Auteur Topic: De Planckaerts  (gelezen 1826 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
De Planckaerts
« Gepost op: 26-09-2004, 16:12:48 »
De docusoap over bekende mensen en hun familie slaat een nieuwe weg in. En wel met de bijzondere Belgische wielerfamilie ‘De Planckaerts’. Vanaf zondag 26 september, van 21.30 tot 22.00 uur, maakt ook Nederland kennis met deze aparte familie en haar intrigerende levensstijl.

Kijkers zullen met stijgende verbazing kijken naar het primitieve leven van ‘De Planckaerts’ die zonder elektriciteit of luxe simpelweg gelukkig zijn. Pater Familias is Eddy Planckaert, broer van de bekende Walter en vader van de rijzende wielerster Francesco. Eddy is altijd vrolijk ondanks de sores over zijn houthandel in Polen en Litouwen. Zijn vrouw Christa is de moeder der moeders. Haar stille kracht zorgt ervoor dat het gezin draaiende blijft.

Naast Francesco hebben Eddy en Christa nog twee kinderen. De 14-jarige Stephanie is een grote schoonheid in de dop en ambieert zowel een zangcarrière als een modellenbestaan. De benjamin van de familie is Junior. Junior lijkt een dromer, maar laat zeker zich niet sollen.

Het gezin Planckaert leidt een teruggetrokken bestaan in de Ardennen onder hedendaags primitieve omstandigheden. Maar het gebrek aan elektriciteit wordt in ruime mate gecompenseerd door het hervonden gezinsgeluk na hun verhuizing naar de bossen van de Ardennen.

(Bron: SBS6)

Ik heb 'n aantal voorstukjes van deze serie gezien en 't lijkt me erg leuk! Ik ga iig kijken vanavond!  ::ok::

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: De Planckaerts
« Reactie #1 Gepost op: 26-09-2004, 16:31:39 »
de voorstukjes waren leuk, dus ik ben van de partij
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!