Auteur Topic: Welkom piglet!  (gelezen 528 keer)

Offline Lindå

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Welkom piglet!
« Gepost op: 14-09-2004, 23:07:47 »
piglet van harte welkom hier op Realitynet!  ::zwaai::

Ik wens je veel plezier op expeditierobinson.net en met alles wat Realitynet te bieden heeft. :D ::ok::

Tot ziens op de fora en chat!  ::zwaai::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
Re: Welkom piglet!
« Reactie #1 Gepost op: 15-09-2004, 00:45:15 »
Gaat helemaal goed komen, maar als je vragen hebt...
Stel ze gerust!  ::zwaai::

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #2 Gepost op: 15-09-2004, 00:57:18 »
Als je iemand rechtstreeks wil benaderen kan je een pm (personal message) sturen door de naam van die persoon aan te klikken en vervolgens onder in je scherm te kiezen voor de optie.. Stuur deze persoon een persoonlijk bericht..

Je kan hier in dit topic al wat over jezelf vertellen door je voor te stellen, maar ik denk dat je je profielinstellingen bedoeld. ???
Die kan je wijzigen door linksboven in t infocenter je naam aan te klikken en dan kan je daar je forumprofiel instellingen wijzigen...

Maar in de Relaxhoek kan je ook heeeel veel over jezelf kwijt... en vinden over anderen ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 15-09-2004, 18:14:20 »
Maar in de Relaxhoek kan je ook heeeel veel over jezelf kwijt... en vinden over anderen ;D

En ook in de Huiskamer::ok::

En in contact komen met anderen gaat gewoon via de verschillende fora. Op ons Expeditie Robinson forum kun je bijvoorbeeld met andere leden discussieren over de kandidaten en de gebeurtenissen in de afleveringen. En bovendien kun je je vragen stellen aan kandidaat Patrick en Jeroen en aan Ernst Paul Hasselbach, die ook alledrie lid zijn van Realitynet.  :)

Ik wens je iig veel plezier met je ontdekkingstocht hier! Je zult zien dat snel alles duidelijk wordt! :D