Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2614064 keer)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19480 Gepost op: 28-12-2015, 10:27:29 »
Jann.. dude.. hoe lang woon je nu al in een plaats met meer dan 50 inwoners? ::)

Als dit de eerste keer was dat om deze reden je fiets is gestolen, mag je jezelf hartelijk feliciteren ::jaja:: ::ok::

Ik hoor je niet

Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19481 Gepost op: 28-12-2015, 10:30:21 »
Last van studie ontwijkend gedrag :-X
daar is een topic voor
Veel succes ermee

@jann   aaaaaaaaaaaah zielig
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19482 Gepost op: 28-12-2015, 10:31:16 »
Last van studie ontwijkend gedrag :-X
::hug:: daar hebben we zelfs een topic voor hier, het SOG topic, wist je dat? :P Alleen is vast paar pagina's weggezakt.

Edit: Oh Lukie is me voor...

Bozig

Mijn fiets is gejat :-\\  ::ohno::

Is ook naïef van me om hem niet op slot te zetten, maar ik dacht kan geen kwaad, aangezien er om mij heen in principe alleen maar bejaarden en eekhoorns wonen...
::hug::  ::hug::

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19483 Gepost op: 28-12-2015, 10:51:14 »
Dan zal ik dat topic maar even een bump geven ;D

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19484 Gepost op: 28-12-2015, 23:59:19 »
Redelijk nerveus, morgen bezoekje brengen aan de dokter vanwege vermoeidheid en onverklaarbaar afvallen.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19485 Gepost op: 29-12-2015, 00:21:25 »
Verbaasd. Ik hoorde net de uil (steenuil... avatar... hehe) weer die een lange tijd bij ons in de schuur heeft gezeten. Heb m al meer dan een jaar niet meer gezien dus we dachten dat die dood was... Het lijkt er op dat hij een zomer en winter verblijf heeft en nu weer terug is :) Een paar jaar geleden is een deel van het koppeltje overleden en sindsdien zien we de uilen niet meer zo vaak :( Als koppel hebben ze meer dan 10 jaar bij ons in de schuur gezeten en ook wel een schattige kleine uilskuikens gehad :p
Dus nu ik m weer hoor hoop ik dat ik m een keer kan spotten deze week :D

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19486 Gepost op: 29-12-2015, 10:11:35 »
Verbaasd. Ik hoorde net de uil (steenuil... avatar... hehe) weer die een lange tijd bij ons in de schuur heeft gezeten. Heb m al meer dan een jaar niet meer gezien dus we dachten dat die dood was... Het lijkt er op dat hij een zomer en winter verblijf heeft en nu weer terug is :) Een paar jaar geleden is een deel van het koppeltje overleden en sindsdien zien we de uilen niet meer zo vaak :( Als koppel hebben ze meer dan 10 jaar bij ons in de schuur gezeten en ook wel een schattige kleine uilskuikens gehad :p
Dus nu ik m weer hoor hoop ik dat ik m een keer kan spotten deze week :D

Ik hoorde vanmorgen vroeg ook een uil. Kan me niet herinneren er ooit eerder een live gehoord te hebben.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19487 Gepost op: 29-12-2015, 11:41:04 »
Verbaasd. Ik hoorde net de uil (steenuil... avatar... hehe) weer die een lange tijd bij ons in de schuur heeft gezeten. Heb m al meer dan een jaar niet meer gezien dus we dachten dat die dood was... Het lijkt er op dat hij een zomer en winter verblijf heeft en nu weer terug is :) Een paar jaar geleden is een deel van het koppeltje overleden en sindsdien zien we de uilen niet meer zo vaak :( Als koppel hebben ze meer dan 10 jaar bij ons in de schuur gezeten en ook wel een schattige kleine uilskuikens gehad :p
Dus nu ik m weer hoor hoop ik dat ik m een keer kan spotten deze week :D

wat leuk Koemba. Steenuiltjes zijn zo schattig!
er was eens......

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19488 Gepost op: 29-12-2015, 12:18:33 »
Ja inderdaad  ::love:: En vooral die kleine uilskuikens :D

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19489 Gepost op: 29-12-2015, 15:42:24 »
..even een klein beetje gesloopt.

Heb enigszins een van-hot-naar-her-ren-dag (ik ga niet eens kijken hoe het groene boekje dat zou willen ::zwaai:: )
..en dan wilde ik vandaag eigenlijk ook nog een sollicitatiebriefje draften en liefst helemaal schrijven :-\\
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19490 Gepost op: 29-12-2015, 17:26:27 »
Verbaasd. Ik hoorde net de uil (steenuil... avatar... hehe) weer die een lange tijd bij ons in de schuur heeft gezeten. Heb m al meer dan een jaar niet meer gezien dus we dachten dat die dood was... Het lijkt er op dat hij een zomer en winter verblijf heeft en nu weer terug is :) Een paar jaar geleden is een deel van het koppeltje overleden en sindsdien zien we de uilen niet meer zo vaak :( Als koppel hebben ze meer dan 10 jaar bij ons in de schuur gezeten en ook wel een schattige kleine uilskuikens gehad :p
Dus nu ik m weer hoor hoop ik dat ik m een keer kan spotten deze week :D

Ik hoorde vanmorgen vroeg ook een uil. Kan me niet herinneren er ooit eerder een live gehoord te hebben.

Leuk. ::ok::

Hier in de stad hoor ik eigenlijk alleen 's zomers de jonge ransuilen.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19491 Gepost op: 29-12-2015, 20:57:43 »
Soort van opgelucht.. Ik begon de moed toch langzaam te verliezen, maar het lijkt nu toch eindelijk de goede kant op te gaan. Nog 1 of 2 handtekeningen onder contracten, een boel regelen en dan zit ik waarschijnlijk toch echt straks weer in het vliegtuig..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19492 Gepost op: 29-12-2015, 21:07:47 »
Even nagelbijten dus.


Als het lukt, kom je dan weer in hetzelfde project terecht, als waar je eerder ook in zat?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19493 Gepost op: 29-12-2015, 23:23:53 »
 ::love:: ::love:: ::love::

ik ben stapel stapel stapel verliefd op mijn oudste kleinzoon

(op allebei, maar nu even op de oudste dus)
er was eens......

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19494 Gepost op: 29-12-2015, 23:40:18 »
::hug:: Mag ook wel hoor ::ok::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19495 Gepost op: 30-12-2015, 03:42:31 »
Uitgelezen  ::zweet::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19496 Gepost op: 30-12-2015, 14:19:04 »
 :-\\

De kat van mijn opa en oma is vandaag ingeslapen  :\'(. Ze hadden 'm al toen ik werd geboren (hij is 21 geworden) dus het zal raar zijn om 'm niet meer daar in huis te zien  :(.
I will follow my inner gold

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19497 Gepost op: 30-12-2015, 18:27:02 »
:-\\

De kat van mijn opa en oma is vandaag ingeslapen  :\'(. Ze hadden 'm al toen ik werd geboren (hij is 21 geworden) dus het zal raar zijn om 'm niet meer daar in huis te zien  :(.

ai Miek wat naar ::hug::
er was eens......

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19498 Gepost op: 30-12-2015, 19:45:41 »
Superblij - heb een 8,2 terug voor m'n tentamen en een 8 voor m'n paper waardoor ik dat vak nu gehaald heb met een 8,2 ::hyper::

Dat is echt weer even een hoop motivatie voor de 2 papers die ik nog moet schrijven :)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19499 Gepost op: 30-12-2015, 20:07:55 »
opgewonden, omdat over een half uur de WIDM special begint.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online