Auteur Topic: Hobby's en obsessies  (gelezen 4841 keer)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Hobby's en obsessies
« Gepost op: 7-06-2002, 12:12:35 »
Oke dan, hier dat topic waar ik het over had, Tijgertje vond 't ook wel een leuk idee dus ik maak 't toch maar... Jullie kunnen hier dus iets leuks vertellen over waar je je behalve min of meer met widm ;), verder nog mee bezig houdt. Waar je fan van bent of wat je hobby's zijn. Zoiets. Of waar jij nou een 'kick' van krijgt zoals ik al helemaal heb uitgelegd in de bar over mijn toneelvoorstellingen :). Nou ben benieuwd, als jullie het niet veel vinden merk ik dat vanzelf...








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Hobby's en obsessies
« Reactie #1 Gepost op: 7-06-2002, 12:25:12 »
Ik doe dus aan salsa(-aerobic) en aan teakwon-do.
Ook een leuke vraag voor iedereen: waar kunnen je ze 's nachts voor wakker maken?
Ik denk voor mij voor chocola, heb ik gewoon een zwak voor. Heb het al een poos niet meer gegeten (poging afvallen wat niet echt lukt, moet ik misschien ook maar geen patat meer eten  ;) ) maar het is gewoon nogsteeds lekker. En anders mag je me wakker maken om ff te winkelen. No problemo!
Als het maar niet te vroeg is  ;D ;D ;D







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Hobby's en obsessies
« Reactie #2 Gepost op: 7-06-2002, 13:44:22 »
winkelen?! altijd! als k geld heb teminste... o ja... midden in de nacht kan je me ook wakker maken voor concerten, vinnik heel kick en gezellie, musicals, geweldug, en tiramisu, maar dan alleen die van de ah... hmmm...

maar ja, ik ga verder es wat over mezelf vertellen...
ik heb behalve widm nog een paar hobby's maar daar is tijdens widm niet zo veel van terecht gekomen als normaal.

ik zit bij een musicalgroep, en eens in de zoveel tijd voeren we n musical op. k zou het eik wel leuk vinden als we es wat gingen doen over de tweede wereldoorlog ofzow, maar dat doen we niet... de laatste musical die we gedaan hebben was in maart, en toen deden we narnia, het betoverde land achter de kleerkast. verschrikkelijk tutverhaal én fantasie, allebei vinnik heel saai maar het was heel leuk om te spelen en ook zeker heel gezellie. daarvoor hebben we the little princes gedaan, annie en een soort show.

ik zit op dit moment nog op korfbal. m'n teem is echt supah gezellie, op de rups en nog drie anderen na zijn ze allemaal heel lief enzo maar korfbal zelf vinnik egt een kl*te sport dus daarom stop ik ermee. ipv korfbal ga k hardlope met n vriendin die ik n jaar of 8 ken en met wie ik ook al 8 jaar in de klas zit, maar omdat dat volgend jaar niej meer zo is hebbe we maar beslote wat anders same te gaan doen, is dus hardlope geworden al zal daar wel niet veel van terecht komen. ik ga ook fitnesse met een andere vriendin, al het lekkers op de sportschool es onder de loep nemen ;)

verdes zit k op zangles, dat vinnik egt supah leuk k zing thuis ook altijd de hele dag dus als me stem nou es n beetje beter wordt is et nog om aan te hore ook... maar voorlopig nog niet.

k vind lekker eten ook errug leuk, maar waar ik egt van over mn nek ga zijn brood en melk... egt heeel vies vinnik dat. koke vinnik ook wel leuk, maar dan het liefst van die zoete dingetjes. avondeten alleen als ik tijd heb.

ow ja... shoppen... ook iets wat ik heel graag doe, maar waar ik ook niet zo heel veel tijd voor heb. meestal ga k hier ff in de stad, alleen in de vakanties of als ik toevallig in rotterdam ben ga ik naar rotterdam...

