Auteur Topic: Aflevering 2: audities  (gelezen 13383 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 2: audities
« Gepost op: 2-10-2004, 20:53:06 »
Hier kun je alles kwijt over de tweede aflevering van Popstars - The Rivals, die zo dadelijk van start gaat.  :)
« Laatst bewerkt op: 9-10-2004, 21:13:07 door Han13 »

Offline carlosfan

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #1 Gepost op: 3-10-2004, 08:48:21 »
Ik heb nu al de gene gevonden waar ik voor ben.
Namelijk Carlos de jongen uit Portugal  ;D
Vraag me af wie heeft screenshots van hem?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #2 Gepost op: 3-10-2004, 10:25:48 »
Vraag me af wie heeft screenshots van hem?

We hebben screenshots van alle deelnemers gemaakt, dus die vind je vandaag nog hier op de site terug!  :)

Ben zelf ook erg benieuwd naar die Carlos. Ik heb de aflevering nog niet kunnen zien, omdat ik gisterenavond weg moest, maar ik ga 'm dadelijk bekijken.  ::ok::

Offline Niekieee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #3 Gepost op: 3-10-2004, 11:09:08 »
Aaargh.. Jaah.. Carlos is helemaal top! Ik vind hem eigenlijk best wel op Cristiano Ronaldo lijken  ::love:: [/color]
Cia0.. x0x0 <33 Y0u // Niekieee Loves Carlos ;)

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #4 Gepost op: 3-10-2004, 11:14:04 »
Aaargh.. Jaah.. Carlos is helemaal top! Ik vind hem eigenlijk best wel op Cristiano Ronaldo lijken  ::love:: [/color]


Jaaaa! Daar vond ik hem ook al op lijken! Ik was meer onder de indruk van z'n uiterlijk dan van z'n stem ;)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #5 Gepost op: 3-10-2004, 13:31:45 »
Ik heb 't net gezien en 't was weer leuk!  ::ok::

Ik vond Carlos ook wel 'n leuke jongen en idd lijkt hij veel op Cristiano Ronaldo. Ik vond de tweeling echter leuker en ook die jongen die Patty 'n hoog jammie-gehalte vond hebben. Ik vond die ook wel jammie!  ;)

Niet echt hele grappig types in deze aflevering vond ik. Wel echt weer 'n aantal waarbij je 't schaamrood op je kaken hebt staan. Zoals dat meisje dat 'Slave' van Britney Spears ging doen en 't meisje met de stoel.  ::rofl::

Ben erg benieuwd hoe 't nu verder gaat! Vind 't ook erg leuk dat ze volgende week al dans- en zangles krijgen.  ::ok::

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #6 Gepost op: 3-10-2004, 13:41:26 »
Ik heb 't net gezien en 't was weer leuk!  ::ok::

Ik vond Carlos ook wel 'n leuke jongen en idd lijkt hij veel op Cristiano Ronaldo. Ik vond de tweeling echter leuker en ook die jongen die Patty 'n hoog jammie-gehalte vond hebben. Ik vond die ook wel jammie!  ;)

Niet echt hele grappig types in deze aflevering vond ik. Wel echt weer 'n aantal waarbij je 't schaamrood op je kaken hebt staan. Zoals dat meisje dat 'Slave' van Britney Spears ging doen en 't meisje met de stoel.  ::rofl::

Ben erg benieuwd hoe 't nu verder gaat! Vind 't ook erg leuk dat ze volgende week al dans- en zangles krijgen.  ::ok::
Ik ben ook erg benieuwd naar volgende week! Vanaf nu zal je het verschil met idols pas echt gaan zien. Ben vooral benieuwd hoe de jongens gaan dansen ::tandpastasmiley::

Offline Niekieee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #7 Gepost op: 3-10-2004, 15:04:08 »
Jaah.. Hoe de jongens gaan dansen ben ik ook wel benieuwd naar! Ik hoop dat CARLOS lekker beweegt  ::schaam::[/color]
Cia0.. x0x0 <33 Y0u // Niekieee Loves Carlos ;)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #8 Gepost op: 3-10-2004, 15:09:25 »

Ik ben ook erg benieuwd naar volgende week! Vanaf nu zal je het verschil met idols pas echt gaan zien. Ben vooral benieuwd hoe de jongens gaan dansen ::tandpastasmiley::



Ik ook! Dat dansen is toch 'n heel belangrijke factor bij 'n boyband/girlgroup. Dus 't zou goed kunnen dat iemand die heel goed zingt, maar totaal geen gevoel voor dansen heeft, er toch uitvliegt. Terwijl iemand die niet zo'n geweldige zanger is, maar wel 'de moves heeft', misschien wel door mag. Dat is denk ik 'n groot verschil met Idols, want daar gaat 't toch vooral om de zang.

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #9 Gepost op: 3-10-2004, 15:12:14 »
Het was weer leuk gisteren! Vooral Mark, die van de jammie-factor  ::rofl::  ::ok::
Ook weer veel ex-Idols auditiemensen gezien! Die ook weer door waren. Ben benieuwd hoe ver ze het gaan schoppen!
That's all

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #10 Gepost op: 3-10-2004, 15:15:16 »
Ook weer veel ex-Idols auditiemensen gezien! Die ook weer door waren. Ben benieuwd hoe ver ze het gaan schoppen!

Ja ik zag Boris, die in 't theater afviel!  ::ok::  En ik zag geloof ik ook Nabila (die met latere winnaar Boris 'n duet moest zingen in 't theater) langs komen, maar die huilde dus ik denk niet dat ze door is.  :-\\

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #11 Gepost op: 3-10-2004, 15:22:00 »
Het was weer leuk gisteren! Vooral Mark, die van de jammie-factor  ::rofl::  ::ok::
Ook weer veel ex-Idols auditiemensen gezien! Die ook weer door waren. Ben benieuwd hoe ver ze het gaan schoppen!
Mark die had toch dat t-shirt aan met 'music is my religion'?
Ik zag ook verschillende ex-Idolsmensen o.a. Boris, Leonie, Lisanne en Sharon vorige week! Ben benieuwd hoe ver ze komen! Ook zag ik Roel (junior songfestival) en Julian (broertje van dewi en vorig jaar niet door de audities van idols gekomen...)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #12 Gepost op: 3-10-2004, 15:41:46 »

Mark die had toch dat t-shirt aan met 'music is my religion'?

 ::jaja::  ;D
That's all

Offline carlosfan

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #13 Gepost op: 4-10-2004, 16:45:49 »
Jaah.. Hoe de jongens gaan dansen ben ik ook wel benieuwd naar! Ik hoop dat CARLOS lekker beweegt  ::schaam::[/color]

Dat garandeer ik je nu al  ;D
Yeah 1 plaatje van Carlos.
Echt ik ga mijn video komende zaterdag aanzetten.
En screens van mijn hunk maken.
Ik dag toen hij in beeld kwam wow hij is lekker.
En toen beelk hij ook nog te kunnen zingen ook  ::ok::