Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2617180 keer)

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #15740 Gepost op: 20-01-2014, 18:51:39 »
Helemaal happy ::bravo:: ::ok:: ::bravo::

De oudste heeft weer een stageplek en nog wel bij de grootste concurrent van zijn vorige stageplek >:D
Super ::ok:: :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #15741 Gepost op: 20-01-2014, 18:53:00 »
blij voor bakkertje


OT: alsof ik hard gewerkt heb.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #15742 Gepost op: 20-01-2014, 22:23:23 »
Ik was een poging aan het doen om alles wat ik tegen mn ouders wil zeggen op papier te zetten. Maar het wilde niet echt lukken. :(

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #15743 Gepost op: 20-01-2014, 22:24:36 »
 ::hug:: voor Pjotr

thanks voor Lukie ::hug::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #15744 Gepost op: 20-01-2014, 22:42:15 »
Arme Pjotr :(

Ik voel me verdrietig, zo'n examenjaar hakt er wel in... En ik wil helemaal geen examen doen. Ik wil niet weg van mijn middelbare school, ik wil niet dat alles anders wordt.. Een ik wil niet zo ver weg wonen. Ik ga naar Maastricht, de ene helft van mijn vrienden, waaronder mijn beste vriendin. De rest zit nog in de vijfde en blijft dus hier.. Het is serieus 4 uur met de trein van Maastricht naar Enschede! Anyway, zo voel ik me nu dus en dat moest ik even kwijt :3
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #15745 Gepost op: 20-01-2014, 22:43:31 »
weet je dan wel zeker dat je naar Maastricht gaat ?

Sterkte i.i.g. ::hug::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #15746 Gepost op: 20-01-2014, 22:45:21 »
ojee, dit klinkt wel een beetje herkenbaar..
Zal bij jou vast wel niet zo loslopen als bij mij. Maar als je iets over mijn ervaringen ofzo wilt weten mag je altijd pmmen ;)

 ::hug::

en voor Pjotr ook  ::hug::
You'll never walk alone

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #15747 Gepost op: 20-01-2014, 22:47:05 »
Maak je niet ongerust Lucy, ik herken je gevoelens, maar weet zeker dat je er over een jaar heel anders tegen aan kijkt. Of je nu vlakbij of verder weg gaat studeren, alles veranderd eigenlijk nagenoeg altijd... alleen vier uur reizen is wel heel erg lang, dat dan wel weer. Wat ga je studeren?
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #15748 Gepost op: 20-01-2014, 22:48:52 »
Maak je niet ongerust Lucy, ik herken je gevoelens, maar weet zeker dat je er over een jaar heel anders tegen aan kijkt. Of je nu vlakbij of verder weg gaat studeren, alles veranderd eigenlijk nagenoeg altijd... alleen vier uur reizen is wel heel erg lang, dat dan wel weer. Wat ga je studeren?

Oja , dat is zeker waar. En niet voor iedereen is een verandering slecht, ik ben gewoon een slecht voorbeeld :P
Maar t is altijd wennen. Ook al ga jij dichtbij studeren. Iedereen krijgt andere levens, je vriendinnen, maar ook jij. Maar vaak zie je elkaar toch nog wel, maar wel minder vaak, en ik moest daar erg aan wennnen.

En ik weet zeker dat zo'n spontaan iemand zoals jij ook vrij snel nieuwe vriendinnetjes maakt :)
You'll never walk alone

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #15749 Gepost op: 20-01-2014, 22:52:47 »
Komt bij ook bekend voor. Toen ik voor het eerst las dat mijn studie alleen in Maastricht zat, streepte ik hem in gedachten al gelijk door. Was voor mij het andere eind van de wereld. 2 en half jaar verder en ik heb het prima naar maar zin hier en er een van mijn beste vrienden aan over gehouden. Maar lees ik nou dat jouw beste vriendin en andere vriendinnen ook naar Maastricht gaan? Dat maakt de overgang al helemaal makkelijker ;)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #15750 Gepost op: 20-01-2014, 22:55:15 »
Oooh dan hoef je je denk ik niet zoveel zorgen te maken ;). Tuurlijk veranderen dingen, maar zeker met leuke mensen om je heen raak je daar snel aan gewend ;)
You'll never walk alone

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #15751 Gepost op: 20-01-2014, 22:57:50 »
Allereerst dankjulliewel:3

Ik schreef het verkeerd op, die gaan allemaal naar Enschede, en ik naar Maastricht.