en k bedenk me weer n hobby: musicals... dat vinnik ook supah leuk! op zangles zing k ook eik alleen maar musical liedjes. m'n favoriete zijn elisabeth, les miserables, titanic, miss saigon (die k niet gezien heb maar waar ik wel heeeeel graag heen wil) en de phantom of the opera. verder heb ik wel kleinere producties gezien (westside story, annie, my fair lady, anatevka, hair) maar die vinnik tog wat minder. de bedoeling is om dit jaar naar aïda te gaan, the sound of music maar k denk eik dat die n beetje afgezaagd is, de drie musketiers (of die anders volgend jaar) en heeeeel misschien nog naar musicals in concert in ahoy...

gwone concerten vind ik ook wel leuk, k ga alleen niet zo heel vaak... k wilde wel naar enrique iglesias, hebbik allemaal verhale over gehoord van me nicht die dr heen is geweest, maar dat soort dingetjes dus... geen klassieke concerten iig want dan val ik in slaap...

nou, dat was het denk ik... verder wat ik nog over mezelf kan vertellen is dat ik 15 ben, in vlaardingen woon... enne... ja dat was het wel... k weet niet of dr iemand nog wat anders weet om over te schrijven maar als iemand weer iets weet schrijf ik wel weer wat leuks ;)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Hobby's en obsessies
« Reactie #3 Gepost op: 7-06-2002, 19:26:49 »
Nou... mijn hobby's:
toneel

elke vorm van, toneelles, toneelspelen, alles....

Harry Potter
Alles en iedereen over Harry Potter
Lekker eten
Hmmm... ik ben een fijnproever

Waar kan je mij 's nachts voor wakker maken?
De 2de HP film (IK HEB DOBBY GEZIEN), offff voor het vijfde boek!







Take a glorious bite out of the whole world

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hobby's en obsessies
« Reactie #4 Gepost op: 8-06-2002, 14:00:39 »
Nou ik dan...

Ik hou veel van theater, net zoals meer mensen hier merk ik. Ik ben vooral fan van cabaret (Arie en Sylvester vind ik heel goed). Verder ga ik ook graag naar musicals en (moderne) muziekconcerten. Ik heb vorig jaar in een schouwburg stage gelopen, dat was natuurlijk het paradijs voor mij, alles gratis en ook nog bijna elke dag een of meer voorstellingen, geweldig.

Verder hou ik van winkelen en uitgaan, hoewel beide op het moment een beetje moeilijk zijn in verband met mijn been, dat nog steeds niet echt wil.

Een andere grote hobby is koken en bakken. Ik hou erg van de Indische keuken en van oosters in het algemeen (Japans, Thais etc.). Omdat ikerg van snoepen hou, maak ik vaak gebak. Dat is niet echt goed voor de lijn, omdat mijn vriend en ik maar met zijn tweeen zijn, moeten we alles zelf opeten. Dus niet te vaak bakken, dan maar.

Ik ben ook een echte boekenwurm. Al sinds ik klein was verslond ik alles wat leesbaar was. Nu heb ik sinds een tijd de Harry Potter boeken ontdekt, en ik was meteen verslaafd. Verder lees ik veel detectives enzo.

Waar kun je me 's nacts voor wakker maken? Voor een heleboel, maar als ik toch iets moet noemen: Lekkere sushi (echte, van de Japanner), heerlijk!

Ik kan zo nog wel een paar uur doorgaan, maar ik zal het ier maar bij laten, dan blijft het nog leuk voor jullie om te lezen.

Ovide







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hobby's en obsessies
« Reactie #5 Gepost op: 8-06-2002, 19:51:49 »
Leuk om dat zo eens van jullie te lezen! Maar we zijn wel allemaal tonelers he? Echt leuk, zeg Daan, heb je nou onderhand genoeg zegeltjes voor je zwembad, zodat dat feest een keer doorgaat? ;) Kunnen we ook eens met zn allen een toneelstuk of musical maken, hahaha, ik kan alleen helemaal niet zingen, maar dat laten we dan wel aan Doris over ;).

En waar kun je mij 's nachts voor wakker maken...

Waar kan je mij 's nachts voor wakker maken?
De 2de HP film (IK HEB DOBBY GEZIEN), offff voor het vijfde boek!

