Auteur Topic: Het 'Harry Potter' -Topic  (gelezen 126144 keer)

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het 'Harry Potter' -Topic
« Reactie #640 Gepost op: 4-01-2006, 19:39:08 »
Titel nieuwe Harry Potter bekend

De titel van het zesde boek over tovernaarsleerling Harry Potter is bekend: 'Harry Potter en de Half-Bloed Prins'. De titel staat op de website van de schrijfster, jkrowling.com, maar is pas te vinden nadat een aantal verborgen links worden gevolgd. In een commentaar bevestigt de schrijfster op de titel. Zij zegt dat "HBP niet Harry Potter of Lord Voldemort" is. De titel 'Harry Potter and the Half Blood Prince' had zij al eerder gebruikt als de werktitel voor wat uiteindelijk 'Chamber of Secrets' werd.

Bron : Mediawatchers

Beetje oud nieuws...  ::)
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Het 'Harry Potter' -Topic
« Reactie #641 Gepost op: 4-01-2006, 21:17:17 »
 ::rofl:: Nicky is zeker geen echte Potter-fan

 ::tandpastasmiley:: Ik wilde even zeggen dat ik het 6e boek tot nu toe ERG SUPER LEUK vind  ::bravo::
Elk hoofdstuk voort de spanning goed op
qua daadwerkelijke 'daden' schiet het nog niet zo op
het is wat psychologischer, nog meer dan voorheen
wie nou welke positie tov Harry heeft
ik vind deze het beste tot nu toe  ::ok:: ::ok::


ja, ik weet ook wel dat het een kinderboek is, maar mijn leesinteresses reiken niet verder
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het 'Harry Potter' -Topic
« Reactie #642 Gepost op: 4-01-2006, 23:20:56 »
ja, ik weet ook wel dat het een kinderboek is, maar mijn leesinteresses reiken niet verder
Echt kinderboeken vind ik het niet meer... Het is allemaal een stuk grimmiger en volwassener geworden naar mijn mening.

Betekent niet dat kinderboeken lezen fout is... Ik houd er zelf ook wel eens van. Ik heb laatst nog "Het betoverde land achter de kleerkast" uit de Narnia-reeks gelezen.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Het 'Harry Potter' -Topic
« Reactie #643 Gepost op: 7-01-2006, 13:34:49 »
Echt kinderboeken vind ik het niet meer... Het is allemaal een stuk grimmiger en volwassener geworden naar mijn mening.

Betekent niet dat kinderboeken lezen fout is... Ik houd er zelf ook wel eens van. Ik heb laatst nog "Het betoverde land achter de kleerkast" uit de Narnia-reeks gelezen.
dat boek is zo mooi  ::love::
en de film trouwens ook ::jaja::

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het 'Harry Potter' -Topic
« Reactie #644 Gepost op: 7-01-2006, 20:44:41 »
Boek is inderdaad erg mooi. En de film is één van de meest trouwe boekverfilmingen die ik ken.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.