Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2617702 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12380 Gepost op: 20-11-2011, 20:50:23 »
Uhm waarom wil je stoppen met de studie?
of bevalt het daar wonen gewoon niet?

OT: goed hoor, heerlijk zo op mezelf wonen

nou het is een combinatie.... ik mis mijn vrienden, nieuwe vrienden maken daar wil niet echt vlotten, ben buiten mijn intro daarom ook nog nooit uitgeweest daar, terwijl andere vriendne van mij gewoon een veel leuker studentenleven hebben... En ik kan wel hopen dat het beter wordt, maar dat is lang niet zeker..Bovendien ben ik doordat ik een klas overgeslagen heb echt de jongste daar. Daar heb ik nooit echt problemen mee gehad, maar nu merk ik het wel. En misschien is een half jaartje werken hier en mijn rijbewijs halen niet zo'n slecht idee

wow Niek, heftig hoor. Niemand kan zeggen dat je het niet geprobeerd hebt. Als het niet gaat, dan gaat het niet.
Enig idee wat je nu gaat doen ?

precies, heb t dr vrijdag uitgebreid over gehad met mensen en iedereen heeft gewoon een leuker studentenleven dan ik... Ik ben soms echt wel een feestbeest en dat ik dan in 3 maanden ( buiten mijn intro ) nog nooit uit ben geweest zegt mss wel genoeg. En als ik mijn studie nou superinteressant had gevonden, dan was het mss ook makkelijker geweest. Het is niet saai ofzo, maar het is ook niet zo van :' wow dat wil ik echt gaan doen later'.

Wat ik dan wil gaan doen ga ik op mijn gemak uitzoeken... Voorkeur gaat uit naar Nijmegen omdat daar vrijwel al mijn vrienden zitten. Dan is de start in ieder geval makkelijker lijkt me omdat je iig mensen kent daar, en via via dan ook wel makkelijker mensen leert kennen denk ik. Bovendien hebben ze daar een introductie van mensen van die studie, en niet van alle studies samen gemixt.

Maar ik moet de knoop nog doorhakken hoor. Ik kan wel hopen dat het beter gaat worden, maar als het blijft zoals nu, daar word ik gewoon niet gelukkig van...
« Laatst bewerkt op: 20-11-2011, 20:55:03 door niekypsv »
You'll never walk alone

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12381 Gepost op: 20-11-2011, 21:06:18 »
Nick, het is geen makkelijke beslissing en ik geloof ook niet dat je het makkelijk opneemt. Ik heb het bij de jonge mensen waar ik mee werk al vaak meegemaakt. Vooral in het eerste jaar gaat het soms niet goed. Als je echt achter je beslissing staat kan je er met opgeheven hoofd mee stoppen. Ga inderdaad lekker werken en je goed oriënteren op wat je volgend studie jaar echt wil. Je bent nog jong genoeg om opnieuw te beginnen. Succes!
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12382 Gepost op: 20-11-2011, 21:13:59 »
Goh Niek, ik had bij jou dit niet verwacht. Je klonk toch altijd redelijk positief. Toch goed dat je goed over je besluit nadenkt. Je bent inderdaad nog erg jong, en jullie moeten al op zo'n jonge leeftijd beslissingen nemen over je toekomst.....

Ga er maar over nadenken, en volgend jaar opnieuw beginnen. Ik hoop voor jou dat Nijmegen een goede keus zal worden!

Veel succes (en niet te veel huilen, want daar krijg je rimpeltjes van) ::hug::

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12383 Gepost op: 20-11-2011, 21:21:30 »
Ik weet niet precies wat er is Nieky maar succes ;(  ::hug::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12384 Gepost op: 20-11-2011, 21:22:12 »
Sterkte Nieky  ::hug::
De Nijmeegse biertjes zullen vast net zo goed smaken als in Maastricht  ::ok::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12385 Gepost op: 20-11-2011, 21:30:03 »
Bedankt iedereen !

