Auteur Topic: 1e aflevering: audities  (gelezen 13294 keer)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
1e aflevering: audities
« Gepost op: 25-09-2004, 17:03:28 »
Vanavond is het dan eindelijk zo ver: het lang verwachte Popstars the Rivals gaat zijn première beleven!

Hier kun je alles kwijt over de 1e aflevering  ;D
« Laatst bewerkt op: 9-10-2004, 21:12:47 door Han13 »
That's all

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: 1e aflevering
« Reactie #1 Gepost op: 25-09-2004, 21:42:51 »
Tot nu toe redelijk typisch Idols eigenlijk. Alleen de jury en de presentator moet nog een beetje opwarmen geloof ik. Maar Tooske en Reinout waren volgens mij ook niet vanaf het begin professionals  ;D
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 1e aflevering
« Reactie #2 Gepost op: 25-09-2004, 21:43:26 »
't is leuk! Ik heb weer helemaal 't Idols-gevoel!  ::tandpastasmiley::

't is natuurlijk gewoon echt Idols tot nu toe en heb ook al 2 Idols-bekenden gezien. Zag net Sharon van Idols 2 voorbijflitsen en ook van Sabine (in 'n geel truitje met donkere haren) van Idols 1 kregen we te zien dat ze door was. Helaas zagen we van beiden niet hun auditie.  :-\\

Vond dat meisje, Lady heet ze geloof ik, leuk die net 'Can I go now?' van Jennifer Love Hewitt deed. Leuke uitstraling en heel mooi gezongen. De jury was er ook van onder de indruk. Kreeg zelfs 't idee dat Bastiaan 'n oogje op haar had, hij keek haar zo zwijmelig aan.  ;D

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 1e aflevering
« Reactie #3 Gepost op: 25-09-2004, 22:05:46 »
Ernstige plaatsvervangende schaamte... genante vertoning zeg. Dat die luitjes soms echt denken dat ze kunnen zingen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: 1e aflevering
« Reactie #4 Gepost op: 25-09-2004, 22:14:04 »
Ja het heeft wel een erg hoog Idols gehalte tot nu toe. Er zijn alleen wat poppetjes van plaats veranderd. Ik hoop dat als ze straks in het huis zitten dat dat veranderd.
Geniet nooit met mate...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 1e aflevering
« Reactie #5 Gepost op: 25-09-2004, 22:15:10 »
Tot nu toe redelijk typisch Idols eigenlijk. Alleen de jury en de presentator moet nog een beetje opwarmen geloof ik. Maar Tooske en Reinout waren volgens mij ook niet vanaf het begin professionals  ;D

Haha! Vond 't vooral mooi dat er niet echt 'n juryvoorzitter was en dat ze dus vaak 'n beetje 'n zooitje ongeregeld leken. Niemand wist wie er eerst wat ging zeggen en niemand hakte echt de knoop door of iemand wel of niet door mocht. Missen we Henk-Jan eik toch nog!  ;D

Ernstige plaatsvervangende schaamte... genante vertoning zeg. Dat die luitjes soms echt denken dat ze kunnen zingen.

Tja, 't blijft idd verbazend hoe weinig zelfkennis sommige mensen hebben. Die hebben echt 't idee dat zij de nieuwe superster zijn, terwijl ze geen noot raak kunnen zingen en er bijstaan als 'n zoutzak.  :-\\

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 1e aflevering
« Reactie #6 Gepost op: 25-09-2004, 22:17:52 »
Ja het heeft wel een erg hoog Idols gehalte tot nu toe. Er zijn alleen wat poppetjes van plaats veranderd. Ik hoop dat als ze straks in het huis zitten dat dat veranderd.

Vanaf dan is 't Starmaker.  ;)

Ik vind trouwens vooral dat gedeelte interessant van dit programma. Dat auditie doen en lachen om mensen die denken dat ze heel goed zijn, maar werkelijk enorm slecht hebben we nu wel gehad vind ik. Ben ook blij dat 't hier maar 2 afleveringen zijn (die 6 bij Idols 2 was echt veel te veel...). 't mooie is juist dat je die kandidaten volgt terwijl ze worden klaargestoomd om de popwereld in te gaan: zanglessen, danslessen, single opnemen, clip opnemen, promotie, optredens. That's the beauty of this show!  ::ok::

