Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2617187 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19220 Gepost op: 18-11-2015, 19:05:52 »
ik heb vorige week een wortelkanaalbehandeling gehad.. En nu zit er een ontsteking.. Auw :(
er was eens......

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19221 Gepost op: 18-11-2015, 19:12:30 »
:(

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19222 Gepost op: 18-11-2015, 19:32:43 »
ik heb vorige week een wortelkanaalbehandeling gehad.. En nu zit er een ontsteking.. Auw :(

Oeh, dat had mijn zusje een paar weken geleden, ontsteking in het tandvlees naast dr kies. Was pijnlijk, maar toen de o tsteking doorbrak was t gelukkig snel over
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19223 Gepost op: 18-11-2015, 19:33:01 »
Moe

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19224 Gepost op: 18-11-2015, 20:33:43 »
Ook moe en moe en nog een keer moe :P maar wel een leuke dag achter de rug

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19225 Gepost op: 19-11-2015, 20:05:41 »
Clueless ... ??? ...


En koud. Maar verder wel ok.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19226 Gepost op: 20-11-2015, 14:33:50 »
 ::dans::
Gisteren naar het concert van Nightwish geweest en het was waanzinnig! Mooi voorprogramma met Amorphis en Arch Enemy  ::bravo::.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19227 Gepost op: 20-11-2015, 14:41:18 »
Klinkt awesome ::bravo::

Is de meest recente lead zangeres wat? :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19228 Gepost op: 20-11-2015, 22:35:44 »
Klinkt awesome ::bravo::

Is de meest recente lead zangeres wat? :)

Floor? Die is fantastisch. Ze kan echt alles aan. Het popgeluid van Annet, opera van Tarja en de rocksound zit ook zeer goed. Alles zuiver  ::ok::. Ze hebben trouwens ook Sleeping Sun gedaan moest toen even aan je denken  ;).

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19229 Gepost op: 21-11-2015, 08:52:36 »
Ja? Oh nice  :D


Ik heb volgens mij niets nieuwers dan Dark Passion Play van ze gehoord.  :-X
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19230 Gepost op: 21-11-2015, 14:27:45 »
Ik voel me nu.. weereens oud. :-\\ Krijg ineens een brief om m'n studieschuld af te gaan lossen ::)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19231 Gepost op: 21-11-2015, 15:11:06 »
Ik voel me nu.. weereens oud. :-\\ Krijg ineens een brief om m'n studieschuld af te gaan lossen ::)
Die kreeg ik vorig jaar al :(. Maar heb ik lekker uitstel aangevraagd :P

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19232 Gepost op: 21-11-2015, 15:21:51 »
Jij bent echt oud ::rofl::




Nee, wacht, dat hoor je niet te zeggen.
Uhm.
"Serieus?"

Hmm, ja, beter. ::vergroot::



Ik heb alleen nauwelijks schuld, omdat ik nogal goedkoop leef doorgaans - dus ik ga het maar zsm aflossen.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19233 Gepost op: 21-11-2015, 15:28:57 »
Hmm heb m nog niet gekregen.. zal dit jaar wel komen.. t is voor mij gelukkig ook noet zo veel.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19234 Gepost op: 21-11-2015, 15:31:57 »
Blijkbaar is er een wachtperiode van 2 jaar tussen het afronden van je studie en het beginnen terug te betalen van de schuld. Dus daar zit jij toch nog niet aan?



Ik hoopte eigenlijk dat ze het zouden vergeten als ik er niet over zou beginnen - maar ze hebben het bij DUO toch weer terug door. Typisch  :-\\
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19235 Gepost op: 21-11-2015, 16:12:26 »
Blijkbaar is er een wachtperiode van 2 jaar tussen het afronden van je studie en het beginnen terug te betalen van de schuld. Dus daar zit jij toch nog niet aan?



Ik hoopte eigenlijk dat ze het zouden vergeten als ik er niet over zou beginnen - maar ze hebben het bij DUO toch weer terug door. Typisch  :-\\

Nee, daar zit ik nog niet aan. Volgend jaar augustus pas, duurt dus nog wel ff.

Toch jammer dat ze zulk soort dingen niet vergeten..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19236 Gepost op: 21-11-2015, 16:16:37 »
Ik zat er na mijn bachelor wel aan op een gegeven moment, maar toen was ik net weer begonnen met opnieuw studeren. Alleen is het huidige studeren wat ik doe niet erkent door duo. Komt pas volgend jaar xd

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19237 Gepost op: 21-11-2015, 16:47:36 »
Ik zat er na mijn bachelor wel aan op een gegeven moment, maar toen was ik net weer begonnen met opnieuw studeren. Alleen is het huidige studeren wat ik doe niet erkent door duo. Komt pas volgend jaar xd

Huh echt niet? Das ook raar. Maar je hebt toch sowieso geen recht meer op stufi? Dus dan maskt het toch eigenlijk niet zo veel uit..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19238 Gepost op: 21-11-2015, 21:43:49 »
Ik had wat uitloop bij mijn bachelor dus dat moest ik terug betalen. Maar als ik een master ga doen dan wordt het wel kwijtgescholden als het goed is ;).
Nu ben ik officieel nog niet eens bezig met de premaster dus wordt ik niet gezien als officiele student ;)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19239 Gepost op: 22-11-2015, 00:46:07 »
Ik had wat uitloop bij mijn bachelor dus dat moest ik terug betalen. Maar als ik een master ga doen dan wordt het wel kwijtgescholden als het goed is ;).
Nu ben ik officieel nog niet eens bezig met de premaster dus wordt ik niet gezien als officiele student ;)

Huh, maar waarom zou bij jou de master kwijtgescholden worden dan? Dat is toch bij iedereen afgeschaft die nu nog aan iets begint?.. Mijn zusje moet vanaf volgend jaar t laatste deel van dr bachelor en daarna dr master helemaal zelf betalen..

Niet met de premaster? Wat ben je nu dan precies aan t doen? Soort van pre pre master?
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!