Sterkte Nieky  ::hug::
De Nijmeegse biertjes zullen vast net zo goed smaken als in Maastricht  ::ok::

hahahaha vast wel ;)..
Even een vraagje aan jou Jann, maar die stuur ik wel per pm zodat we hier weer keurig ontopic kunnen ;)

OT: gesteund door het forum :)
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12386 Gepost op: 20-11-2011, 21:44:46 »
Awww nieky..  ::hug:: :-\\

--

 :-\\ ik kwam hier eigenlijk voor een theatraal-depressieve post dat ik het op een drinken ging zetten wegens een dramatisch toto-weekend.

Maar misschien is dat nu niet helemaal gepast  :-X
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12387 Gepost op: 20-11-2011, 21:45:15 »
jawel hoor ::jaja::

proost !
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12388 Gepost op: 20-11-2011, 21:48:12 »
jawel hoor ::jaja::

proost !

 ::rofl::

Volgens mij heb ik nog wat Belgisch bruinbier staan - moet toch op  ::hypocriet::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12389 Gepost op: 20-11-2011, 21:50:37 »
Awww nieky..  ::hug:: :-\\

--

 :-\\ ik kwam hier eigenlijk voor een theatraal-depressieve post dat ik het op een drinken ging zetten wegens een dramatisch toto-weekend.

Maar misschien is dat nu niet helemaal gepast  :-X

Ik doe met je mee hoor , mijn toto weekend was ook dramatisch :P ! En ik ben echt niet depressief ofzo hoor ! Ik heb een superleuke vriendengroep hier in Boxtel , en de weekenden zijn nu extra leuk ! ;)
You'll never walk alone

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12390 Gepost op: 20-11-2011, 22:26:33 »
nou het is een combinatie.... ik mis mijn vrienden, nieuwe vrienden maken daar wil niet echt vlotten, ben buiten mijn intro daarom ook nog nooit uitgeweest daar, terwijl andere vriendne van mij gewoon een veel leuker studentenleven hebben... En ik kan wel hopen dat het beter wordt, maar dat is lang niet zeker..Bovendien ben ik doordat ik een klas overgeslagen heb echt de jongste daar. Daar heb ik nooit echt problemen mee gehad, maar nu merk ik het wel. En misschien is een half jaartje werken hier en mijn rijbewijs halen niet zo'n slecht idee

precies, heb t dr vrijdag uitgebreid over gehad met mensen en iedereen heeft gewoon een leuker studentenleven dan ik... Ik ben soms echt wel een feestbeest en dat ik dan in 3 maanden ( buiten mijn intro ) nog nooit uit ben geweest zegt mss wel genoeg. En als ik mijn studie nou superinteressant had gevonden, dan was het mss ook makkelijker geweest. Het is niet saai ofzo, maar het is ook niet zo van :' wow dat wil ik echt gaan doen later'.

Wat ik dan wil gaan doen ga ik op mijn gemak uitzoeken... Voorkeur gaat uit naar Nijmegen omdat daar vrijwel al mijn vrienden zitten. Dan is de start in ieder geval makkelijker lijkt me omdat je iig mensen kent daar, en via via dan ook wel makkelijker mensen leert kennen denk ik. Bovendien hebben ze daar een introductie van mensen van die studie, en niet van alle studies samen gemixt.

Maar ik moet de knoop nog doorhakken hoor. Ik kan wel hopen dat het beter gaat worden, maar als het blijft zoals nu, daar word ik gewoon niet gelukkig van...
oke balen, toegegeven is dat heel mijn vriendengroep van de middelbare school over het hele land is verspreid.

maar je moet natuurlijk altijd mazzel hebben met wie je tegenkomt, waarschijnlijk hebben we eindelijk een groot verschil gevonden tussen ons ;) ik kan namelijk makkelijk op mezelf leven ;)

Is er toevallig nog een optie dat je dezelfde studie in een andere stad kan volgen?

