetje, kben nog nooit in Amsterdam geweest, dusk weet oowk niet of ik dat kan zien ::jaja:: ::jaja::