Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2616708 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12100 Gepost op: 4-10-2011, 19:46:28 »
Gelukkig dat ik de ronde bij de Zwakste schakel heb overleefd...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12101 Gepost op: 5-10-2011, 17:06:44 »
nu voel ik me echt depressief... de procesbegeleider wil het ook niet toestaan dat ik het alleen doe of met iemand anders, omdat de competentie samenwerken dan niet word behaald en dat mag niet. mn motivatie is nu dan ook vrijwel weg en ik heb er helemaal geen zin meer in. Ik ga nog proberen bezwaar te maken natuurlijk maar als dat te lang duurt dan heeft het ook nog vrij weinig zin want dan is de periode voorbij... Heb in ieder geval al weer wat brochure's aangevraagd van andere opleidingen :(.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12102 Gepost op: 5-10-2011, 17:09:29 »
nu voel ik me echt depressief... de procesbegeleider wil het ook niet toestaan dat ik het alleen doe of met iemand anders, omdat de competentie samenwerken dan niet word behaald en dat mag niet. mn motivatie is nu dan ook vrijwel weg en ik heb er helemaal geen zin meer in. Ik ga nog proberen bezwaar te maken natuurlijk maar als dat te lang duurt dan heeft het ook nog vrij weinig zin want dan is de periode voorbij... Heb in ieder geval al weer wat brochure's aangevraagd van andere opleidingen :(.

 :(
Maar het ligt dus echt aan die studiegenoten of vind je de studie zelf ook minder dan verwacht?
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geďnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12103 Gepost op: 5-10-2011, 17:10:14 »
:(
Maar het ligt dus echt aan die studiegenoten of vind je de studie zelf ook minder dan verwacht?
studiegenoten, proces begeleider en gewoon die hele regeling dat ik er zomaar uitgezet kan worden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12104 Gepost op: 5-10-2011, 17:37:55 »
D*N: ga lekker nog een jaar thuis wonen, zoek voor jezelf rustig uit welke opleiding je graag wil doen, zoek voorlopig een baantje, en zet alles eens rustig op een rijtje. Je bent net 17 jaar, het is echt niet zo eenvoudig om nu al de keuze te maken wat je "later wil gaan worden als je groot bent". Persoonlijk denk ik dat het ook niet zo makkelijk is om čn te studeren čn zelfstandig te wonen. Bij de een gaat het iets makkelijker dan de ander.....
Depressief worden aan het begin van je studie kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.

OT: een mammie die ook kinderen in die leeftijd heeft gehad :)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12105 Gepost op: 5-10-2011, 17:41:04 »
D*N: ga lekker nog een jaar thuis wonen, zoek voor jezelf rustig uit welke opleiding je graag wil doen, zoek voorlopig een baantje, en zet alles eens rustig op een rijtje. Je bent net 17 jaar, het is echt niet zo eenvoudig om nu al de keuze te maken wat je "later wil gaan worden als je groot bent". Persoonlijk denk ik dat het ook niet zo makkelijk is om čn te studeren čn zelfstandig te wonen. Bij de een gaat het iets makkelijker dan de ander.....
Depressief worden aan het begin van je studie kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.

OT: een mammie die ook kinderen in die leeftijd heeft gehad :)

mooi gesproken Dolfie !

En D*N bij mij gaat ook niet alles perfect hoor... Nou ben ik niet uit mijn studiegroepje gezet. Maar de studie is ook niet helemaal wat ik me ervan voorstelde, en als ik op mijn kamertje zit voel ik me af en toe ook eenzaam en mis ik mijn vrienden uit Boxtel ;), sterkte ermee  ::hug::
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12106 Gepost op: 5-10-2011, 17:42:20 »
de competentie samenwerken

 ::ohno::
stelletje... >:(


Dat is het positieve van corruptie, als je zulke bureaucratisch gewauwel hebt over richtlijnen en competenties en doelen - dan schuif je een biljetje toe en voila, opgelost.

Magoed, zou gewoon even wat rust nemen en dan op z'n tijd uitzoeken wat je leuker lijkt. heeft deze periode toch geen haast meer

edit: Ja, wat Dolfie zei  ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12107 Gepost op: 5-10-2011, 17:48:11 »
mooi gesproken Dolfie !

En D*N bij mij gaat ook niet alles perfect hoor... Nou ben ik niet uit mijn studiegroepje gezet. Maar de studie is ook niet helemaal wat ik me ervan voorstelde, en als ik op mijn kamertje zit voel ik me af en toe ook eenzaam en mis ik mijn vrienden uit Boxtel ;), sterkte ermee  ::hug::

::hug::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12108 Gepost op: 5-10-2011, 17:51:37 »
beetje verkouden maar warm van binnen van de goede raad die ik hier lees ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12109 Gepost op: 5-10-2011, 18:08:51 »
OT: moe

Maar
D*N: ga lekker nog een jaar thuis wonen, zoek voor jezelf rustig uit welke opleiding je graag wil doen, zoek voorlopig een baantje, en zet alles eens rustig op een rijtje. Je bent net 17 jaar, het is echt niet zo eenvoudig om nu al de keuze te maken wat je "later wil gaan worden als je groot bent". Persoonlijk denk ik dat het ook niet zo makkelijk is om čn te studeren čn zelfstandig te wonen. Bij de een gaat het iets makkelijker dan de ander.....
Depressief worden aan het begin van je studie kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.

::ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12110 Gepost op: 5-10-2011, 18:22:34 »
D*N: ga lekker nog een jaar thuis wonen, zoek voor jezelf rustig uit welke opleiding je graag wil doen, zoek voorlopig een baantje, en zet alles eens rustig op een rijtje. Je bent net 17 jaar, het is echt niet zo eenvoudig om nu al de keuze te maken wat je "later wil gaan worden als je groot bent". Persoonlijk denk ik dat het ook niet zo makkelijk is om čn te studeren čn zelfstandig te wonen. Bij de een gaat het iets makkelijker dan de ander.....
Depressief worden aan het begin van je studie kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.

OT: een mammie die ook kinderen in die leeftijd heeft gehad :)
::ok::

@D*N: balen zeg, blijf het bizar vinden
en je kan echt niet meer terug naar je oude groepje, als die horen wat ze hebben aangericht nemen ze je toch echt wel terug, zulke piepzakken zijn het toch ook weer niet? of mag je ook niet meer terug?
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12111 Gepost op: 5-10-2011, 18:42:21 »
beetje verkouden maar warm van binnen van de goede raad die ik hier lees ;)

zo nu val ik er alweer middenin,tja ik zit niet de hele dag hier,ff doorwerken wordt weer nodig, natuurlijk doet het je iets als er zoveel empatie is,
dat zouden we weer en veel vaker moeten doen.

zo onpersoonlijk is een p.c. dus toch niet
 ! ::regenboog::
D*N,dit soort processen heb ik meerdere keren in mijn leven doorgemaakt,'t is altijd goed gekomen, veel sterkte en pak aan wat wel goed kan(ook al zie je dit nu 'even niet)
O.T. blij met deze empathie,had ik al verteld? accoord! ::love::
« Laatst bewerkt op: 5-10-2011, 18:44:25 door trialk »
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12112 Gepost op: 5-10-2011, 20:03:23 »
vrolijk en wakker
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12113 Gepost op: 5-10-2011, 20:30:16 »
Mooi,ziekjes met een pijnlijk oor. Zal wel weer middenoorontsteking zijn. Morgen naar de dokter!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12114 Gepost op: 6-10-2011, 00:34:32 »
Beetje moe... En gespannen...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12115 Gepost op: 6-10-2011, 07:58:09 »
Beetje moe... En gespannen...

 ::hug::

@D*N ik sluit me aan bij Dolfie...mijn oudste is een jaartje jonger dan jij en zit ook met zijn opleiding in zijn maag. Hij gaat nu een jaartje zijn best doen en dan volgend jaar naar de opleiding van zijn keuze..hou de moed er in joh ::hug:: ::hug:: ::hug::

OT: Ik ben lekker vrij en voel me goed...ik ga vandaag eens lekker in huis rommelen :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12116 Gepost op: 6-10-2011, 10:17:56 »
Moe en nog niet helemaal in een leermood.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12117 Gepost op: 6-10-2011, 10:34:23 »
nu voel ik me echt depressief... de procesbegeleider wil het ook niet toestaan dat ik het alleen doe of met iemand anders, omdat de competentie samenwerken dan niet word behaald en dat mag niet. mn motivatie is nu dan ook vrijwel weg en ik heb er helemaal geen zin meer in. Ik ga nog proberen bezwaar te maken natuurlijk maar als dat te lang duurt dan heeft het ook nog vrij weinig zin want dan is de periode voorbij... Heb in ieder geval al weer wat brochure's aangevraagd van andere opleidingen :(.
Sterkte D*N, zoals anderen hier al hebben gezegd, de keuze voor 'later' maken op die leeftijd is niet makkelijk. Ik wist totaal niet wat ik wilde doen en heb 3 dagen voor 1 september een keuze voor een opleiding gemaakt. Ik woon nog thuis dat is wat anders dan jouw situatie. Maar in die 2 jaren die ik nu achter me heb liggen herken ik herken mij wel in het depressieve gevoel van samenwerken, en dat ze me niet toestonden om het project alleen af te maken.

Maar goed, ik hoop dat je of nog bezwaar kunt maken voor de periode is afgelopen, of dat je in alle rust je jezelf kan oriënteren op opleidingen die bij je passen. Misschien kan je naar de studiebeurs in utrecht gaan, die er over een paar dagen weer aankomt(donderdag de 14e t/m zaterdag de 16e) En sowieso meeloopdagen en open dagen bezoeken, dan komt het allemaal goed!  ::hug::
« Laatst bewerkt op: 6-10-2011, 10:38:32 door mollenvanger20 »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12118 Gepost op: 6-10-2011, 11:16:07 »
dankjewel iedereen voor het goede advies ::hug::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12119 Gepost op: 6-10-2011, 20:08:33 »
super, ik heb een laatste mogelijkheid gekregen: aansluiten bij een groepje met een ander deelgebied. En ik heb een erg leuk groepje gevonden die het helemaal niet erg zou vinden als ik met hun mee ga doen ;D. Vanavond inauguratie dus dat word feesten ::feest::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human