Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2617228 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11100 Gepost op: 3-05-2011, 19:11:40 »
Maar je kunt toch niet pinnen als de pas is geblokkerd??
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11101 Gepost op: 3-05-2011, 19:14:22 »
Nee, dan niet meer, maar als ie nog niet geblokkeerd was, dan wel. Maar alles bij elkaar zou ik haast denken, hoewel het niet het beleid van de banken in het algemeen is, dat je voldoende hebt gedaan om verdere financiele schade te voorkomen, en dat je bank in dat geval dus wel over de brug moet komen.

(what's in a word): Pin me daar niet op vast.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11102 Gepost op: 3-05-2011, 19:16:01 »
Maar je kunt toch niet pinnen als de pas is geblokkerd??
Vraag het anders morgen eens na bij je bank! In ieder geval heel veel sterkte hiermee. Hopelijk is de bank coulant! ::hug::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11103 Gepost op: 3-05-2011, 19:17:21 »
He verdorie dat ik echt mega balen Elise ::hug::
Maarre het is mij dus ook overkomen en ik heb het opgegeven bij de verzekering en het meeste geld weer terug gekregen...ook het geld voor het aanvragen van de nieuwe passen, ID kaart etc...is dus altijd de moeite waard om te proberen!

Blijft dat het gewoon ontzettend klote is dat er nog mensen zijn die niet van andersmans spullen af kunnen blijven!!!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11104 Gepost op: 3-05-2011, 19:18:23 »
Er valt me wel iets in, maar ik weet niet of de bank in die gedachtengang mee gaat: als jij aangifte hebt gedaan, en in tussentijd wordt op een plek waar jij dus op dat moment niet bent, geld van je rekening geplukt, dan kun je aannemelijk maken dat dat is gebeurd door de zakkenroller(s).

Maar alleen als je die bewakingsbeelden hebt.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11105 Gepost op: 3-05-2011, 19:18:55 »
Blijft dat het gewoon ontzettend klote is dat er nog mensen zijn die niet van andersmans spullen af kunnen blijven!!!
Het is inderdaad gewoon niet meer normaal. Kijk voor de gein eens naar Opsporing Verzocht. Zo vaak als je daar mensen met gestolen passen ziet... ::niet-ok::
Ich bin ein Bärliner!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11106 Gepost op: 3-05-2011, 19:18:57 »
Ik hoop het allemaal maar... ik heb m meteen laten blokkeren toen ik bij het politie bureau was.... eerder kon niet want ik had geen nummer van de bank. maarja, in die tijd kan de dief natuurlijk allang pinnen...

Pfff ik hoop zo dat het meevalt. Ik zit helemaal in de stress nu.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11107 Gepost op: 3-05-2011, 19:27:14 »
Het is inderdaad even balen, maar probeer gewoon wat afleiding te zoeken, en bijvoorbeeld naar iets leuks op TV te kijken.

Ik heb makkelijk praten, weet ik wel. Ik ga over enkele weken naar Bulgarije, wilde daar eigenlijk niet pinnen, en alles met contant geld doen, maar ze hebben daar geen euro's en Leva's mogen bij mijn weten niet worden in- of uitgevoerd.

Dit voorval heeft me wel doen besluiten mijn identiteitsgegevens nu al te kopieren, zodat ik alles bij elkaar heb, MOCHT me die ellende daar overkomen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11108 Gepost op: 3-05-2011, 19:29:14 »
Dit voorval heeft me wel doen besluiten mijn identiteitsgegevens nu al te kopieren, zodat ik alles bij elkaar heb, MOCHT me die ellende daar overkomen.
Zorg ook dat je het adres van de Nederlandse ambassade (ik neem aan dat die er is) en eventueel een consulaat bij de hand hebt!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11109 Gepost op: 3-05-2011, 19:36:41 »
Dat zit al bij de reispapieren.

Ik zag trouwens dat je tegenwoordig bulgaars geld mag in- en uitvoeren tot een tegenwaarde van 8000 leva. Zoveel heb ik dus niet nodig, dat is iets van 4080 euro (ben ik echt niet van plan om op te maken in twee weken tijd).