Ja, daarvoor idd ook zeker wel! Voor het vijfde boek! Maar waar heb je Dobby dan gezien Daan, op die dvd zeker? En lijkt ie een beetje? Wohohowww dat lijkt me wel cool ja, maar ja aan de andere kant zegt men ook wel altijd zo van dan is je eigen fantasiebeeld weg... Maar goed verder kun je me wakker maken voor ehm... een leuke vakantie, das iets waar je nl ook echt wel vaker supervroeg voor op moet, jah en verder dus ook wel een toneelvoorstelling, maar dan wel zelf meedoen, ik ben niet echt een Schouwburgbezoeker. Kweet eigenlijk niet echt of ik dat leuk zou vinden maar ik ga er gewoon nooit heen... Voor een jong eendje of zoiets mag je me ook wel wakker maken :D maar dan wel dat ik hem ook zou mogen oppakken, om ze alleen maar te zien tja, denk niet dak daarvoor op zou staan want tja ik zie ze toch wel al best vaak en ik ben erg slecht in vroeg opstaan. Maar dat is nog altijd wel een stille wens van me, een jong eendje eens te mogen oppakken. Maar kippenkuikentjes zijn ook goed, hoor, en die heb ik wel al eens vastgehad. Dat gevoel...! Onbeschrijfelijk echt. Jonge katjes en hondjes zijn ook geweldig maar dat is wel heeeeeeeel lang geleden. Ja jonge katjes zijn misschien nog wel het leukst, het liefst en schattigst bedoel ik, binnenkort krijgt een vriend van me een klein katje erbij (die jongen die mee was naar de molfandag), khoop dat ik daarnaar mag komen kijken :). Maar maak me maar niet wakker voor iets te eten, want al vind ik bijv côte d'or nog zo lekker (mennnnn), soms heb je gewoon helemaal geen honger of net geen trek in chocola of iets anders geweldigs zoals Chinees.








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Hobby's en obsessies
« Reactie #6 Gepost op: 9-06-2002, 09:05:11 »

Dobby!!!!!
Ow, enne, over dat zwembad, ik heb bijna genoeg zegeltjes hoor.... ik ga zo ff wat drinken in de bar, en dan heb ik genoeg zegeltjes!!







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hobby's en obsessies
« Reactie #7 Gepost op: 9-06-2002, 15:13:08 »

Dobby!!!!!

oooow, dus daar is ie al, heb ik er net over lopen schreeuwen in de bar...  :-[ Nee maar heel cool idd, wat een zielig wezentje toch, die Dobby. Ik weet niet echt of ik 'm zo had voorgesteld, hm, volgens mij dat hoofd toch wel een beetje anders, nu is het zo'n alien... :-\ Naja maar wel heel leuk dat we 'm nu al kunnen zien, ik ga ook maar eens op die sites van je kijken die je in de bar hebt gezet. En het zwembad is ook heel cool!!! ;)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hobby's en obsessies
« Reactie #8 Gepost op: 9-06-2002, 15:49:48 »
Aha dit is Dobby! Ik begreep al niet waar iedereen 't over had in de bar. Maar ineens is me alles duidelijk......

Zal ik dan ook maar 'ns wat over mezelf vertellen? Zoals jullie waarschijnlijk weten houd ik veel van dansen. Ik doe aan jazzballet en gogo dance. We doen veel optredens en met mijn jazzgroep doen we ook aan wedstrijden mee. Jazzballet doe ik als sinds ik nog maar 6 jaartjes oud was. Ik ga binnenkort ook nog twee keer in de week fitnessen om wat te werken aan m'n conditie, want die is ondanks mijn danstrainingen nog niet optimaal.

Verder houd ik veel van winkelen (welke vrouw/meisje vind dat nou niet leuk?), internetten en naar de Efteling gaan. Dat laatste is 'n nogal vreemde obsessie van me. Ik ben echt helemaal gek van de Efteling. Ik moet er ook minstens twee keer per jaar heen, maar 't liefste zou ik er gaan wonen. Middenin 't sprookjesbos. Mijn obsessie voor de Efteling komt denk ik door de sprookjes. Van kinds af aan kon ik daar al geen genoeg van krijgen. En de Efteling is voor mij gewoon 1 groot sprookje. Ik hoop er binnekort weer heen te kunnen......

