Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2617020 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18520 Gepost op: 5-07-2015, 16:42:40 »
Zenuwachtig voor mijn beoordelingsgesprek morgen. Slaat dat ergens op? Eh.... manager zei ongeveer een jaar geleden tegen school dat ik in de tijd dat hij mijn manager werd de boel draaiende hield, mijn manager heeft tegen de oudercommissie gezegd dat hij zo blij met me is en dat hij nog nooit zo'n zelfsturende organisatie heeft gezien. Mijn manager heeft aan een collega van een andere locatie gevraagd waarom ze meer tijd nodig heeft voor bepaalde taken dan ik (okay, dat was echt een beetje eh bijzonder) en mijn manager had tegen een andere medewerker gezegd dat ik echt de persoon was die ze moest vragen voor die tourkaravaan.  ::) Maar ja, stel he dat ik vrijdagavond tijdens de karavaan iets fout heb gedaan of niet leuk genoeg deed of mijn kinderen niet genoeg op een rij reden, of dat er morgen een verbeterpuntje uit komt, dat zou echt echt heel erg verschrikkelijk zijn.  ::) Welkom in mijn rare faalangstige brein.


Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18521 Gepost op: 5-07-2015, 20:13:55 »
aaah Loezel toch ::hug:: komt allemaal goed!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18522 Gepost op: 5-07-2015, 20:31:03 »
Dank je Swifty  ::hug::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18523 Gepost op: 5-07-2015, 20:59:08 »
Zenuwachtig voor mijn beoordelingsgesprek morgen. Slaat dat ergens op? Eh.... manager zei ongeveer een jaar geleden tegen school dat ik in de tijd dat hij mijn manager werd de boel draaiende hield, mijn manager heeft tegen de oudercommissie gezegd dat hij zo blij met me is en dat hij nog nooit zo'n zelfsturende organisatie heeft gezien. Mijn manager heeft aan een collega van een andere locatie gevraagd waarom ze meer tijd nodig heeft voor bepaalde taken dan ik (okay, dat was echt een beetje eh bijzonder) en mijn manager had tegen een andere medewerker gezegd dat ik echt de persoon was die ze moest vragen voor die tourkaravaan.  ::) Maar ja, stel he dat ik vrijdagavond tijdens de karavaan iets fout heb gedaan of niet leuk genoeg deed of mijn kinderen niet genoeg op een rij reden, of dat er morgen een verbeterpuntje uit komt, dat zou echt echt heel erg verschrikkelijk zijn.  ::) Welkom in mijn rare faalangstige brein.


Voelt heerlijk vertrouwd ::hug::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18524 Gepost op: 5-07-2015, 21:31:31 »
 ::hug::  blij dat ik niet de enige ben.  :D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18525 Gepost op: 5-07-2015, 22:00:04 »
Gaat goed komen :D

OT

nog steeds plakkerig. Die tien druppels regen maken dat het buiten wat afgekoeld is maar binnen nog steeds niet.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18526 Gepost op: 6-07-2015, 09:13:47 »
Zo herkenbaar Loezel... ::hug::

Ik voel me heerlijk uitgerust...ik heb de afgelopen dagen echt even helemaal niets gedaan ::schaam::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18527 Gepost op: 6-07-2015, 10:55:08 »
moe en slaperig. Hopelijk doet de b12 dadelijk zijn werk weer :D

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18528 Gepost op: 6-07-2015, 21:32:58 »

Ik voel me heerlijk uitgerust...ik heb de afgelopen dagen echt even helemaal niets gedaan ::schaam::

Fijn Bakkertje.

OT: wel goed eigenlijk, maar ik baal dat mijn ontwikkelingsgesprek niet doorging. Nu moet ik nog langer er tegenaan zitten hikken. Maar wel tof dat drie collega's onafhankelijk van elkaar zeiden: Waarom zou jij je daar nou druk over maken?  ::trots::



Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18529 Gepost op: 6-07-2015, 22:44:55 »
Weird

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18530 Gepost op: 7-07-2015, 09:26:16 »
OT: wel goed eigenlijk, maar ik baal dat mijn ontwikkelingsgesprek niet doorging. Nu moet ik nog langer er tegenaan zitten hikken. Maar wel tof dat drie collega's onafhankelijk van elkaar zeiden: Waarom zou jij je daar nou druk over maken?  ::trots::

Balen Loezel ::hug::

Snotterig...ik was op advies van mijn allergoloog gestopt met mijn allergietabletten maar zo te zien was dat nog een stapje te vroeg...straks maar even bellen voor advies want dit hou ik geen dagen vol.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18531 Gepost op: 7-07-2015, 23:18:56 »
Belabberd, moe, uitgeput, misselijk.... Oftewel teveel gedaan of de warmte heeft me gevloerd
En slapen lukt weer eens niet omdat mijn lichaam niet rustig is. 