Puur persoonlijke mening van mij, kan kwetsend overkomen:
Soms moet je de mensen loslaten en leren totaal nieuwe mensen te leren kennen in je eentje, naar mijn mening een onderdeel van volwassen worden
Om dan puur de stad te kiezen waar je heel veel mensen kent is misschien in dit opzicht niet verstandig, ik zou gewoon als ik jou was voor de studie kiezen en lot laten beslissen of het ook de stad wordt

Hier in Amsterdam ben je altijd welkom hoor!!
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12391 Gepost op: 20-11-2011, 22:43:53 »
oke balen, toegegeven is dat heel mijn vriendengroep van de middelbare school over het hele land is verspreid.

maar je moet natuurlijk altijd mazzel hebben met wie je tegenkomt, waarschijnlijk hebben we eindelijk een groot verschil gevonden tussen ons ;) ik kan namelijk makkelijk op mezelf leven ;)

Is er toevallig nog een optie dat je dezelfde studie in een andere stad kan volgen?

Puur persoonlijke mening van mij, kan kwetsend overkomen:
Soms moet je de mensen loslaten en leren totaal nieuwe mensen te leren kennen in je eentje, naar mijn mening een onderdeel van volwassen worden
Om dan puur de stad te kiezen waar je heel veel mensen kent is misschien in dit opzicht niet verstandig, ik zou gewoon als ik jou was voor de studie kiezen en lot laten beslissen of het ook de stad wordt

Hier in Amsterdam ben je altijd welkom hoor!!


ik vond ook altijd dat ze een studie moet kiezen en geen stad. Anders was ik vorig jaar wel meteen al naar Nijmegen gegaan. Ik had gedacht dat het leuker zou worden dan dit in Maastricht maar dat is dus duidelijk niet zo. En ben simpelweg niet gelukkig daar. En uiteindelijk draait t in het leven toch om gelukkig zijn..

Ik ga er ook nog goed overnadenken hoor. Het is ook niet niks, maar dat er iets moet veranderen is duidelijk voor mij
You'll never walk alone

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12392 Gepost op: 20-11-2011, 22:54:06 »
ik vond ook altijd dat ze een studie moet kiezen en geen stad. Anders was ik vorig jaar wel meteen al naar Nijmegen gegaan. Ik had gedacht dat het leuker zou worden dan dit in Maastricht maar dat is dus duidelijk niet zo. En ben simpelweg niet gelukkig daar. En uiteindelijk draait t in het leven toch om gelukkig zijn..

Ik ga er ook nog goed overnadenken hoor. Het is ook niet niks, maar dat er iets moet veranderen is duidelijk voor mij
oke, want je zat niet bij een studentenvereniging heh?

maar bij een normale vereniging?
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12393 Gepost op: 20-11-2011, 23:03:10 »
Goed over nadenken hoor Nieky ::hug::. Ik weet precies hoe het voelt om de jongste te zijn. Is ook heel erg moeilijk :(.

------------

Op het drinken zetten? Heb ik gisteren ook al gedaan met Roflmonster maar ik doe vandaag ook wel mee hoor, voor het groepsgevoel ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12394 Gepost op: 20-11-2011, 23:41:34 »
Aaaw Nieky toch, komt allemaal goed, gewoon begin 2012 gebruiken om na te denken wat je echt wilt. (het is ook lastig op jonge leeftijd te kiezen, nu ben jij nog uitwonend en woon ik nog thuis dus kan ik daar misschien minder goed over oordelen) maar ik hoop en weet zeker dat je zeker goed terecht gaat komen!  ::hug::
En Voor het groepsgevoel gooi ik ff een extra vruchtensapje achterover :P

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12395 Gepost op: 20-11-2011, 23:49:10 »
En Voor het groepsgevoel gooi ik ff een extra vruchtensapje achterover :P
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

OT: super ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12396 Gepost op: 21-11-2011, 14:29:43 »
Happy! In osiris staat nu officieel dat ik mn major heb voltooid :D Nu m'n scriptie en mn profilering nog doen :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12397 Gepost op: 21-11-2011, 14:37:36 »
Happy! In osiris staat nu officieel dat ik mn major heb voltooid :D Nu m'n scriptie en mn profilering nog doen :D
gefeliciteerd :D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12398 Gepost op: 21-11-2011, 15:52:01 »
Klinkt goed! Gefeliciteerd!



ps: wat is een major? Behalve een officier boven de kapitein?
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12399 Gepost op: 21-11-2011, 16:15:14 »
Haha dankje.

Major zijn alle verplichte (keuze) vakken van mn bachelor avn mn studie
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!