Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2617325 keer)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12660 Gepost op: 27-12-2011, 12:08:15 »
licht ontroerd. Negen jaar geleden is mijn vader overleden. toen heeft er bijna 1 week lang een lieveheersbeestje over de salontafel van mijn moeder gelopen. Dat werd voor ons het symbool van mijn vader, en inmiddels van de familie. (vandaar mijn avatar).

vandaag zijn we bij mijn moeder thuis: moeder,zus, zwager, 3 neefjes en ik. op het moment dat we willen proosten blijkt er op het glas van de oudste neef een lieveheersbeestje te zitten. het was voor ons of we even weer compleet waren.

in gedachen, met een glimlach... kan me dit helemaal voorstellen
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12661 Gepost op: 27-12-2011, 17:21:21 »
Superlekker!
Ich bin ein Bärliner!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12662 Gepost op: 27-12-2011, 17:28:36 »
licht ontroerd. Negen jaar geleden is mijn vader overleden. toen heeft er bijna 1 week lang een lieveheersbeestje over de salontafel van mijn moeder gelopen. Dat werd voor ons het symbool van mijn vader, en inmiddels van de familie. (vandaar mijn avatar).

vandaag zijn we bij mijn moeder thuis: moeder,zus, zwager, 3 neefjes en ik. op het moment dat we willen proosten blijkt er op het glas van de oudste neef een lieveheersbeestje te zitten. het was voor ons of we even weer compleet waren.
dat is echt heel mooi!!

OT: beetje hoofdpijn en spierpijn
maar voor de rest wel goed
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12663 Gepost op: 27-12-2011, 17:33:28 »
licht ontroerd. Negen jaar geleden is mijn vader overleden. toen heeft er bijna 1 week lang een lieveheersbeestje over de salontafel van mijn moeder gelopen. Dat werd voor ons het symbool van mijn vader, en inmiddels van de familie. (vandaar mijn avatar).

vandaag zijn we bij mijn moeder thuis: moeder,zus, zwager, 3 neefjes en ik. op het moment dat we willen proosten blijkt er op het glas van de oudste neef een lieveheersbeestje te zitten. het was voor ons of we even weer compleet waren.
Zo kijkt hij toch over jullie schouders mee!
Ich bin ein Bärliner!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12664 Gepost op: 27-12-2011, 17:35:30 »
Heel erg moe
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12665 Gepost op: 27-12-2011, 17:52:43 »
totaal geen molloot meer, heb nog geen enkele molmail bekeken/gekeken, ken echt geen enkele naam van de nieuwe kandidaten, kijk bijna met tegenzin op naar het nieuwe seizoen vanwege het feit dat Art de nieuwe presentator is, ik vond hem afgelopen seizoen al zo saai als kandidaat en vind hem absoluut niet passen als presentator voor widm (hetzelfde alsof je kuifje opeens in een erotische film laat spelen)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12666 Gepost op: 27-12-2011, 18:25:45 »
ik voel alsof ik het met Tdietz eens ben m.b.t. Art... ::)

Die Kuifje toch...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12667 Gepost op: 27-12-2011, 18:53:03 »
Super :D
You'll never walk alone

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12668 Gepost op: 27-12-2011, 19:30:59 »
totaal geen molloot meer, heb nog geen enkele molmail bekeken/gekeken, ken echt geen enkele naam van de nieuwe kandidaten, kijk bijna met tegenzin op naar het nieuwe seizoen vanwege het feit dat Art de nieuwe presentator is, ik vond hem afgelopen seizoen al zo saai als kandidaat en vind hem absoluut niet passen als presentator voor widm (hetzelfde alsof je kuifje opeens in een erotische film laat spelen)


::oink::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12669 Gepost op: 27-12-2011, 19:39:21 »
totaal geen molloot meer, heb nog geen enkele molmail bekeken/gekeken, ken echt geen enkele naam van de nieuwe kandidaten, kijk bijna met tegenzin op naar het nieuwe seizoen vanwege het feit dat Art de nieuwe presentator is, ik vond hem afgelopen seizoen al zo saai als kandidaat en vind hem absoluut niet passen als presentator voor widm (hetzelfde alsof je kuifje opeens in een erotische film laat spelen)