Op tv kijk ik natuurlijk graag naar WIDM, maar ook naar Friends, Kopspijkers, Dit was het nieuws en Dawsons creek. Vooral van Friends ben ik helemaal weg. Ik heb alle afleveringen opgenomen (jullie begrijpen dat wij wel erg veel videobanden in huis hebben....) en bekijk ze regelmatig weer opnieuw. Ik denk dat ik iedere aflevering minstens 10 keer gezien heb. Sommige kan ik dromen.....

En ja, waar je met voor kunt wakker maken? Voor 'n dagje naar de Efteling zeker. En voor 'n nieuwe aflevering van Friends. Niet voor 'n oude, die heb ik nu al te vaak gezien. Je kunt me ook wakker maken voor ijs met caramelsaus. Daar ben ik ook gek op, en dan vooral op de caramelsaus.

Dat was 't wat mij betrefd, ik kan op dit moment niks meer verzinnen. Als me nog iets invalt, zal ik 't wel effe melden.  :)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Hobby's en obsessies
« Reactie #9 Gepost op: 9-06-2002, 15:49:55 »
dobby... haddem heel anders voorgesteld, kleinere ogen, bruiner, hariger, pffff... deze hoort meer in zo'n star wars soort gebeuren... nee, deze dobby vinnik nix!







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hobby's en obsessies
« Reactie #10 Gepost op: 9-06-2002, 17:53:43 »

dobby... haddem heel anders voorgesteld, kleinere ogen, bruiner, hariger, pffff... deze hoort meer in zo'n star wars soort gebeuren...

ja idd, dat is het, star wars achtig... ik weet niet wat het is, ik vond het hoofd niet goed kloppen... maar toch wel mooi gemaakt hoor...

maar ik had geloof ik nog niet verteld dat ik ook van winkelen en uitgaan hield, maar het alleen niet zo vaak doe. Waarom niet vaak winkelen weet ik ook niet precies, de laatste tijd valt het ook wel mee, maar mijn moeder houdt iig niet van winkelen (antwoord op je vraag Han ;)) dus die kan ik niet meenemen, kga wel vrij vaak alleen maar das natuurlijk minder leuk. Nee k doe het toch eigenlijk best wel weinig, ja. Tis ook zo dat ik tot een paar jaar terug altijd (vrijwel) alles bij postorderbedrijven kocht, omdat mn moeder dus niet van winkelen houdt. De kleren zijn op zich ook wel leuk, hoor, maar ja het winkelen zelf is toch wel heeeeel anders...
Wat uitgaan betreft ga ik eigenlijk alleen naar schoolfeesten, maar ja die vind ik dan wel heel leuk. Vriendinnen van me gaan ook wel tussendoor uit, maar ze nodigen mij nooit uit en ik durf het eigenlijk niet zelf voor te stellen, juist omdat ik nooit meega... Tja wel een beetje een probleem op zich...








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hobby's en obsessies
« Reactie #11 Gepost op: 9-06-2002, 19:01:43 »
Ach e, mijn moeder ging vroeger ook nooit met me winkelen en ik moest ook altijd alleen gaan. Nu ben ik dat gewend en vind ik het meestal zelfs fijner om alleen te gaan. Soms ook niet hoor...

En wat betreft die vriendinnen van jou, zijn dat wel goede vriendinnen als ze je nooit mee vragen? Vind ik wel raar, eigenlijk. Misschien denken ze wel dat jij het niet leuk vindt ofzo. Ik zou gewoon zelf eens voorstellen om ergens naar toe te gaan en dan zelf mensen uit te nodigen. De keer daarna vragen ze jou ook wel mee.

Succes...en anders breng je je zaterdagavonden maar door op het forum, ook heel gezellig!

Ovide







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Hobby's en obsessies
« Reactie #12 Gepost op: 9-06-2002, 19:07:06 »
gezellig naar het zwembad :D
euh, nou, ja.. euh...


