Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2617356 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13440 Gepost op: 23-06-2012, 03:49:01 »
Wat een naar verhaal D*n, sterkte ermee. ::hug::

OT: Rot, voel me niet zo lekker vandaag. Mijn hoofd knalt uit elkaar, ik heb amper geslapen vannacht, en m'n verbrande armen gloeien nog steeds. Ik wilde echt veel van Vancouver gaan zien, maar verder dan een busrit en de winkelstraat achter ons hotel zijn we niet gekomen, want sinds vanmddag regent 't weer. Morgen Stanley Park, maar echt meer zit er niet in, want zondag gaan we weer naar huis. Ik had zo graag meer gezien, want van wat ik heb gezien is het een geweldige stad, maar is gewoon geen tijd meer voor en het weer zit niet mee.

Verder was het een top vakantie hoor ::bravo::, maar ik baal hier een beetje van.  :( Nou ja, iig een goed excuus om nog een keer terug te gaan.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13441 Gepost op: 23-06-2012, 09:12:42 »
Wat rottig :( Nou hopen dat je je na deze nacht wat beter voelt ::hug::


Is de Stanley Park-Stanley eigenlijk dezelfde als de Stanley Cup-Stanley?
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13442 Gepost op: 23-06-2012, 17:35:50 »
Yep ::jaja::

Vannacht iig beter geslapen en de hoofdpijn is weg, nu het weer nog wat opklaren.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13443 Gepost op: 23-06-2012, 18:05:14 »
mooi  ::ok::


Plezier met je laatste echte vakantiedag - en zeg grote vriend Stanley nog even gedag ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13444 Gepost op: 24-06-2012, 19:50:46 »
Opnieuw verbaasd over het fanatisme van molloten... wordt er eentje volledig afgemaakt omdat hij zegt dat widm13 zich in Roemenie afspeelt en hoe hij het durft om dat zonder argumenten neer te zetten, weer een ander denkt dat ik een heel betoog afschiet omdat ik het niet eens ben met 1 regeltje uit zijn betoog en begint dan een compleet offensief, weer een andere molloot laat zich sowieso nooit tegenspreken, begint enorme discussies en legt vervolgens bladzijden lang uit dat hij geen discussie wilde uitlokken...
Je moet een molloot niet durven tegenspreken als hij met zijn/haar hobby bezig is. ::oink::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13445 Gepost op: 24-06-2012, 19:56:01 »
Opnieuw verbaasd over het fanatisme van molloten... wordt er eentje volledig afgemaakt omdat hij zegt dat widm13 zich in Roemenie afspeelt en hoe hij het durft om dat zonder argumenten neer te zetten, weer een ander denkt dat ik een heel betoog afschiet omdat ik het niet eens ben met 1 regeltje uit zijn betoog en begint dan een compleet offensief, weer een andere molloot laat zich sowieso nooit tegenspreken, begint enorme discussies en legt vervolgens bladzijden lang uit dat hij geen discussie wilde uitlokken...
Je moet een molloot niet durven tegenspreken als hij met zijn/haar hobby bezig is. ::oink::

Er zijn gradaties hoor (Gelukkig) ;) Vind ook dat er soms een beetje overdreven wordt. Een bron is altijd fijn, maar het is overdreven om iemand aan te vallen als diegene zijn bron niet wil geven. Het is belangrijk om de mening van een ander ook te waarderen. Je eigen mening is niet altijd de waarheid en soms wordt dat hier een beetje vergeten en dat vind ik altijd jammer.


Ik denk altijd, het moet leuk en gezellig blijven en je moet niet óveral iets achter willen zoeken.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13446 Gepost op: 24-06-2012, 19:58:09 »
Ik denk altijd, het moet leuk en gezellig blijven en je moet niet óveral iets achter willen zoeken.

wat bedoel je daarmee >:(
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13447 Gepost op: 24-06-2012, 19:58:51 »
Grapje ;D

Helemaal met je eens, op alle gebieden in het leven :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13448 Gepost op: 24-06-2012, 19:58:53 »
wat bedoel je daarmee >:(

Nou, dat het niet te obsessief moet worden.

Gelukkig maar :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13449 Gepost op: 24-06-2012, 20:40:48 »
Opnieuw verbaasd over het fanatisme van molloten... wordt er eentje volledig afgemaakt omdat hij zegt dat widm13 zich in Roemenie afspeelt en hoe hij het durft om dat zonder argumenten neer te zetten, weer een ander denkt dat ik een heel betoog afschiet omdat ik het niet eens ben met 1 regeltje uit zijn betoog en begint dan een compleet offensief, weer een andere molloot laat zich sowieso nooit tegenspreken, begint enorme discussies en legt vervolgens bladzijden lang uit dat hij geen discussie wilde uitlokken...
Je moet een molloot niet durven tegenspreken als hij met zijn/haar hobby bezig is. ::oink::
...mijn kop houdend over die....en me best wat bezig houdend met het samenstellen van m'n Tourploeg  ::) ::)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13450 Gepost op: 24-06-2012, 20:41:42 »
opnieuw verbaasd over de fanatieke afkeer van Koekoe... maar niet heus ::)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13451 Gepost op: 27-06-2012, 10:13:24 »
beetje vervelend. Ben gisteren begonnen aan mn reeks malariapillen. Heb nu een beetje last van de bijwerkingen :(
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13452 Gepost op: 28-06-2012, 15:46:36 »
beetje nerveus voor komende dinsdag... (date in het ziekenhuis...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13453 Gepost op: 28-06-2012, 16:27:21 »
je bent wel van de romantische plekjes :D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13454 Gepost op: 28-06-2012, 16:38:03 »
je bent wel van de romantische plekjes :D

 ::rofl::
You'll never walk alone

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13455 Gepost op: 28-06-2012, 17:01:13 »
je bent wel van de romantische plekjes :D
ugh ik verslikte me hier heel erg door ::). ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13456 Gepost op: 28-06-2012, 17:04:56 »
ugh ik verslikte me hier heel erg door ::). ::rofl::
Pas maar op, anders kom je er ook nog terecht... ::)
Ich bin ein Bärliner!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13457 Gepost op: 28-06-2012, 18:47:37 »
Super blij! Ik had met mijn groepje een van de 3 beste adviesrapporten geschreven en nu mochten we onze presentatie doen bij het WNF (Naast de posterpresentatie die we daar al mochten doen).
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13458 Gepost op: 28-06-2012, 18:55:47 »
Super blij! Ik had met mijn groepje een van de 3 beste adviesrapporten geschreven en nu mochten we onze presentatie doen bij het WNF (Naast de posterpresentatie die we daar al mochten doen).
Jaja,bijwerkingen enzo van "malaria"-pillen....ik geloof je  ::jaja::  ::) ::) ::)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13459 Gepost op: 28-06-2012, 18:56:10 »
 :D Gefeliciteerd! ::ok::

--

beetje duf.
en hooikoorts speelt ook weer op zodra het weer warmer wordt.. Gelukkig is er altijd redding in de vorm van Loretta Dine :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.