Auteur Topic: Missen  (gelezen 2902 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Missen
« Gepost op: 19-09-2004, 16:43:09 »
Docusoap ‘Missen’ bij SBS6

SBS 6 presenteert dit najaar het nieuwe reality programma ‘Missen’. In negen afleveringen worden alle verwikkelingen achter de schermen van de Miss Nederland 2004 verkiezing op de voet gevolgd. ‘Missen’ wordt vanaf zondag (19 september) iedere week om 20.30 uur uitgezonden op SBS 6.

Dames vanaf 17 tot en met 25 jaar, die niet getrouwd zijn of getrouwd geweest zijn, konden zich aanmelden via de website Missnederland.nl. Onder andere door middel van castingronden en twaalf provinciale verkiezingen zal uiteindelijk in een grote nationale finale de nieuwe Miss Nederland 2004 gekozen worden. 

(Bron: Radio.nl)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Missen
« Reactie #1 Gepost op: 19-09-2004, 16:44:59 »
die niet getrouwd zijn of getrouwd geweest zijn

Waarom is dat dan??  :-\\
That's all

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Missen
« Reactie #2 Gepost op: 19-09-2004, 16:50:46 »


Waarom is dat dan??  :-\\

Geen idee eik.  ???  Eik vind ik 't 'n vorm van discriminatie dat je niet mee mag doen als je getrouwd bent.  :(

Lijkt me trouwens wel 'n leuke serie worden dit! Ik keek als kind zijnde altijd naar de misverkiezingen op televisie en droomde dan dat ik zelf ook meedeed (en won natuurlijk!).   ::tandpastasmiley::  Vond 't wel stom dat die verkiezingen al jaren hier niet meer worden uitgezonden. 't boeit me namelijk wel om te zien wat nu de mooiste vrouw van Nederland wordt gevonden. En bij deze serie zien we vast veel van achter de schermen met hopenlijk wat jaloezie tussen de meisjes.  ;D 

Ik ga 't igg opnemen, want vanavond om 20.30 kijk ik natuurlijk naar ER!  :)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Missen
« Reactie #3 Gepost op: 19-09-2004, 16:54:14 »


Geen idee eik.  ???  Eik vind ik 't 'n vorm van discriminatie dat je niet mee mag doen als je getrouwd bent.  :(

 ::jaja:: Mee-eens...het gaat in eerste instantie toch om de uiterlijke schoonheid??

Ik ga het niet kijken hoor...vind die missverkiezingen altijd net zo'n vleeskeuring  :-X
That's all

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Missen
« Reactie #4 Gepost op: 19-09-2004, 16:59:48 »
Ik ga het niet kijken hoor...vind die missverkiezingen altijd net zo'n vleeskeuring  :-X

Daar heb je wel gelijk in. Ik ga ook meer kijken voor de haat en nijd tussen de deelnemers dan voor de echte verkiezing.  ;D

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Missen
« Reactie #5 Gepost op: 19-09-2004, 17:00:53 »


Daar heb je wel gelijk in. Ik ga ook meer kijken voor de haat en nijd tussen de deelnemers dan voor de echte verkiezing.  ;D

Gheghe....dat is dan wel weer leuk ja  >:D
That's all

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Missen
« Reactie #6 Gepost op: 20-09-2004, 12:16:21 »
Ik had dit dus opgenomen en ik heb 't inmiddels gekeken. En het is leuk!  ::ok::

Ten eerste is 't echt verbazend dat sommige meisjes zich inschrijven om mee te doen, want je ziet al gelijk aan ze dat ze de eerste ronde nog niet door gaan komen. En die meisjes zijn dan ook nog overtuigd van hun looks en kwaliteiten. 't is eik net Idols, waarbij ook velen totaal geen goed zelfbeeld hadden. En natuurlijk ook hier weer ouders en vriendjes die 't stimuleren en die hun vriendin/dochter 't beste vinden. Dat gaf dus 'n hoop teleurstellingen toen ze toch niet doorgingen (terwijl wij thuis 't al van verre zagen aankomen...).

Verder was er nog niet veel jaloezie tussen de meisjes, maar dat zal nu wel komen als er minder over zijn.  >:D ;D  Er werd wel gekat naar de professionele kapper: "let je 'n beetje op dat je geen haarlak in m'n gezicht spuit?"  ;D

Ik ga 't volgende week zeker weer kijken!  ::ok::