Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2618039 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19260 Gepost op: 25-11-2015, 20:51:36 »
Altijd jammer dat soort groepsvorming maar als je er zelf boven kunt blijven staan en er niet te veel last van hebt dan lekker zo laten. Kost je alleen maar energie en levert niets tot weinig op.

OT

Happy :D

Kreeg zojuist een berichtje dat ik de stofzuiger die ik aan het testen was mocht houden  ::bravo:: ::bravo::
En dat komt zo goed uit want die ik had was het aan het begeven en deze is 100 keer fijner dan die ik had.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19261 Gepost op: 25-11-2015, 21:25:58 »
Rottig Pjotr, dat je je dan zo alleen voelt staan als je er wel tegenin gaat. Maar je blijft goed bij jezelf, en wat voor jou goed voelt en belangrijk is, en dat is veel waard. Het is nog een flinke tijd doorbijten, maar gedurende de opleiding schift het zich vanzelf, ongemotiveerde mensen haken af of blijven achter, en sommige meelopers gaan inzien dat een andere houding toch beter is. Jij verloochent jezelf niet en dat is hartstikke goed.

Ik voel me een beetje dubbel. Mijn broer belde net om te vertellen dat hij weer vrijgezel is, en hoewel ik het sneu vind en zo zie ik er ook wel positieve kanten aan, denk dat hij een goeie beslissing heeft genomen hoe lastig het ook wellicht weer gaat worden.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19262 Gepost op: 25-11-2015, 23:23:41 »
Vervelend Pjotr.

Lesgeven op een MBO lijkt mij ook verschrikkelijk. Daar heerst nog wel een dergelijke schoolse cultuur dat van alles 'moet'. Maar leerlingen zijn wel zo 'oud' dat ze eruitsturen niet pikken en dat iets van de Middelbare school vinden. Wat dat betreft heb ik ook met die docenten te doen  ;D

OT: Ik voel me vertwijfeld. Want mijn broertje mocht eigenlijk dit weekend naar huis, maar allemaal complicaties, nieuwe operatie. Ging weer beter, maar nu weer een infectie.... Het blijft maar duren :(
You'll never walk alone

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19263 Gepost op: 25-11-2015, 23:25:39 »
Heb ook heel veel medelijden met die docenten. Je o zo goed voorbereide les wordt door een paar *piep* studenten keihard verpest.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19264 Gepost op: 26-11-2015, 07:57:02 »
Moeten jullie verplicht naar de les gaan in het hoger?
#teamamaimiljaarde

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19265 Gepost op: 26-11-2015, 08:27:54 »
Ik vond het eigenlijk wel leuk, lesgeven op het MBO. Al maakte het wel veel verschil of er enkele (oudere) gemotiveerde leerlingen tussen zaten. Mijn klasjes waren ook niet zo groot, max 15 leerlingen, dat scheelt ook denk ik.
Molbelg, bij het MBO is het in principe wel verplicht, als docent moet je wel bijhouden wie er in je les verschijnt. MBO is middelbaar beroeps onderwijs, daar zitten leerlingen op vanaf 16 jaar, en het leidt op tot vaak praktische beroepen. De opleidingen tot automonteur en kapster en kok en zo zijn allemaal MBO-opleidingen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19266 Gepost op: 26-11-2015, 09:24:39 »
Bovendien heb je tot en met 18 gewoon leerplicht in Nederland :P
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19267 Gepost op: 26-11-2015, 10:56:37 »
OT: Ik voel me vertwijfeld. Want mijn broertje mocht eigenlijk dit weekend naar huis, maar allemaal complicaties, nieuwe operatie. Ging weer beter, maar nu weer een infectie.... Het blijft maar duren :(
::hug::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19268 Gepost op: 26-11-2015, 12:24:37 »
Een beetje :(

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19269 Gepost op: 26-11-2015, 13:08:23 »
ik voel me cool  8)
er was eens......

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19270 Gepost op: 26-11-2015, 19:58:41 »
Redelijk

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19271 Gepost op: 26-11-2015, 21:54:32 »
Een stuk beter dan de afgelopen dagen. Na drie dagen ziek op bed te hebben gelegen vandaag weer gewerkt én ook nog schaakles gegeven
Wit is ook een kleur!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19272 Gepost op: 27-11-2015, 07:20:37 »
Pjotr mijn zonen komen helaas ook met dit soort berichten thuis....gevolg dat zij steeds minder gemotiveerd zijn om naar school te gaan. Zo ontzettend jammer dat er niet daadkrachtig tegenop getreden wordt...sterkte man!

OT: ik voel me ondanks alle rot berichten en gebeurtenissen nog sterk genoeg om positief te zijn.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19273 Gepost op: 27-11-2015, 09:04:56 »
Nog geďrriteerder. Gisteren en vandaag moet ik al de hele tijd aanhoren wat voor studiebol ik ben en dat het maar dom is dat ik er wat van zei. ::)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19274 Gepost op: 27-11-2015, 14:25:59 »
Verkouden

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19275 Gepost op: 27-11-2015, 15:42:05 »
 8) en  ;D
er was eens......

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19276 Gepost op: 27-11-2015, 17:11:49 »
Eigenlijk soort van.. goed?


That is, ik had dus gistermiddag een cake gebakken.
Want daar had ik zin in, en lang niet gedaan, en deze oven nog niet eerder gebruikt, en met half in gedachte "als hij echt goed lukt, kan ik er nog een voor de spelletjesdag maken". Dus hoop redenen.

En het resultaar was vrij belabberd ::rofl::
Geen egale binnenkant, vettig, zwaar, korrelig.. niet veel soeps.
Zit zoeken op internet, vrijwel zeker dat mijn boter veel te koud was, daarom niet goed vermengd - en dan loopt alles in de soep.

Hetgeen ik irritant vond.
En toen dacht ik vervolgens: "heh, als ik een niet-optimale cake al irritant vind.. naja, hoe belangrijk is dat helemaal ::) "
Dussss toen voelde ik me soortvan vrolijk doordat ik me even druk had lopen maken over zo'n niemendalletje. Zegmaar in tegenstelling tot een perfecte cake maken en alsnog denken 'Dit zuigt. Waarom heb ik dit uberhaupt geprobeerd. Haat.' Hetgeen negatiever zou zijn.




ik realiseer me inmiddels hoe totaal chaotisch dit kan klinken ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19277 Gepost op: 27-11-2015, 17:39:04 »
Vandaag ging de SLB-er tijdens het SLBuur even in op de ontwikkelingen deze week... Iedereen natuurlijk keihard gillen dat het allemaal aan de docenten ligt. Ik heb ook even mijn mond open getrokken.. Nu heeft zo ongeveer 3 kwart van de klas zich tegen mij gekeerd. Ochja, dat kon er ook nog wel bij.. :(


Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19278 Gepost op: 28-11-2015, 21:54:46 »
Stuntelig/onhandig

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19279 Gepost op: 28-11-2015, 22:00:42 »
Uitgewaaid :D

Staat al een lekker windje hier