Groetjes
ofzoiets







Take a glorious bite out of the whole world

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hobby's en obsessies
« Reactie #13 Gepost op: 9-06-2002, 19:12:31 »
Wat dacht je van een wekelijkse disco-zwem-avond! Heb ik nog nooit gedaan. En dan met van de blije muziek, van Wham ofzo, echt lachen  ;D.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hobby's en obsessies
« Reactie #14 Gepost op: 9-06-2002, 19:17:25 »

En wat betreft die vriendinnen van jou, zijn dat wel goede vriendinnen als ze je nooit mee vragen? Vind ik wel raar, eigenlijk. Misschien denken ze wel dat jij het niet leuk vindt ofzo.

Ja, dat denk ik ook. Tja, het is zo, je doet bepaalde dingen met bepaalde mensen, en dan kom je er gewoon niet op om dan opeens ook andere dingen met die mensen te gaan doen. Zo is het me met veel moeite gelukt twee vrienden van cabaret mee te krijgen naar de bioscoop, die waren helemaal verbaasd dat ik dat voorstelde, maar gaat uiteindelijk dus wel door, nou ja, misschien dus niet vanwege de kuikentjes (zie ehm bar geloof ik). Maar ja.

Citaat
Ik zou gewoon zelf eens voorstellen om ergens naar toe te gaan en dan zelf mensen uit te nodigen. De keer daarna vragen ze jou ook wel mee.

Hrm, jah, misschien misschien, dat is wel zoooo, maar ik ben nog nooit in al die disco's geweest dus dan vind ik het zo raar als ik dat dan voorstel. Maar ja, moet het eigenlijk toch maar eens doen ja. Zal ook na Rome worden ;) (maar dan zal er toch wel een eindfeest komen van school denk ik).

Citaat
Succes...en anders breng je je zaterdagavonden maar door op het forum, ook heel gezellig!

en das ook waar ;)








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Hobby's en obsessies
« Reactie #15 Gepost op: 11-06-2002, 09:12:20 »
Ik zal ook nog eens een stukje schrijven, de vorige was een beetje kort.
Ik ben ook grote fan van F1 (Jos!), ben er ook 2x geweest (spanje). Ik rijd graag auto. Ik vind karten ook geweldig en hou ook van uitgaan en naar de bios gaan. De laatste tijd ga ik niet zo vaak meer, geen tijd. Ik woon samen, we hebben een half jaar geleden een huis gekocht en zijn die aan het verbouwen. Word wel mooi. Ook ga ik graag op reis, ik wil zoveel mogelijk van de wereld zien.
We hebben 2 huisdieren, een vogel en een hamster. (je moet het toch ergens over hebben he?)
Mijn favo films zijn ace ventura en austin powers. Helemaal geweldig! Favo band heb ik niet echt, ik vind enrique wel leuk, blur en anouk. Beetje veelzijdig dus.
Ik kijk graag naar buffy, dharma and greg en vooral engelse comedy's.
En ik woon in Bunnik. Nou, is dat interessant of nie?







« Laatst bewerkt op: 11-06-2002, 10:31:38 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Charlotte

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aaah wat een poepie!!
Re:Hobby's en obsessies
« Reactie #16 Gepost op: 28-08-2002, 12:11:20 »
beetje late reactie maar beter laat dan nooit he?!

mijn hobby's zijn judo, danse en gitaar spelen ( eerst zelf een stuk schrijven en dan er8er komen dat het nergens naar klinkt ). judo doe ik nu al ehmz 10 jaar ongeveer ( vanaf me 4de ) danse doe ik sinds 2 jaar en gitaar doe ik ongeveer 5 jaar nu.
ik deed vroeger nog veel meer sporten ( atletiek, zwemme, tennis ) maar ik raak nogal snel uitgekeken op iets dus dan stop ik na een half jaar weer haha.
een andere hobby is, naar concerten gaan, ik heb nu ong. 15 concerten gezien o.m. kylie minoque, robbie williams 3x, five, westlife, 3x tmf awards, blof, pittig popconcert ( van telekids haha ) 2x, bon jovi and so on and on and on haha
voor de rest heb ik nie echt hobbys....
je kunt me s n8s wakker make voor....uuuh...* lange stilte*......misschien is het maar beter om me snachts niet wakker te maken hehe. naja dat was het wel ongeveer denk ik...