Ik ga (als ik aangenomen word) naar de hogere hotelschool in Maastricht. Anders naar Nijmegen.. En ik heb een klein beetje last van een lichte vorm van Asperger, waardoor ik heel slecht tegen verandering kan..
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #15752 Gepost op: 20-01-2014, 22:59:52 »
Maastricht en Nijmegen zijn in ieder geval allebei topsteden  ;). Beter dan Tilburg qua stad

Doordeweeks zul je elkaar minder zien, maar ik ging elk weekend gewoon naar mammie en naar mijn vrienden :). En die keren waren juist extragezellig toen.
You'll never walk alone

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #15753 Gepost op: 20-01-2014, 23:06:42 »
Allereerst dankjulliewel:3

Ik schreef het verkeerd op, die gaan allemaal naar Enschede, en ik naar Maastricht.

Ik ga (als ik aangenomen word) naar de hogere hotelschool in Maastricht. Anders naar Nijmegen.. En ik heb een klein beetje last van een lichte vorm van Asperger, waardoor ik heel slecht tegen verandering kan..

Gaat vast helemaal goed komen. Het begin zal misschien wennen zijn, maar daarna zal je merken dat studeren heel leuk is. Iedereen op je nieuwe studie zal vrijwel niemand kennen. Je hebt vast hartstikke snel nieuwe vriendinnen gemaakt!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #15754 Gepost op: 20-01-2014, 23:08:31 »
Sorry,maar ik kalk hier nog even wat neer:

Kwaad op mezelf,bij iedereen kan ik het goed verwoorden maar als het om hun gaat komt er gewoon niets uit. Word afgesloten. Morgen een nieuwe kans. Er is in ieder geval iemand die me nu elke keer zit te appen of ik al begonnen ben.. Aaarg.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #15755 Gepost op: 20-01-2014, 23:10:38 »
Gaat vast helemaal goed komen. Het begin zal misschien wennen zijn, maar daarna zal je merken dat studeren heel leuk is. Iedereen op je nieuwe studie zal vrijwel niemand kennen. Je hebt vast hartstikke snel nieuwe vriendinnen gemaakt!

Jup, soms heeft het iets langer nodig om je plekje te vinden , maar ik wil voorlopig nog wel student zijn hoor  ;D  ;)
You'll never walk alone

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #15756 Gepost op: 20-01-2014, 23:11:32 »
Ja dat weet ik ook wel, en ik ben ook niet bang dat klopt daar geen vrienden zal maken, maar ik ben bang dat ik mijn 'oude' vrienden kwijtraak.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #15757 Gepost op: 20-01-2014, 23:15:24 »
Ik heb er niks zinnigs over te zeggen, maar knuffel voor lucy en pjotr ::hug::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #15758 Gepost op: 20-01-2014, 23:19:58 »
Sorry,maar ik kalk hier nog even wat neer:

Kwaad op mezelf,bij iedereen kan ik het goed verwoorden maar als het om hun gaat komt er gewoon niets uit. Word afgesloten. Morgen een nieuwe kans. Er is in ieder geval iemand die me nu elke keer zit te appen of ik al begonnen ben.. Aaarg.
rustig aan Pjotr. hoeft niet in één keer toch. Neem je tijd ::hug::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #15759 Gepost op: 20-01-2014, 23:22:58 »
Ja dat weet ik ook wel, en ik ben ook niet bang dat klopt daar geen vrienden zal maken, maar ik ben bang dat ik mijn 'oude' vrienden kwijtraak.

Bij iedere levensfase horen nieuwe vrienden. Sommige oude vrienden (misschien wel de meeste) zul je kwijt raken, maar die vrienden waarmee je het meeste hebt, diegenen die meer voor je betekenen dan alleen schoolvrienden, werkvrienden of zoiets, vrienden waarmee je iets groters deelt... die zullen blijven.
Soms zijn dat zelfs andere vrienden dan je nu denkt, en blijken vriendschappen waarvan je nu denkt dat je ze nooit kwijt zult raken, sneller te verwateren dan gedacht. En dat is niet erg, dat wil dan zeggen dat er minder substantieels was dan je dacht.

Hoeveel echte vrienden van de lagere school heb je nog?

Al met al zullen de echte diepe vriendschappen stand houden en veel belangrijker voor beiden worden. En er komen nieuwe vriendschappen bij, vriendschappen die bij deze levensfase horen. En Asperger of niet (en geloof me als ik zeg dat ik dit niet probeer te bagatelliseren), het zal goed komen. Echt waar! :)

Pjotr, ik ken je niet goed en ik weet ook niet wat er precies speelt, maar Lukie geeft hier advies dat altijd werkt, neem de tijd, en doe niets overhaast! ::hug::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"