*mopperstand uit*

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18532 Gepost op: 8-07-2015, 22:58:28 »
Lekker druk.  :D

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18533 Gepost op: 9-07-2015, 00:59:51 »
 :( en >:(

Ik heb morgen m'n theorie-examen en heb echt heel goed geleerd, weet bijna alles (behalve lengtes en breedtes van vrachtauto's etc. want 1. ik kan geen cijfertjes onthouden en 2. dat is niet relevant, ik rijd niet in die vrachtauto ::)). Maar al die oefenexamens van ANWB Trefzeker Theorie zitten vol met fouten, vragen die helemaal niet in het boek staan, super onduidelijk geformuleerde/ambigue vragen, soms zelfs zo dat het gewoon een strikvraag is. En daardoor blijf ik telkens zakken en dat is echt zó frustrerend. Ik moest minimaal 4 van de 5 examengarantie-examens halen om recht te hebben op een gratis herexamen, maar die heb ik dus allemaal niet gehaald omdat er telkens van dat soort vragen tussen zitten. En dat hele pakket was best wel duur, maar dat had ik dus net zo goed niet kunnen doen ::niet-ok:: Ik word er nou alleen maar heel erg onzeker van en raak al helemaal in paniek als ik aan m'n theorie morgen denk.

Nou ga ik er wel vanuit dat er geen fouten in het officiële examen zitten, maar ik ben bang dat er ook vragen in zitten die ik nooit heb hoeven leren en onduidelijk geformuleerde vragen. Als de vragen van de ANWB zelf al niet aansluiten op hun eigen lespakket, in hoeverre sluit het CBR-examen er dan wel bij aan? Ik ben echt zo bang dat dat examen gewoon exact hetzelfde liedje gaat zijn als al deze oefenexamens, en de kans is groot dat ik het dan niet ga halen, want ik had maar 3 van de 10 oefenexamens in 1x gehaald :(
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18534 Gepost op: 9-07-2015, 07:21:10 »
Wat een stom pakket van de ANWB dan! Raar dat er zoveel fouten in zitten. Veel succes vandaag, je hebt goed geleerd, je kunt het!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18535 Gepost op: 9-07-2015, 07:38:18 »
Ik moet even iets uit de wereld helpen...de ANWB rij-opleiding heeft op zich niets met de ANWB te maken. De ANWB heeft ooit zijn naam "gegeven" aan de rijopleiding en de rijopleiding wordt gedragen door allerlei franchise ondernemingen.

Balen dat je zo onzeker bent Starlight....voordeel is wel met het nieuwe examen dat je op je eigen tempo het examen kunt maken. Zet hem op meid!!!

OT: Ik voel me mwah...nog steeds erg snotterig en het helpt ook niet dat ik de kat van mijn collega moet verzorgen. Ondertussen wel weer met de allergie medicatie gestart dus ik hoop dat er snel verbetering komt.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18536 Gepost op: 9-07-2015, 10:59:18 »
Succes vandaag Starlight!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18537 Gepost op: 9-07-2015, 15:37:42 »
Opgelucht en blij, want ik heb het gehaald :D
Het examen zelf was echt een stuk makkelijker dan al die oefenexamens, en helemaal geen onduidelijke vragen enzo :D

Ik moet even iets uit de wereld helpen...de ANWB rij-opleiding heeft op zich niets met de ANWB te maken. De ANWB heeft ooit zijn naam "gegeven" aan de rijopleiding en de rijopleiding wordt gedragen door allerlei franchise ondernemingen.

Balen dat je zo onzeker bent Starlight....voordeel is wel met het nieuwe examen dat je op je eigen tempo het examen kunt maken. Zet hem op meid!!!
Maar dat lespakket is wel ontwikkeld door de ANWB rijopleiding, niet door mijn rijschool ofzo, maar beschikbaar voor iedereen die rijlessen volgt via de ANWB rijopleiding (en misschien ook wel als je je praktijklessen ergens anders volgt, dat weet ik niet). Dus het is wel een onderdeel van de ANWB, maar gewoon een aparte afdeling die verder niets te maken heeft met hun andere afdelingen neem ik aan. En de rijscholen zelf zijn inderdaad franchise ondernemingen.

Het boek zelf is verder trouwens gewoon goed en compleet, alleen dat Trefzeker Theorie pakket is met een website die blijkbaar een iets betere eindredactie nodig heeft gehad. Heb het in ieder geval gemeld bij ze zodat ze de fouten eruit kunnen halen. En ik heb er wel vaker last van dat ik vragen verkeerd interpreteer... omdat ik denk, ze kunnen ook iets anders bedoelen met die vraag, terwijl de meeste mensen waarschijnlijk gewoon in één keer de juiste betekenis lezen :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18538 Gepost op: 9-07-2015, 18:01:02 »
::bravo:: Fijn Starlight, gefeliciteerd! Dat is in ieder geval een knoop in je maag minder. ::hug::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18539 Gepost op: 9-07-2015, 18:11:18 »
Goed gedaan Starlight, gefeliciteerd! ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!