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hobby's en obsessies
« Reactie #17 Gepost op: 28-08-2002, 21:27:49 »
hier komen mijn hobby's dan maar:

*zingen: de heeele dag door loop ik maar te zingen, vooral désenchantée live van mylène farmer ( de originele versie dus) vind ik zalig
*dansen: tjah, als ik zing,dan moet ik gewoon dansen
*lezen: ik hou me dus heel gemakkelijk op mijn eentje bezig hier thuis,geef mij maar ne goe boek. Ik lees,net zoals vele hier overigens, heel graag de boeken van harry potter, heb de film op dvd en trailer v 2e film al gezien, en nicci french vind ik ook super. anders nog detectives ofzo en de krant  :)
*toneelspelen: geef mij niks liever dan toneelspelen of gelijk wat voordragen ofzo, heb ik helemaal geen probleem mee
* sport volgen: ik ben dol op voetbal en tennis, volg zogoed als elke match die ze uitzenden op tv (go man U !!) en alle toernooien in het tennis,zelf speel ik op school mini-voetbal (in verdediging) maareuh ... op veel trekt et ni  ::)

ik denk da et zowat is en waarvoor je me snachts mag wakker maken? nie moeilijk: David Beckham (dit kan zoooo typisch meisjesachtig klinken ofzo é, maar em is zoooooo lekker)








banaan begint met een b, soms met een s

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Hobby's en obsessies
« Reactie #18 Gepost op: 29-08-2002, 01:45:19 »

Harry Potter

Heb het 5 jaar lang vol gehouden om niets van Harry Potter te lezen, maar uiteindelijk maar toch gaan lezen:
Werkelijk waar; fantastisch! Ik heb alleen nog maar de eerste 2 delen gelezen, maar die andere 2 komen nog. Alleen jammer dat je binnen een week al uit hebt gelezen...

('k lees het wel allemaal in het engels; veel leuker dan in het nederlands: bv: ik zag dat snape in het nederlandse boeken sneep heet... pffffff, oke je spreekt het eigenlijk hetzelfde uit, maar snape is toch veeel enger uit dan sneep... sneep... dat is toch nix   ;) ...)

Nu lees ik ''Lord of the Rings'' van Tolkien; dat is nu ook even mn hobby  ;D  ; maar dat is toch wel de meester der schrijvers; ik vermoed dat mevrouw Rowling die boeken eerst gelezen heeft...

Hobbies ging het over he? hmmm ja, de TDF, voetbal, Kolonisten van Catan, en verder weet ik het zo niet...  

Waar kan je mij 's nachts voor wakker maken?
De 2de HP film (IK HEB DOBBY GEZIEN), offff voor het vijfde boek!

(kvond de film trouwens ook vergeleken met het boek een heel stuk minder, sorry  ;))

Lekker eten
Hmmm... ik ben een fijnproever

Dat was ook mijn andere hobby idd!!!; zo nu en dan hang ik zelf de kok uit; tot volle tevredenheid van mezelf :)!

Waar kan je mij 's nachts voor wakker maken?
Hoeft niet; ik ben ik al wakker, maar als er nog eens iemand 'nachts nog eens de chat bezoekt dat zou wel eens gezellig kunnen zijn...  >:(   ;)

Gr. B.

PS: Wie is Dobby eigenlijk... wat heb ik gemist...  ???








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hobby's en obsessies
« Reactie #19 Gepost op: 29-08-2002, 14:19:09 »
Ken je Dobby de huiself ni? (trouwens zeer vervelend voor mij, ik heet Debbie en dan krijg je wel af en toe eens de vergelijking met Dobby...) Ik ben er nochtans van overtuigd dat Dobby zijn intrede doet in het tweede boek hoor ! Das die elf die zoveel lawaai maakt net op het moment dat er bezoek is bij Harry 'thuis' en die zegt dat "meneer potter niet terug naar zweinstein mag gaan". (en dezelfde elf redt hem in het 4e boek bij een opdracht). Kvraag me trouwens wel af oelang dat die 4e film wel niet zal zijn, dat boek is al zo lekker dik.







banaan begint met een b, soms met een s