Auteur Topic: De Miljonair  (gelezen 17929 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Miljonair
« Reactie #40 Gepost op: 12-11-2004, 22:15:50 »
Uhhh, ik zou zeggen: nog 'n keer raden...  ;D

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Miljonair
« Reactie #41 Gepost op: 14-11-2004, 14:23:19 »
Uhhh, ik zou zeggen: nog 'n keer raden...  ;D

owowow ::ohno::
En ze was niet boos dat ie had gelogen begreep ik? :-\\
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Miljonair
« Reactie #42 Gepost op: 14-11-2004, 16:45:38 »
Na de mededeling dat zij 't geworden was, moest ze van Danny er over gaan nadenken of ze de ring wilde accepteren. En dat werd natuurlijk weer heel dramatisch gebracht allemaal (ze zei verscheidene keren 'als hij hier over liegt, liegt hij misschien ook wel over zijn gevoelens'), maar natuurlijk nam ze die mooie diamanten-ring wel aan.  ;D

Ben erg benieuwd of 't nog steeds iets is tussen die twee.  :)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Miljonair
« Reactie #43 Gepost op: 14-11-2004, 16:50:55 »
ja ik ook! mss komt dat bij de terugblikken nog aan dde orde :)
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Miljonair
« Reactie #44 Gepost op: 17-11-2004, 00:46:09 »
Ja dus :-\\ kweenie hoor, ik vond jouette echt leuker
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Miljonair
« Reactie #45 Gepost op: 17-11-2004, 16:27:36 »
Ik vond de terugblik leuk gisteren!  :D

Leuk om te zien wat er nog meer is gebeurd wat wij helemaal niet gezien hebben. Dat gezuip van de dames in de eerste paar dagen.  ;D  En later die stiekeme bezoekjes van Barbera aan Danny.

En ik was 't eens met Manon, die zei dat te zien was dat Danny zich bij Barbera meer op zijn gemak voelde en dan helemaal zichzelf kon zijn. Bij Joette was hij altijd 'n stuk serieuzer. 't leek wel alsof hij zich niet goed raad wist in haar buurt, omdat hij zo erg onder de indruk was van haar. En dat is uiteindelijk wat Joette de das heeft omgedaan denk ik. Danny had 't nu eenmaal leuker met Barbera, omdat hij daar volledig zichzelf bij kon zijn.

Vond 't leuk om te horen dat 't nog steeds iets is. Dat werd niet zo letterlijk gezegd, maar dat kon je er wel uithalen. Ze hadden elkaar alleen niet teveel kunnen zien, omdat ze niet met elkaar gezien mochten worden. En dan heb je niet echt de kans om de relatie echt te laten werken. Ik hoop voor ze dat dat nu wel gaat gebeuren, want ik vind 't wel 'n leuk stel samen.  ::ok::

Trouwens, zullen Joette en Lonneke nu iets met elkaar hebben? 't kwam 'n beetje zo tussen neus en lippen naar voren dat ze beiden bi zijn en wel heel erg veel met elkaar optrokken. Vond 't al gelijk niet meer zo vreemd dat Lonneke bij Danny niet heel erg pleitte om Joette te kiezen. Als ze haar tenminste zelf leuk vindt, dan kan ik me wel voorstellen dat ze 't niet zo zag zitten dat Danny Joette zou kiezen. Maar goed, dat blijft giswerk natuurlijk.  :-\\

Uiteindelijk vond ik 't toch wel 'n aardig programma, maar 't hoeft van mij niet nog 'n keer te komen. Maar dat zullen ze ook wel niet doen, want 't is enorm geflopt en niemand gelooft nu natuurlijk nog dat zo'n man 'n miljonair is.

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Miljonair
« Reactie #46 Gepost op: 17-11-2004, 22:33:42 »
hehe ja ik vond het ook echt leuk om te zien, zeker ook omdat ik de laatste weken niet goed had gevolgd en door jou op de hoogte gehouden werd, waarvoor dank nog steeds! Het is ook niet zo dat ik hen geen leuk stel vind maar ik had bij haar wel ergens een twijfel over of ze niet voor het geld ging maar ik ben blij te zien dus dat ze idd nog bij elkaar zijn. Wie weet zien we ze nog eens terug in zo'n hoe-gaat-het-met-... -programma :)

Maar was leuke gozer programma ;D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Miljonair
« Reactie #47 Gepost op: 18-11-2004, 10:52:28 »
Weet iemand of het deze week nog ergens herhaald wordt?
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Miljonair
« Reactie #48 Gepost op: 18-11-2004, 18:28:37 »
Ik heb ooit 'n herhaling om 23.00 uur 's avonds of zo voorbij zien komen, maar ik weet niet meer wanneer dat dat was.  :-\\

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Miljonair
« Reactie #49 Gepost op: 18-11-2004, 23:44:47 »
Ik kon het vorige week ook niet vinden :-\\
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Miljonair
« Reactie #50 Gepost op: 19-11-2004, 09:11:16 »
Ik ook niet eik, maar volgens mij wordt 't echt herhaald. Vreem dat 't dan niet in de tv-gidsen lijkt te staan.  :-\\

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Miljonair
« Reactie #51 Gepost op: 21-11-2004, 11:18:47 »
Weet iemand of het deze week nog ergens herhaald wordt?

Het wordt volgens mijn tv-gids vanavond om 23.05 uur herhaald op veronica
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!