Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2617492 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19940 Gepost op: 2-03-2016, 07:32:46 »
Leuk Stornpie ::ok::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19941 Gepost op: 2-03-2016, 10:11:09 »
Veel succes, Stormpie!

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19942 Gepost op: 2-03-2016, 18:34:48 »
leuk Stormpie! mocht ik ooit aan de I-pad gaan weet ik waar ik terecht kan  ;D




OT: Goed! Er was vandaag de hele tijd een andere leidinggevende aanwezig en ik kon de hele dag op de bakkerij staan. Dat gebeurt niet vaak, en dat zou ik ook niet dagelijks willen, maar zo af en toe een dagje is heerlijk!



Zo iets Lukie?
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19943 Gepost op: 2-03-2016, 18:40:01 »



Zo iets Lukie?
even reageren ;)
ik vind het ook fijn als mensen hun verhaal kwijt kunnen en hoe geweldig er hier gereageerd wordt hoor. Misschien ben ik wel te veel man of zo, of zit ik anders in elkaar.
Maar het begon me gewoon op te vallen en ik hoopte ook te bereiken dat mensen wel positief durven te kijken. de halve relaxhoek lijkt af en toe wel aan de prozac te zitten zoveel voelen we ons niet goed, en dat is niet nodig bij zoveel aardige mensen. Tel je zegeningen, perfect wordt het leven nooit.

---
OT ik voel me prima, leuke dag gehad op mijn werk en voetbaltoernooi gelukkig afgelast :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19944 Gepost op: 2-03-2016, 18:47:10 »
Ik ben het eigenlijk wel met je eens, Lukie! Het is natuurlijk fijn om van je af te kunnen schrijven, maar ik vind het ook altijd leuk om positieve verhalen te lezen. Word ik ook blij van :) Daarom is het geluksmomentje topic ook zo fijn!

OT: Ik voel me ook best goed! Ik ben eigenlijk nog steeds een beetje ziek, maar het is al veel minder erg dan vanmiddag en ik mag vanavond gezellig eten bij mijn bonusmama en alle (bonus)broertjes en zusjes zijn er zowaar ook! :D Alleen papa niet, maar ja, je kan niet alles hebben haha
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19945 Gepost op: 2-03-2016, 18:56:22 »
Als ik niet zo'n last had van een minderwaardigheidscomplex, zou ik denk ik bijna altijd maar positieve dingen hoeven te posten. Want ik mag eigenlijk niet klagen met hoe het allemaal gaat.
Ik zou graag af en toe met Lukie willen ruilen, die is altijd zo positief. ::jaja::

OT: Uitstekend, lekker gewerkt en veel gelachen vandaag. ::ok::

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19946 Gepost op: 2-03-2016, 19:02:49 »
even reageren ;)
ik vind het ook fijn als mensen hun verhaal kwijt kunnen en hoe geweldig er hier gereageerd wordt hoor. Misschien ben ik wel te veel man of zo, of zit ik anders in elkaar.
Maar het begon me gewoon op te vallen en ik hoopte ook te bereiken dat mensen wel positief durven te kijken. de halve relaxhoek lijkt af en toe wel aan de prozac te zitten zoveel voelen we ons niet goed, en dat is niet nodig bij zoveel aardige mensen. Tel je zegeningen, perfect wordt het leven nooit.

---
OT ik voel me prima, leuke dag gehad op mijn werk en voetbaltoernooi gelukkig afgelast :D



Ik begrijp je wel hoor, maar wat Moni zei geldt voor mij ook. Negatieve gevoelens/gebeurtenissen post ik sneller dan positieve. Wat jij zei was een goede herinnering om ook wat leuks te posten. En aangezien ik (ondanks de ijskoude regenbui op de terugweg) heel tevreden uit mijn werk kwam heb ik dat maar meteen gepost.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19947 Gepost op: 2-03-2016, 19:08:12 »
Gewoon meer positieve dingen posten lijkt mij een mooie oplossing :D

Ik betrap mezelf er ook op dat wanneer ik 6 dagen per week me prima voel, en 1 dag wat rotter. Dat ik dan hier daarover iets post. En dat fijn voelen is normaal ofzo :P

Maar ik voel me vandaag wel prima, op wat hoofdpijn na  ;D
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19948 Gepost op: 2-03-2016, 19:09:19 »
Fijn dat jullie het allemaal zo positief opvatten. ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19949 Gepost op: 2-03-2016, 19:14:17 »
Ik voel me vermaakt, zwager had een leuk optrekje voor ons gevonden in Utrecht :D

http://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-49759234-bemuurde-weerd-oz-56/

