Auteur Topic: Welkom Hepyro!  (gelezen 737 keer)

Offline Lindå

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Welkom Hepyro!
« Gepost op: 14-09-2004, 20:07:16 »
Hepyro van harte welkom hier op Realitynet!  ::zwaai::

Ik wens je veel plezier op expeditierobinson.net en met alles wat Realitynet te bieden heeft. :D ::ok::

Tot ziens op de fora en chat!  ::zwaai::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Hepyro

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welkom Hepyro!
« Reactie #1 Gepost op: 15-09-2004, 14:42:28 »
Heej :) bedankt voor dit welkomsttopic, ik zal hier hopelijk veel plezier gaan beleven en helaas heb ik nu niet zoveel tijd omdat ik op mn werk zit maar ik zal vandaag nog in een volgende post meer over mezelf vertellen ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 15-09-2004, 18:17:00 »
Leuk Hepyro!  :)

Ik wens je vast veel plezier op onze sites en fora!  ::ok::

Offline Hepyro

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 16-09-2004, 11:47:46 »
Leuk Hepyro!  :)

Ik wens je vast veel plezier op onze sites en fora!  ::ok::

Dankje :) ik moet nog wel een beetje wennen aan het systeem, soms is het wat onoverzichtelijk ;) maar het lijkt me verder een leuk en interessant forum om vooral op te lurken in eerste instantie en later misschien wat meer actief mee te posten :)

Ik moet verder wel zeggen dat de sfeer heel ongedwongen is en er niet zo'n strak regime heerst (ik zat voorheen op het "FOK-forum") en daar heb ik niet zo'n leuke tijd gehad, veelal onenigheid met beleid en sommige moderators aldaar maar ik zal hier waarschijnlijk veel meel plezier beleven hoop ik!

Helaas heb ik nog niet zoveel tijd gehad om wat meer over mezelf neer te zetten maar vanmiddag zal ik er echt voor gaan zitten, ik wil het namelijk wel een beetje uitgebreid doen ;)

Hepyro

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 16-09-2004, 11:52:56 »
Dankje :) ik moet nog wel een beetje wennen aan het systeem, soms is het wat onoverzichtelijk ;) maar het lijkt me verder een leuk en interessant forum om vooral op te lurken in eerste instantie en later misschien wat meer actief mee te posten :)

Kijk maar 'ns eerst rustig rond wat hier allemaal te vinden is en dan wordt 't vast snel voor je duidelijk wat je waar kunt vinden en hoe alles werkt. Als je vragen hebt, kun je die natuurlijk altijd aan iemand van de crew stellen. Gewoon effe 'n privé berichtje sturen of hier in dit topic je vraag neerzetten.  :)

Citaat
Ik moet verder wel zeggen dat de sfeer heel ongedwongen is en er niet zo'n strak regime heerst (ik zat voorheen op het "FOK-forum") en daar heb ik niet zo'n leuke tijd gehad, veelal onenigheid met beleid en sommige moderators aldaar maar ik zal hier waarschijnlijk veel meel plezier beleven hoop ik!

Dat hopen wij ook! 't is natuurlijk wel effe wennen als je van zo'n ander forum hier terecht komt, maar ik hoop dat je je hier snel thuis voelt.  ::ok::

Citaat
Helaas heb ik nog niet zoveel tijd gehad om wat meer over mezelf neer te zetten maar vanmiddag zal ik er echt voor gaan zitten, ik wil het namelijk wel een beetje uitgebreid doen ;)

Leuk! Ik ben benieuwd!  :D

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 16-09-2004, 18:28:09 »
Hoi!

Ik ben ietwat aan de trage kant maar ook van mij een hartelijk welkom hier en ik hoop dat je het hier inderdaad naar je zin zult hebben. Ik wens je alvast heel veel plezier en als je iets wil vragen dan kan dat altijd natuurlijk :D

::zwaai::
Mijn prinsje is chriz!!