Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2613914 keer)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12460 Gepost op: 29-11-2011, 19:46:03 »
::rofl::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12461 Gepost op: 29-11-2011, 20:17:10 »
Ik kijk weer eens bij 'ik voel me nu....'

De jeugd voelt zich alweer moe en ziekjes....
De oude wijven mopperen weer.....
Een (bijna)veertiger voelt zich heerlijk  :D :D ::ok::
.....en trialk voelt zichzelf normaal...  ::) ::) ::)
::rofl:: wat zit de wereld toch gek in elkaar hea ::) Trialk die zich normaal voelt ::)

OT: Ik voel me prima hoor ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12462 Gepost op: 1-12-2011, 04:33:44 »
flink bezopen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12463 Gepost op: 1-12-2011, 07:48:53 »
back home again
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12464 Gepost op: 1-12-2011, 11:45:16 »
furieus >:(,

ik krijg op het laatste moment een belletje dat de bus zo gaat waarvan ik niet waar die staat. Mevrouw had zich verslapen ( omdat ze naar een stom querus( rivaal studentenverniging) moest). ik mis de bus omdat ze te laat belt en zij haalt hem wel. Ik neem de eerst volgende. Ben ik in Wageningen, krijg ik telefoon: Ja je kan wel weer terug naar huis want we hebben geen zin een half uur te wachten. En dan durft ze ook nog te zeggen dat het mijn schuld is ::oink::. Het is dat je hier geen scheldwoorden mag gebruiken, maar echt... ik word niet snel boos, maar nu ben ik furieus! >:( >:( >:(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12465 Gepost op: 1-12-2011, 12:32:08 »
furieus >:(,

ik krijg op het laatste moment een belletje dat de bus zo gaat waarvan ik niet waar die staat. Mevrouw had zich verslapen ( omdat ze naar een stom querus( rivaal studentenverniging) moest). ik mis de bus omdat ze te laat belt en zij haalt hem wel. Ik neem de eerst volgende. Ben ik in Wageningen, krijg ik telefoon: Ja je kan wel weer terug naar huis want we hebben geen zin een half uur te wachten. En dan durft ze ook nog te zeggen dat het mijn schuld is ::oink::. Het is dat je hier geen scheldwoorden mag gebruiken, maar echt... ik word niet snel boos, maar nu ben ik furieus! >:( >:( >:(
::hug:: ::hug::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12466 Gepost op: 1-12-2011, 16:07:29 »
Awww D*nnetje..  :( ::hug::

Geluk bij een ongeluk dat Vieffan je in het Big Brother-huis eens goed kan.. troosten.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12467 Gepost op: 1-12-2011, 17:41:59 »
Furieus

Wij moesten net presentatie doen en we hadden vanochtend nog bijna niks. Natuurlijk ook gedeeltelijk mijn schuld. Maar ik had tenminste als enige een samenvatting vh artikel. Hun hadden mij dat artijel gegeven. Is er eentje net boos omdat die niet aansluit op t onderwerp. Nja helemaal gdfoe want nu had ik niks te zeggen bij die presentatie wat ze niet goed vonden. Dusja uiteindelijk npg wat gezocht enzo maar ze waren allemaal bang dat t niet goed was en dat ik t niet goed kon uitleggen. Maar uiteindelijk vond de tutor dat ik het het best deed ::trots:: en toen waren ze nog bozer ofzoiets
You'll never walk alone

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12468 Gepost op: 1-12-2011, 17:44:53 »
Ik voel me nu gelukkig met enigszins normale studiegenoten vergeleken met die van Nieky en D*N.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12469 Gepost op: 1-12-2011, 17:50:58 »
Nou waren ze ook boos omdat we nog de verdeling vh verslag moesten maken en ik nodig de trein wou halen dus zei dat ze dat maar in een groepswhatssapp moesten doen. Maarja ik ga tegen hun niet zeggen dat ik een soort van heimwee heb en z.s.m naar huis wou
You'll never walk alone

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12470 Gepost op: 1-12-2011, 17:58:21 »
Wat een stomme studiegenoten hebben jullie zeg ::hug::
Ik heb ook wel eens van die stomme mensen, maar meestal gaat het wel goed.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12471 Gepost op: 1-12-2011, 20:53:07 »
Teleurgesteld...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12472 Gepost op: 1-12-2011, 21:31:01 »
@Nieky en D*N ::hug::

wat aparte studiegenoten, ik heb nog nooit zulke aparte dingen meegemaakt :P

@D*N: misschien niet aardig wat ik ga zeggen, maar is het niet slimmer en volwassener om meer zelfstandiger te worden en niet zo afhankelijk te worden van anderen, dus zelf uitzoeken via google maps enzo hoe je er moet komen
want dit is niet echt slim aangepakt ::)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12473 Gepost op: 1-12-2011, 21:36:34 »
@tdietz: heb ik geprobeert. Zonder resultaat zoals ergens hier ook te lezen. Ik ga nooit met de bus en ik ken de omgeving helemaal niet dus het zit sowieso niet mee. Mn groepsgenoten komen beide hier uit de buurt en als hun zeggen dat ze het weten, waarom zou ik dan zelf nog verder gaan zoeken? Het was pas gisteravond dat ik besefte van, ik krijg geen sms meer. Dan kan je wel google maps hebben maar daar schiet je nog niets mee op.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12474 Gepost op: 1-12-2011, 21:46:23 »
@tdietz: heb ik geprobeert. Zonder resultaat zoals ergens hier ook te lezen. Ik ga nooit met de bus en ik ken de omgeving helemaal niet dus het zit sowieso niet mee. Mn groepsgenoten komen beide hier uit de buurt en als hun zeggen dat ze het weten, waarom zou ik dan zelf nog verder gaan zoeken? Het was pas gisteravond dat ik besefte van, ik krijg geen sms meer. Dan kan je wel google maps hebben maar daar schiet je nog niets mee op.
maar dan verken je toch via google maps je weg
doe ik altijd, en op die manier redt ik me goed in a'dam
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12475 Gepost op: 1-12-2011, 22:58:11 »
plakkerig. ik probeerde beschuit met jam in bed te eten, maarja dat wil niet hea ::). Nu zit er jam in mn bed :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12476 Gepost op: 1-12-2011, 23:11:55 »
::rofl:: d*n, terwijl tdietz je tips geeft om je volwassener op te stellen klaag jij over jam in je bed ::rofl::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12477 Gepost op: 1-12-2011, 23:18:09 »
Verstandig

wou hier wat grappigs posten,  maar ik denk niet dat Dolfie en Lukie dat leuk hadden gevonden dus heb t per pm gedaan ::trots::
You'll never walk alone

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12478 Gepost op: 1-12-2011, 23:26:05 »
::rofl:: d*n, terwijl tdietz je tips geeft om je volwassener op te stellen klaag jij over jam in je bed ::rofl::
  ::rofl::

OT: enorm katerig, voelde me de hele dag goed maar rond 4 uur begon opeens de hoofdpijn
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12479 Gepost op: 1-12-2011, 23:30:01 »
Verstandig

wou hier wat grappigs posten,  maar ik denk niet dat Dolfie en Lukie dat leuk hadden gevonden dus heb t per pm gedaan ::trots::
ach niets schokkends... hij vroeg zich af of het wel jam was ::). Nouja het was geen chocopasta want ik eet al 3 weken geen chocolade om bepaalde redenen ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human