:o *overtuig modus aan* Maar kijk Art is maar een klein onderdeel van het spel he, hij is geen kandidaat meer maar praat de opdrachten aan elkaar en doet even een executie. Het echte spel is kijken naar de opdrachten met mensen die je niet kent van naam. Kun je daar ook geen motivatie uithalen? dat je hun beter leert kennen en daar de mol uitpikt? Daaarnaast is er ook nog het mooie mysterieuze ijsland waar de serie afspeelt genoeg redenen die afwijken van dat obstakel dat Art heet. :) *overtuigmodus uit*

OT: verbaasd over deze uitspraak
« Laatst bewerkt op: 27-12-2011, 19:41:48 door mollenvanger21 »

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12670 Gepost op: 27-12-2011, 20:08:28 »
Hondsmoe...maar wat wil je ook na twee dagen behang scheuren en plakken en een niet al te leuk kerstweekend.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12671 Gepost op: 27-12-2011, 20:46:39 »
:o *overtuig modus aan* Maar kijk Art is maar een klein onderdeel van het spel he, hij is geen kandidaat meer maar praat de opdrachten aan elkaar en doet even een executie. Het echte spel is kijken naar de opdrachten met mensen die je niet kent van naam. Kun je daar ook geen motivatie uithalen? dat je hun beter leert kennen en daar de mol uitpikt? Daaarnaast is er ook nog het mooie mysterieuze ijsland waar de serie afspeelt genoeg redenen die afwijken van dat obstakel dat Art heet. :) *overtuigmodus uit*

OT: verbaasd over deze uitspraak
hahahaha, ik ga het wel kijken natuurlijk, maar ik heb nog totaal geen molkriebels, zal vast komen omdat ik het zo mega druk heb / maak voor mezelf

ik vind trouwens dat er weer eens een editie moet komen met onbekende nederlanders, de hele fantasie van het kijken dat je zelf een keer mee mag doen wordt gewoon weggehaald door het alleen voor bners te maken
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12672 Gepost op: 27-12-2011, 21:06:31 »
Moe met knallende koppijn... :-\\

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12673 Gepost op: 27-12-2011, 21:06:48 »
moe en leeg..
Beetje overeenkomstig met na de raad-de-persoon ronde van IHVH

met na? Dat kan toch grammaticaal niet goed zijn? Goed, who cares..  ::ohno::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12674 Gepost op: 29-12-2011, 15:54:55 »
redelijk opgeknapt. :)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12675 Gepost op: 29-12-2011, 17:52:41 »
tss, heb ik een heel mooi liedje van Jessie J opstaan. Liedje gaat over een jongetje dat ze heeft ontmoet in het ziekenhuis en waar ze maatjes mee was geworden. Hij had de volgende dag een operatie enz. Volgende dag overleed hij, zo zielig :(. Komt mn moeder in de kamer zitten, gaat ze het liedje finaal afkraken ::). ik citeer:' Doe dat verschrikkelijke liedje af of kuil hem uit het raam'.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12676 Gepost op: 30-12-2011, 11:58:24 »
 :( :( Gisteren ben ik naar de kapper geweest en werd nog maar eens met de neus op de feiten gedrukt  :( :(
Als "het" aan dit tempo blijft doorgaan dan moet ik binnen afzienbare tijd enkel nog naar de kapper om mijn neus en oorharen te laten bijknippen  :( :(

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12677 Gepost op: 30-12-2011, 13:40:41 »
ach gossie ::hug::

maar nog geen grijze haar te zien toch? ::)
Keep calm and eat chocolates!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12678 Gepost op: 30-12-2011, 13:42:00 »
ach gossie ::hug::

maar nog geen grijze haar te zien toch? ::)
die verft ie gewoon ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #12679 Gepost op: 30-12-2011, 13:52:57 »
ach gossie ::hug::

maar nog geen grijze haar te zien toch? ::)
een kale grijze ouwe zak  ;D ;D ;D