Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2616876 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20240 Gepost op: 3-04-2016, 22:19:14 »
Onzeker.

Maar verder prima.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20241 Gepost op: 3-04-2016, 23:22:04 »
Lichtelijk gestresst, vanwege alles wat fout gaat bij het organiseren van de competitie. Blij dat het de laatste keer is dat ik dat hoef te doen. En trots dat ik mijn 1e wedstrijd heb gewonnen.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20242 Gepost op: 4-04-2016, 15:43:52 »
Weer een tikkie beter dan afgelopen dagen :D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20243 Gepost op: 5-04-2016, 11:29:37 »
Een fatsoenlijke rijles afleveren, zonder al te grove fouten. Nu maar hopen dat die lijn zich doorzet aangezien ik bijna...*nog niet aan denken*

:( en boos op mezelf... (iets met een auto en bijna... ) lijn niet doorgezet en dat is mijn eigen schuld  :-\\
« Laatst bewerkt op: 5-04-2016, 11:36:48 door Mollenvanger-MV »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20244 Gepost op: 5-04-2016, 12:15:23 »
Nog wat geschrokken.

Vanmorgen botsing gehad met de auto. Niet mijn fout en gelukkig ging het niet hard en zijn er geen lichamelijke klachten maar wel een auto die flink ingedeukt is :S zo naar de schade expert en kijken wat de schade is. De andere had een leasewagen dus hopelijk gaat de leasemaatschappij niet al te moeilijk doen en vergoeden ze de schade gewoon

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20245 Gepost op: 5-04-2016, 12:32:08 »
Nog wat geschrokken.

Vanmorgen botsing gehad met de auto. Niet mijn fout en gelukkig ging het niet hard en zijn er geen lichamelijke klachten maar wel een auto die flink ingedeukt is :S zo naar de schade expert en kijken wat de schade is. De andere had een leasewagen dus hopelijk gaat de leasemaatschappij niet al te moeilijk doen en vergoeden ze de schade gewoon
:o  ::hug::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20246 Gepost op: 5-04-2016, 15:38:24 »
:o  ::hug::
Nog even in spanning tot de expert erbij is geweest. Schadebedrijf schatte tussen de 1800 en 2200 :O OMG

Maar dan zou die economisch total loss zijn. Alleen nu wel even lastig met vervoer regelen.
Normaal nooit afspraken en nu 3 artsbezoeken ::rofl:: Hopelijk kan ik hem snel wat laten maken zodat ik in ieder geval kan rijden :D

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20247 Gepost op: 5-04-2016, 19:09:28 »
 :o
Sterkte hoor Syllie! ::hug::

OT: tamelijk moe, en ook verward m.b.t. het Oekraļnereferendum... ???

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20248 Gepost op: 5-04-2016, 19:35:22 »
..soort van goed!?.. Also stress. Ik middel op goede-stress.

Heb volgende week dinsdag namiddag een sollicitatiegesprek; gewoon in Twente dus kan op de fiets ;)

Alleen het is wel een zeer uitdagende functie, zonder twijfel een van de moeilijkste waar ik ooit op heb geschreven.
Dus moet nog enorm gaan voorbereiden.
En ik had al een overwegend volle agenda, dus nu zit ik gewoon compleet vast tot.. volgende week donderdagmiddag. ::)

Want volgende week woensdag ga ik dan probably naar een beurs @ Jaarbeurs, waarvoor ik om 6u 's ochtends van huis zou kunnen/gaan..




Goed, stapje voor stapje! Eerst maar eens inlezen waar dit soll-gesprek over gaat ::hypocriet:: :-X

Okay, dat ging inhoudelijk wel vrij goed.
Alleen vorm niet. Veel te snel gepraat, te weinig oogcontact, te veel chaos.

Ik houd het op 50/50 of ik door ben.
Ik wil me bij deze distantiėren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20249 Gepost op: 5-04-2016, 20:53:24 »
Ik voel me nu zenuwachtig, terwijl ik niet zou weten waarvoor ik zenuwachtig zou moeten zijn :-\\
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20250 Gepost op: 5-04-2016, 21:19:00 »
Ik voel me nu zenuwachtig, terwijl ik niet zou weten waarvoor ik zenuwachtig zou moeten zijn :-\\
Heb ik ook wel eens. De hele dag klamme handen enzo. Misschien helpen ademhalingsoefeningen?

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20251 Gepost op: 5-04-2016, 21:21:45 »
Boos  >:(

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20252 Gepost op: 5-04-2016, 21:23:55 »
er was eens......

