Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2613919 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11080 Gepost op: 3-05-2011, 00:23:15 »
verslagen, verdrietig en ellendig :(
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11081 Gepost op: 3-05-2011, 07:54:38 »
verslagen, verdrietig en ellendig :(

 ::hug:: ::hug:: ::hug::

OT: eigenlijk best wel opgelucht ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11082 Gepost op: 3-05-2011, 18:17:56 »
Klote.

Ik had me mijn middag wel wat anders voorgesteld dan de hele middag op het politiebureau.
M'n portemonne is vanmiddag uit m'n tas gejat. K ben echt alles kwijt nu.. rijbewijs, ov,pinpas, collegekaart, geld etc etc...
Een nieuw rijbewijs gaat me 90 euro kosten... zat nog 50 euro in m'n portomonnee. M'n geld gaat op die manier wel heel snel :(

Stomme dieven... Blijf gewoon van m'n spullen af.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11083 Gepost op: 3-05-2011, 18:19:55 »
Dat is inderdaad zwaar kl***...
Ich bin ein Bärliner!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11084 Gepost op: 3-05-2011, 18:20:28 »
Klote.

Ik had me mijn middag wel wat anders voorgesteld dan de hele middag op het politiebureau.
M'n portemonne is vanmiddag uit m'n tas gejat. K ben echt alles kwijt nu.. rijbewijs, ov,pinpas, collegekaart, geld etc etc...
Een nieuw rijbewijs gaat me 90 euro kosten... zat nog 50 euro in m'n portomonnee. M'n geld gaat op die manier wel heel snel :(

Stomme dieven... Blijf gewoon van m'n spullen af.
::oink:: wat balen zeg ::hug::

hoe durven mensen idd dingen te stelen, ze moeten hun poten thuis houden

OT: heerlijk rozig
net 3 uur getennist
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11085 Gepost op: 3-05-2011, 18:26:26 »
Ze moeten idd hun poten thuis houden... Ik kan nu voor alle kosten opdraaien en die zijn niet misselijk. Dit hele geintje koste me rond de 150 euro... Alsof ik al geld over heb....
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11086 Gepost op: 3-05-2011, 18:29:34 »
Ze moeten idd hun poten thuis houden... Ik kan nu voor alle kosten opdraaien en die zijn niet misselijk. Dit hele geintje koste me rond de 150 euro... Alsof ik al geld over heb....
maar de mensen die dit soort dingen doen, hebben niet de hersenen om te beseffen wat ze veroorzaken, ze denken alleen maar "ik heb weer wat geld"

dat beetje inlevingsvermogen en fatsoen hebben ze niet
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11087 Gepost op: 3-05-2011, 18:35:05 »
maar de mensen die dit soort dingen doen, hebben niet de hersenen om te beseffen wat ze veroorzaken, ze denken alleen maar "ik heb weer wat geld"

dat beetje inlevingsvermogen en fatsoen hebben ze niet

Helaas niet nee... en ik heb dus ook geen ov meer om naar de uni te komen... Ik denk dat t maar een paar keer zonder rijbewijs heen en weer rijden wordt (en dus maar extra opletten XD)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11088 Gepost op: 3-05-2011, 18:37:30 »
Helaas niet nee... en ik heb dus ook geen ov meer om naar de uni te komen... Ik denk dat t maar een paar keer zonder rijbewijs heen en weer rijden wordt (en dus maar extra opletten XD)
en anders hebben conducteurs heus wel begrip ervoor als je met de trein reist
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11089 Gepost op: 3-05-2011, 18:47:01 »
Verd****me Er is dus geld van mijn rekening af gehaald... Ik weet niet hoeveel. Ze hebben dus mijn pincode afgekeken toen ik in de hema pinde... shit... Nu maar hopen dat ik het terug kan krijgen van de bank.... Wat een klote dag!!! En ik twijfelde nog zal ik wel de stad in gaan. Had ik dat nou maar niet gedaabn
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline luckyrik24

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11090 Gepost op: 3-05-2011, 18:52:13 »
is je pas ingeslikt daarvoor dan krijg je wel geld terug van de bank had ik ook
drank is sneller op dan je lief hebt

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11091 Gepost op: 3-05-2011, 18:54:06 »
Klote.

Ik had me mijn middag wel wat anders voorgesteld dan de hele middag op het politiebureau.
M'n portemonne is vanmiddag uit m'n tas gejat. K ben echt alles kwijt nu.. rijbewijs, ov,pinpas, collegekaart, geld etc etc...
Een nieuw rijbewijs gaat me 90 euro kosten... zat nog 50 euro in m'n portomonnee. M'n geld gaat op die manier wel heel snel :(

Stomme dieven... Blijf gewoon van m'n spullen af.
Als er zoiets was als een online collecte, zou ik die nu opstarten. Maar daar heb je niets aan, nu.





Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11092 Gepost op: 3-05-2011, 18:56:37 »
Verd****me Er is dus geld van mijn rekening af gehaald... Ik weet niet hoeveel. Ze hebben dus mijn pincode afgekeken toen ik in de hema pinde... shit... Nu maar hopen dat ik het terug kan krijgen van de bank.... Wat een klote dag!!! En ik twijfelde nog zal ik wel de stad in gaan. Had ik dat nou maar niet gedaabn
Een tip: vraag bij de Hema bewakingsbeelden op van toen jij daar was. Als je die kunt laten vergelijken met het pinnen bij de bankautomaat, en de gezichten komen overeen, dan heb je een signalement van de daders.

Ik weet het, het is niet veel, maar het is te proberen.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11093 Gepost op: 3-05-2011, 18:58:13 »
Een tip: vraag bij de Hema bewakingsbeelden op van toen jij daar was. Als je die kunt laten vergelijken met het pinnen bij de bankautomaat, en de gezichten komen overeen, dan heb je een signalement van de daders.

Ik weet het, het is niet veel, maar het is te proberen.

goede tip.. t moet degene zijn geweest die achter me heeft gestaan.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11094 Gepost op: 3-05-2011, 19:02:04 »
Ze moeten idd hun poten thuis houden... Ik kan nu voor alle kosten opdraaien en die zijn niet misselijk. Dit hele geintje koste me rond de 150 euro... Alsof ik al geld over heb....
Voila...ik weet dat het "pissen tegen de wind" is(heb trouwens nog geen antwoord gekregen)maar dit soort dingen bedoelde ik met mijn opmerking aan Wilders.
Elise is bestolen en moet er nog eens 150 euro voor betalen  :o :o
Rij ik 5km op Nederlands grondgebied(of een Nederlander op Belgisch grondgebied) te snel en er kan niet meteen cash betaald worden....dan word je gezien als een vreemdeling,crimineel,..weet ik veel wat en men neemt je auto in beslag tot je betaald......
Zou men zich niet beter bezighouden om dit soort flauwe wetten van de baan te helpen en dan pas gaan zeuren over hoofddoeken enzo?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11095 Gepost op: 3-05-2011, 19:07:04 »
Verd****me Er is dus geld van mijn rekening af gehaald... Ik weet niet hoeveel. Ze hebben dus mijn pincode afgekeken toen ik in de hema pinde... shit... Nu maar hopen dat ik het terug kan krijgen van de bank.... Wat een klote dag!!! En ik twijfelde nog zal ik wel de stad in gaan. Had ik dat nou maar niet gedaabn
Je hebt in ieder geval aangifte gedaan! Dan neem ik aan dat de bank het geld wel zal terugstorten!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11096 Gepost op: 3-05-2011, 19:07:44 »
@Elise, hopelijk valt het verder allemaal mee. Ik kan voor nu slechts 1 ding zeggen: laat je dag er verder niet door bederven.

Reizen naar de Uni in het openbaar vervoer kun je denk ik toch wel, moet je wel het Proces Verbaal van je aangifte bij je hebben. Ik weet niet zeker of dat kan, maar je zal toch IETS moeten, he?

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11097 Gepost op: 3-05-2011, 19:08:41 »
als ik pech heb  zijn de kosten nog veel hoger. Er is dus van mijn rekening gepint en als diegene zo slim is geweest om eerst bij mijn eigen bank te pinnen en daarna een pin automaat van een andere bank op te zoeken, kan dar oplopen tot 750 euro... plus nog de kosten die ik net allemaal zei. Bijna 1000 euro... Jezus mina... dat heb ik niet ff over ofzo zeg.. daar kan ik drie keer van op vakantie en een heleboel andere leuke dingen van doen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11098 Gepost op: 3-05-2011, 19:09:19 »
@Elise, hopelijk valt het verder allemaal mee. Ik kan voor nu slechts 1 ding zeggen: laat je dag er verder niet door bederven.

Reizen naar de Uni in het openbaar vervoer kun je denk ik toch wel, moet je wel het Proces Verbaal van je aangifte bij je hebben. Ik weet niet zeker of dat kan, maar je zal toch IETS moeten, he?

Ik ga maar gewoon met de auto denk ik... XD ik ga er niet vanuit dat ik opeens wordt aangehouden
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11099 Gepost op: 3-05-2011, 19:10:52 »
Je hebt in ieder geval aangifte gedaan! Dan neem ik aan dat de bank het geld wel zal terugstorten!
Geen valse hoop geven. Banken nemen verantwoordelijkheid voor onrechtmatig pinnen, vanaf het moment van blokkeren van de pas. De daders moeten razendsnel hebben gehandeld (en moeten hebben geweten van die regel).


Anders maar hopen op je diefstalverzekering, als je die hebt.