Auteur Topic: Aaanwijzing in de openingsteksten van Angela?  (gelezen 5397 keer)

Offline Hugo

• Forumlid
Aaanwijzing in de openingsteksten van Angela?
« Gepost op: 17-03-2002, 15:58:32 »
Bij deze een mogelijke nieuwe theorie om de beginfilmpjes te bekijken. Dit keer letten we niet op de plaats waar Angela naar toe gebeamd wordt maar op de tekst van Angela en welke woorden daaruit in beeld worden gebracht.

Hieronder heb ik alle openingsteksten getikt (een heel werk!) en daarin meteen de woorden onderstreept die in beeld verschijnen.
Volgens mij zit hier ergens een hint in verborgen maar ik ben er eerlijk gezegd nog niet uit. Maar aangezien het forum bomvol zit met allemaal rasspeurders zitten er waarschijnlijk wel mensen tussen dieer een patroon in zien.

Het enige patroon dat ik voorlopig zelf zie is het feit dat het woord TEST elke keer als het in de tekst voorkomt in beeld wordt gebracht.

En misschien zit het patroon ook wel in andere zaken. Zo dacht ik zelf aan de beginletters maar als je die achter elkaar zet krijg je een onmogelijke zin. Datzelfde geldt voor de eindletters.

Kortom, misschien is het niets en dan mag dit item gesloten worden maar kijk er eerst eens na als jullie willen.

Hugo

Afl. 1:

11 Nederlanders op avontuur in Portugal. Samen moeten ze opdrachten doen. Elke opdracht die slaagd levert geld op voor de pot. Een pot die kan oplopen tot meer dan 250.000 euro. Een van hen is een saboteur die er alles aan zal doen om de opdrachten te laten mislukken. De mol. De kandidaten moeten deze saboteur ontmaskeren. Elke twee dagen is er een test over de identiteit van de mol. Degene die deze test het slechtst maakt moet onmiddelijk naar huis. Er is uiteindelijk maar een iemand die het geld wint. Degene die het antwoord weet op de vraag; Wie is de mol?

Afl. 2:
Het eerste slachtoffer van de mol is gevallen. 9 kandidaten en 1 mol gaan verder met de opdrachten in Portugal. De kandidaten moeten deze saboteur ontmaskeren. Elke twee dagen is er een test over de identiteit van de mol. Degene die deze test het slechts maakt moet onmiddelijk naar huis. Er is uiteindelijk maar een iemand die het geld wint. Degene die het antwoord weet op de vraag; Wie is de mol?

Afl. 3:
Ze worden tot het uiterste gedreven, psychisch en fysiek. Er zijn nog maar 8 kandidaten over en 1 mol. De kandidaten moeten deze saboteur ontmaskeren. Elke twee dagen is er een test over de identiteit van de mol. Degene die deze test het slechts maakt moet onmiddelijk naar huis. Er is uiteindelijk maar een iemand die het geld wint. Degene die het antwoord weet op de vraag; Wie is de mol?

Afl. 4:
7 kandidaten en 1 mol. En vandaag moet er weer een kandidaat naar huis. Degene die het minst weet over de mol. Er is uiteindelijk maar een iemand die het geld wint. Degene die het antwoord weet op de vraag; Wie is de mol?

Afl. 5:
Er gingen 11 mensen naar Portugal, er zijn er nog maar 8 over. Verleden week hoefde er niemand naar huis. Deze week moeten ze weer strijden om de pot waarvoor ze wel moeten samenwerken. Een van hen is een saboteur die er alles aan zal doen om de opdrachten te laten mislukken. De mol. De kandidaten moeten deze saboteur ontmaskeren. Elke twee dagen is er een test over de identiteit van de mol. Degene die deze test het slechts maakt moet onmiddelijk naar huis. Er is uiteindelijk maar een iemand die het geld wint. Degene die het antwoord weet op de vraag; Wie is de mol?

Afl. 6:
Na 10 zware dagen betaalde Kerstin de prijs, zij werd het vierde slachtoffer van de mol. En toen waren en nog zeven. Om het geld te winnen moeten ze samenwerken. Kerstin werkte samen, maar hoe moet je nu samenwerken als je niemand kunt vertrouwen. Een dillema voor de groep, maar niet voor de mol?

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline heike

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aaanwijzing in de openingsteksten van Angela?
« Reactie #1 Gepost op: 17-03-2002, 16:01:58 »
wauw, je hebt er veel werk van gemaakt. ik zal het netjes uitprinten en er een nachtje over slapen. altijd leuk om op de dooie momenten van de dag naar een papiertje vol letters te gaan zitten staren...  ;)

ciao,
heike

Offline el_topo

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 17-03-2002, 16:08:21 »
Bedankt Hugo, wat een werk moet dat geweest zijn. Heb de onderstreepte woorden even apart opgeschreven. Sommige woorden komen maar 1x voor, andere woorden vaker.

opdrachten 1x
geld 1x
saboteur 1x
mislukken 1x
test 4x
Wie is de mol? 5x
kandidaten 3x
mol 3x
naar huis 1x
ontmaskeren 1x
het geld 1x
Portugal 1x
de pot 1x
samenwerken 2x
zware dagen 1x
de mol 1x
vertrouwen 1x
maar niet voor de mol? 1x

Ik kom tot de conclusie dat ik hier niets mee kan, iemand anders misschien??

mollig

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #3 Gepost op: 17-03-2002, 16:10:33 »
Ehmm ik kan nix ontdekken eigenlijk  :-/

Offline Taupe

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #4 Gepost op: 17-03-2002, 16:22:11 »
We moeten gewoon allemaal even zoeken want anders is het werk van Hugo voor nix geweest. Phoe dit is een werk als we nou maar even een zoek richting hadden dan kwamen we wel verder. Ook ik zal het even printen en er eens geod met de familie over hebben.

Cya latorzzzz.

DEBORAH, NICO, wie nu??....

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #5 Gepost op: 17-03-2002, 16:54:35 »
Heel goed om die teksten eens te analyseren!

Maar ik denk dat het toch overzichtelijker is als we dat verder bespreken bij 'De oplossing!!, verwerkt in de INTRO [deel 2]'  :)

slotje...

gr,
Malcolm  8)