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20253 Gepost op: 5-04-2016, 21:25:17 »
Wat is er? :( Dit bericht is voor zowel Lama als Storm  ::hug::
« Laatst bewerkt op: 5-04-2016, 21:30:09 door Mollenvanger-MV »

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20254 Gepost op: 5-04-2016, 21:36:27 »
Wat is er? :( Dit bericht is voor zowel Lama als Storm
Nou, ik heb net tentamenweek achter de rug, waar ik keihard voor heb gewerkt en hele dagen ('s ochtends, 's middags en 's avonds) aan bezig ben geweest. Ook de stress zorgde ervoor dat ik t behoorlijk vermoeiend vond. Als ik dan ook een keer een avond in de bank wil doorbrengen en zeg dat ik moe ben, noemen ze me hier lui en snappen ze totįįl niet waar ik moe van ben. Dat wordt dan gezegd Door degenen die de hele avond in de bank liggen (niet dat ik daar problemen mee heb!). Mijn vader heeft nooit gestudeerd, en dat ook helemaal geen probleem natuurlijk want iedereen doet waar hij of zij goed in is, maar dan vind ik t beetje vervelend dat hij doet alsof de enige is die moe mag zijn en hij als enige zwaar werk doet en een instelling heeft dat je van leren niey moe kan worden omdat het alleen "een beetje zitten is". Aangezien hij daar geen ervaring in heeft.

Sorry voor mijn irritatie, maar het was even een moment vandaag dat dat me behoorlijk opfokte

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20255 Gepost op: 5-04-2016, 21:47:07 »
Nou, ik heb net tentamenweek achter de rug, waar ik keihard voor heb gewerkt en hele dagen ('s ochtends, 's middags en 's avonds) aan bezig ben geweest. Ook de stress zorgde ervoor dat ik t behoorlijk vermoeiend vond. Als ik dan ook een keer een avond in de bank wil doorbrengen en zeg dat ik moe ben, noemen ze me hier lui en snappen ze totįįl niet waar ik moe van ben. Dat wordt dan gezegd Door degenen die de hele avond in de bank liggen (niet dat ik daar problemen mee heb!). Mijn vader heeft nooit gestudeerd, en dat ook helemaal geen probleem natuurlijk want iedereen doet waar hij of zij goed in is, maar dan vind ik t beetje vervelend dat hij doet alsof de enige is die moe mag zijn en hij als enige zwaar werk doet en een instelling heeft dat je van leren niey moe kan worden omdat het alleen "een beetje zitten is". Aangezien hij daar geen ervaring in heeft.

Sorry voor mijn irritatie, maar het was even een moment vandaag dat dat me behoorlijk opfokte
::hug:: gelukkig heb ik dat niet, maar wat ik wel heb en herken is die werkinstelling. Als je iets wil halen er hard voor werken en veel tijd in steken. Logisch dat je dan moe bent. Probeer vooral daaraan te denken, dat je dat maar wel mooi hebt gedaan, want die mensen (in dit geval o.a je vader) zien dat niet en noemen je lui, maar ondertussen weet je gewoon dat dat niet zo is en die instelling mag je koesteren ::ok::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20256 Gepost op: 5-04-2016, 21:53:22 »
::hug:: gelukkig heb ik dat niet, maar wat ik wel heb en herken is die werkinstelling. Als je iets wil halen er hard voor werken en veel tijd in steken. Logisch dat je dan moe bent. Probeer vooral daaraan te denken, dat je dat maar wel mooi hebt gedaan, want die mensen (in dit geval o.a je vader) zien dat niet en noemen je lui, maar ondertussen weet je gewoon dat dat niet zo is en die instelling mag je koesteren ::ok::
Ja alleen maar gefocust bezig zijn, kost gewoon veel energie. Wat me dan vooral irriteer is die bevooroordeelde mening. Maar goed,je hebt wel gelijk inderdaad. Ik probeer er zo min mogelijk op in te gaan en het belangrijkste is dat ik zelf wel weer dat het absoluut geen luiheid is. Hoef ik verder niet te bewijzen.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20257 Gepost op: 6-04-2016, 13:26:26 »
Een tikkie teleurgesteld...ik heb net via via gehoord dat ik volgend jaar niet meer voor groep 8 sta...wat ik wel ga doen is nog niet bekend.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20258 Gepost op: 6-04-2016, 19:24:25 »
 :( ::hug::

OT: Weer goed, precies om half 6 was de hoofdpijn weg. ::ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20259 Gepost op: 6-04-2016, 19:58:43 »
Een tikkie teleurgesteld...ik heb net via via gehoord dat ik volgend jaar niet meer voor groep 8 sta...wat ik wel ga doen is nog niet bekend.


 ::hug::