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: 1e aflevering
« Reactie #7 Gepost op: 25-09-2004, 22:43:20 »
Haha! Vond 't vooral mooi dat er niet echt 'n juryvoorzitter was en dat ze dus vaak 'n beetje 'n zooitje ongeregeld leken. Niemand wist wie er eerst wat ging zeggen en niemand hakte echt de knoop door of iemand wel of niet door mocht. Missen we Henk-Jan eik toch nog!  ;D
Hehe ja, zooitje ongeregeld die jury, precies de goeie beschrijving ::jaja::

Overigens kreeg ik toch een beetje het idee dat't aantal kandidaten echt drastisch lager was dan bij Idols. De opgeplakte stickernummers leken niet hoger dan 6000 te gaan, maar het aantal kandidaten in dat gebouw leek niet veel hoger dan een paar honderd. Misschien dat er weer voorrondes zijn voordat ze voor de jury komen, maar vraag het me af.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 1e aflevering
« Reactie #8 Gepost op: 25-09-2004, 22:51:57 »
Overigens kreeg ik toch een beetje het idee dat't aantal kandidaten echt drastisch lager was dan bij Idols. De opgeplakte stickernummers leken niet hoger dan 6000 te gaan, maar het aantal kandidaten in dat gebouw leek niet veel hoger dan een paar honderd. Misschien dat er weer voorrondes zijn voordat ze voor de jury komen, maar vraag het me af.

Extra voorrondes voordat ze bij de jury komen zou goed kunnen ja. Anders moet de jury veel te veel mensen aanhoren. Maar ik denk ook dat er veel minder auditie-kandidaten waren dan bij Idols. De nieuwigheid van dit soort programma's is er nu wel 'n beetje vanaf en bovendien moet je hiervoor ook wel echt in 'n groepje willen. Veel mensen willen 't toch vooral in hun eentje helemaal gaan maken en zelf in de volledige belangstelling staan. En dan is zo'n boyband of girlgroup gewoon niet voor je weggelegd. Wellicht dat dit ook 'n rol heeft gespeeld bij de keuze om zich niet op te geven voor deze auditie. En deze audities waren trouwens midden in de zomervakantie en als je je ingeschreven had moest je perse op de auditiedag komen waarvoor je uitgenodigd was. Dus als je dan net op vakantie was, dan had je pech. Ik denk dat dit er ook wel voor gezorgd heeft dat veel potentiele kandidaten niet op de audities zijn verschenen of zich zelfs niet ingeschreven hebben ervoor.

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 1e aflevering
« Reactie #9 Gepost op: 26-09-2004, 10:16:18 »
Ik vond het leuk!!!  ::jaja::

Veel kandidaten die we ook al met Idols voorbij hadden zien komen (denk; "Power tot the King-Kong" en nog wat die ik niet meer bij naam kan noemen)

Leuke presentatie! Beau is een welkome afwisseling en vervanging van Tooske en Reinout.  ::ok::

Jammer dat het maar een uurtje duurde  :(

That's all

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: 1e aflevering
« Reactie #10 Gepost op: 26-09-2004, 16:42:51 »
Leuk, maar jammer dat het maar een uurtje duurde. Heb nu al legendarische mensen gezien (die Rus enz)
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: 1e aflevering
« Reactie #11 Gepost op: 27-09-2004, 14:40:09 »
Ernstige plaatsvervangende schaamte... genante vertoning zeg. Dat die luitjes soms echt denken dat ze kunnen zingen.

en wat denk je?? zouden ze dan NU weten dat ze echt niet kunnen zingen???
er was eens......

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 1e aflevering
« Reactie #12 Gepost op: 27-09-2004, 15:10:12 »


en wat denk je?? zouden ze dan NU weten dat ze echt niet kunnen zingen???

Nee hoor, de meeste schrijven zich volgend jaar gewoon weer in voor Idols.  ;D

Er doen trouwens nu aan Popstars ook mensen mee die al 2 keer zijn afgewezen bij Idols. Is blijkbaar heel moeilijk om te beseffen dat je echt nooit 'n popster zult worden.  ::ohno::

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 1e aflevering
« Reactie #13 Gepost op: 27-09-2004, 16:10:36 »
hehe...maar des te vermakelijker voor het publiek  ::rofl::
That's all

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 1e aflevering
« Reactie #14 Gepost op: 27-09-2004, 18:24:34 »
Ik vond het eik een beetje tegenvallen  :-X  Maar ik was bij Idols ook nooit zo heel kapot van de auditierondes. Ik ben iig blij dat er nog slechts 1 auditieronde komt en denk dat ik daarna de combi van Idols en Starmaker (om toch maar die vergelijking te maken) veel leuker ga vinden  ::jaja::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...