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11110 Gepost op: 3-05-2011, 19:54:46 »
Toch weer een klein beetje blijer. k heb een 7 voor mijn neuro tentamen gehaald en een 8.1 voor mijn essay!!! dus nu heb ik het vak met een 7.7 gehaald!! mij hoogste cijfer ever op de uni... en dat voor een moeilijk vak!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11111 Gepost op: 3-05-2011, 19:55:26 »
Toch weer een klein beetje blijer. k heb een 7 voor mijn neuro tentamen gehaald en een 8.1 voor mijn essay!!! dus nu heb ik het vak met een 7.7 gehaald!! mij hoogste cijfer ever op de uni... en dat voor een moeilijk vak!

Woehoeeeeeeiiii dat zijn nog eens cijfers om mee thuis te komen ::bravo:: ::ok:: ::hug::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11112 Gepost op: 3-05-2011, 20:36:40 »
Zie je wel, achter de donkere wolken, schijnt toch weer een klein beetje de zon.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11113 Gepost op: 3-05-2011, 22:13:33 »
Das echt een ongelooflijke rotstreek Elise. Bah. Ik hoop dat het allemaal een beetje positief afloopt voor je.
Plurken zijn het, die zulke dingen doen........... :-[
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11114 Gepost op: 3-05-2011, 22:20:30 »
Das echt een ongelooflijke rotstreek Elise. Bah. Ik hoop dat het allemaal een beetje positief afloopt voor je.
Plurken zijn het, die zulke dingen doen........... :-[

Ik hoop het ook... Vooral het geld wat van mijn rekening is geplukt... want dat is waarschijnlijk best veel en ik kan het niet echt missen... Het geld wat in mijn portemonnee zat en het geld wat ik kwijt ben aan nieuwe passen aanvragen kan ik nog wel overheen komen.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11115 Gepost op: 4-05-2011, 17:39:42 »
........lek geprikt.


Ik moest inentingen tegen DTP en tegen Hepatitis A halen voor komende vakantie. De prikjes deden eigenlijk helemaal geen pijn. Dat het ook nog eens een struise blondine was die ze gaf, maakte het helemaal pijnloos.  :):):)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11116 Gepost op: 4-05-2011, 18:23:19 »
........lek geprikt.


Ik moest inentingen tegen DTP en tegen Hepatitis A halen voor komende vakantie. De prikjes deden eigenlijk helemaal geen pijn. Dat het ook nog eens een struise blondine was die ze gaf, maakte het helemaal pijnloos.  :):):)
als je ontspannen bent dan doet zo'n prikje ook niet pijn ::jaja::

OT: net als gister, heerlijk rozig, net weer 2,5 uur getennist
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11117 Gepost op: 4-05-2011, 18:32:24 »
Ik heb het wellicht gemist, maar speel jij ergens competitie, of zuiver recreatief?


Met die prikjes is het inderdaad zo, dat je de meeste niet eens echt voelt. Anders wordt het als je een spuit tegen hondsdolheid moet krijgen, dat kan wel veel pijn doen, en het moet nog eens snel gebeuren ook.


Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11118 Gepost op: 4-05-2011, 18:39:56 »
Ik heb het wellicht gemist, maar speel jij ergens competitie, of zuiver recreatief?



beide :P
competitie niet echt een heel hoog niveau, maar wel beter dan de meeste spelers
het is dat mijn voetenwerk waardeloos was, anders had ik veel hoger niveau kunnen spelen (het is nu stukken beter, dus ben benieuwd naar de toernooien deze zomer, dat wordt mijn grote test, in de competitie ben ik namelijk meestal onverslaanbaar (op mijn niveau dan), ik kan beter spelen als het voor een team is)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #11119 Gepost op: 5-05-2011, 12:55:51 »
blij, aangezien ik over 24 uur aan de andere kant van de Noordzee zit...
Ich bin ein Bärliner!