Hoi iedereen,
Mijn gevoel over de mol dus...
Allereerste indruk via foto's: George. Nu blijft ie nog steeds een (mogelijke) verdachte (ook nog steeds mijn hoofdverdachte overigens), maar toch geeft hij niet écht de indruk de boel te saboteren.
Het tweede seizoen in België was het na de verdediging van de burcht duidelijk dat Hugo de mol was. Militairen waren er toen van overtuigd: als je als ex-kolonel een burcht moet verdedigen en je hebt een globaal overzicht over het geheel, dan laat je je NOOIT weglokken van je positie omdat je dan alles uit handen geeft... En dat gebeurde toen dus wel! Hugo was voor mij meteen ontmaskerd!
Eventjes kort op de nog overige deelnemers terugkomen na vanavond.
Ellen is een intelligente vrouw, sportief maar niet écht een goeie mol lijkt me.
Harry heeft inderdaad die studentikoze humor in hem zitten, komt zelfverzekerd over en is als dusdanig een van de gedoodverfde favorieten voor de eindzege, denk ik...
Jantien zou beroepsmatig ook een goeie mol kunnen zijn, maar ik denk toch dat ze net iets te hard haar best doet voor de opdrachten...
John ziet er erg sportief uit, maar heeft daar nog niet al te veel blijk van gegeven (beetje meer sporten, John

). Hij zou wel een goeie mol kunnen zijn, maar ik denk dat ie net als Harry een sterke finalekandidaat gaat zijn.
Karen speelt te veel een spelletje: ik heb altijd de indruk dat ze auditie loopt te doen voor een of andere toneelschool!
Haar emoties zijn altijd net ietsjes erover.
Prince is ook een te gekke kerel, die waarschijnlijk heel goed in de groep ligt. Maar ik vind ook dat hij de voorbije weken zeer goed zijn best heeft gedaan... Hopelijk blijft ie nog een tijdje in de running, maar ik vrees er eerlijk gezegd een beetje voor.
Molkeuze blijft voor mij voorlopig George: is nog vrij low profile totnogtoe maar hoe langer ie in het spel blijft, hoe meer de kansen kunnen keren, natuurlijk!
Vriendelijke groetjes

Geert (ambijans)