Beetje buiten ons budget ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19950 Gepost op: 2-03-2016, 19:17:50 »
Als ik de staatsloterij volgende week win, weet ik waar ik mijn geld kwijt kan dus ;)

OT: Tevreden, morgen en overmorgen grote accreditatie op mijn werk. Alles staat klaar, en we hebben de lokalen leuk ingericht!
Vanaf 1 september zijn we klaar om te starten met de nieuwe HBO-opleiding Watermanagement, waar we veel internationale studenten naar toe hopen te lokken.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19951 Gepost op: 2-03-2016, 19:19:30 »
Dat moet een goed gevoel zijn, dat je de avond voor de accreditatie al tevreden bent, dan ga je er goed voorbereid in ::ok:: veel succes!
Keep calm and eat chocolates!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19952 Gepost op: 2-03-2016, 19:25:30 »
Ik voel me vermaakt, zwager had een leuk optrekje voor ons gevonden in Utrecht :D

http://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-49759234-bemuurde-weerd-oz-56/

Beetje buiten ons budget ::)


Als je de loterij wint en het koopt, mag ik dan bij jullie komen wonen ^^?
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19953 Gepost op: 2-03-2016, 19:50:08 »
Ik voel me vermaakt, zwager had een leuk optrekje voor ons gevonden in Utrecht :D

http://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-49759234-bemuurde-weerd-oz-56/

Beetje buiten ons budget ::)

Maar maar maar.. swifke.. het zou wel ideaal zijn om spelletjesdagen te hosten..

Kunnen jullie echt niet nog eens naar je zakgeldvarkentje kijken? :(
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19954 Gepost op: 2-03-2016, 20:08:15 »
Ik voel me vermaakt, zwager had een leuk optrekje voor ons gevonden in Utrecht :D

http://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-49759234-bemuurde-weerd-oz-56/

Beetje buiten ons budget ::)

Maar maar maar.. swifke.. het zou wel ideaal zijn om spelletjesdagen te hosten..

Kunnen jullie echt niet nog eens naar je zakgeldvarkentje kijken? :(

Dan kunnen we eindelijk echt verstoppertje spelen  :D
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19955 Gepost op: 2-03-2016, 20:15:10 »
Lekker dichtbij ::bravo::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19956 Gepost op: 2-03-2016, 20:32:03 »
Haha Jajajaja :P

We zijn bezig met een huis in Zeewolde wat behoorlijk spelletjesdagwaardig is ::jaja:: Enige nadeel is (alweer) het OV.
Keep calm and eat chocolates!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19957 Gepost op: 2-03-2016, 20:41:37 »
Maar we moeten natuurlijk ook nog gewoon durven posten als het niet zo goed gaat, want dan krijgen we knuffels en gaat het sneller beter   ::hug::  :)

Ik durfde eigenlijk niet te posten als ik me goed voelde net na een reactie van iemand waar het niet zo goed mee ging.

OT: goed  ::jaja::
...maar soms even niet :)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19958 Gepost op: 2-03-2016, 20:47:24 »
even reageren ;)
ik vind het ook fijn als mensen hun verhaal kwijt kunnen en hoe geweldig er hier gereageerd wordt hoor. Misschien ben ik wel te veel man of zo, of zit ik anders in elkaar.
Maar het begon me gewoon op te vallen en ik hoopte ook te bereiken dat mensen wel positief durven te kijken. de halve relaxhoek lijkt af en toe wel aan de prozac te zitten zoveel voelen we ons niet goed, en dat is niet nodig bij zoveel aardige mensen. Tel je zegeningen, perfect wordt het leven nooit.

Als ik hier zo lees zit het overgrote deel van Realitynet lekker in zijn of haar vel

Toch was het een week geleden blijkbaar anders en voelden we ons allemaal goed. :P Aan de prozac vind ik wel wat overdreven. ;D Ik denk dat het soms toeval is dat er veel mensen niet lekker in hun vel zitten (griep enzo). Gelukkig gaan mijn ik-voel-me- :( buien ook weer snel over. En ik vind ook dat je het hier moet kunnen blijven posten wanneer het niet zo lekker gaat. Maar we gaan natuurlijk allemaal voor zoveel mogelijk ik-voel-me- ::ok:: momenten.

Edit: GIG denkt hetzelfde.  ::hug::
« Laatst bewerkt op: 2-03-2016, 20:50:08 door Moni »

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19959 Gepost op: 2-03-2016, 20:56:50 »
Haha Jajajaja :P

We zijn bezig met een huis in Zeewolde wat behoorlijk spelletjesdagwaardig is ::jaja:: Enige nadeel is (alweer) het OV.

Er is vast wel iemand die wat OV mensen ergens op een station kan oppikken
Wit is ook een kleur!