Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2617093 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20600 Gepost op: 6-07-2016, 18:50:39 »
Tevreden, het gaat allemaal goedkomen met inpakken en toch nog een beetje vakantie houden :D
Maandag de zolder uitgezocht en ingepakt, en de administratie gesorteerd in 'kan weg' en 'moet ingescand' en 'bewaren' (nog maar 3 mappen over ipv 15 ;D). Gisteren dropbox aan t werk gezet en ingescand wat moest (duffe dag, stom computerwerk). En vandaag kantoor, logeerkamer en slaapkamer uitgezocht en ingepakt wat mee moet. Alleen nog mijn kleding en de badkamer, en dan beneden het dressoir en de keukenkastjes. En daar heb ik nog anderhalve week voor. Valt echt wel mee wat ik aan spullen heb :P

Jeetje wat ben jij heerlijk gestructueerd bezig geweest ::ok::

Ik ga dit onthouden :) mocht ik ooit nog eens moeten verhuizen!
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20601 Gepost op: 6-07-2016, 23:46:27 »
moe, nog 12 dagen, maar verder wel prima
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20602 Gepost op: 7-07-2016, 10:57:03 »
ook nu al moe... en to wat gaan doen. :)
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20603 Gepost op: 7-07-2016, 19:46:21 »
Ik heb last van keuzestress. Ik hou met het huidige 24-uurcontract op mijn werk vaak aan het eind van mijn geld nog een stukje maand over, zoals Loesje zou zeggen. Dus ik was wel aan het kijken naar iets erbij, of iets anders. Nu kwam er een vacature voorbij voor het kdv bij mij aan de overkant. Dus solliciteren, ik op gesprek. Dat ging goed. Volgende week mag ik proefdraaien. Ik dat vertellen aan mijn manager, ik zal zijn woorden hier niet herhalen, maar hij gaat kijken wat hij nog aan uren voor mij kan regelen. Maar ja, dat is gewoon niet op contractbasis, dus ik was eigenlijk wel zeker dat ik voor het kdv zou gaan, als ik de kans krijg. Word ik vanmorgen gebeld door een uitzendbureau waar ik maanden geleden geweest ben voor een intake, of ik nog interesse heb voor een vacature als legal assistant, want ze hebben een vacature waar ze mij op willen voorstellen. Eh ja natuurlijk. Maar het kdv waar ik woensdag ga proefdraaien wil continuïteit, dus ze vroegen ook al wanneer ik was afgestudeerd enzo. Dus ik had al bedacht dat ik dan een tijd niet meer zou kunnen solliciteren, want dat kun je niet maken. Daarbij ligt mijn interesse toch meer bij grote kinderen dan bij babies. En nu hoorde ik van verschillende collega's nogal vreemde verhalen over de directrice bij dat kdv. Dus nu weet ik het allemaal niet meer. Ik denk dat nu mijn voorkeur uitgaat naar bij mijn huidige baan blijven, met de eventuele extra knip en plak uren erbij. En dan van daaruit door solliciteren. Maar misschien verandert mijn mening woensdag nog wel. Ik ga in elk geval maar meelopen en horen wat mijn manager nog heeft aan uren. En misschien willen ze me uiteindelijk wel niet hebben bij het kdv. Of juist wel bij dat advocatenkantoor.  ;D Wat een heerlijk luxeprobleem eigenlijk.  :D

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20604 Gepost op: 7-07-2016, 20:58:59 »
Oeh, legal assistant klinkt toch ook wel heel interessant Loezel... lastig hoor, succes met kiezen!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20605 Gepost op: 7-07-2016, 21:13:13 »
Ja, daar zou ik 100 procent voor kiezen, als ze me daar willen hebben. Maar er zullen vast mensen zijn met meer ervaring daarvoor. Aan de andere kant als het uitzendbureau dacht dat ik echt geen kans had, dan zouden ze me vast niet voordraqen  :D

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20606 Gepost op: 7-07-2016, 22:06:24 »
En zo is het maar net Loezel. ::ok:: Ik hoop voor je dat je de juiste beslissing kunt nemen, en durft nee te zeggen. Je zult echt niet de eerste en de laatste zijn die dat doet, dus daar moeten ze het mee doen. Je moet kiezen wat voor jou het beste voelt. ::jaja::

Over voelen gesproken (mooi bruggetje)... Ik voel me nu prima en best een beetje trots op mezelf. :)
Ik vind het leuk om verhaaltjes te schrijven (zie de forumsoaps van de afgelopen 3 jaar ;)) en ik heb besloten om dat schrijven nu even voor iets anders te gebruiken.
Ik kan mezelf moeilijk uiten qua gevoelens en emoties, en het delen met anderen vind ik helemaal doodeng. Gesprekken met anderen gaan vaak over wat hen bezig houd of dwars zit. Mensen kunnen prima hun hart bij mij luchten, maar andersom... Gesprekken over mij gaan eigenlijk altijd over algemene en leuke dingen gaan, zoals een Barcelona of een sportwedstrijd.

Ik heb daarom besloten om wat ik denk en voel op te gaan schrijven. Om mezelf als eerste uitlaatklep te gebruiken. Eens kijken hoe dat bevalt. En dan kijken of ik dat op termijn ook op andere mensen kan gaan toepassen (en dan mondeling).

Zelfs dit vind ik al eng, maar toch maar gedaan. :D

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20607 Gepost op: 7-07-2016, 22:29:25 »
Lastige keuzes Loezel, maar wel heel fijn dat je kan kiezen uit verschillende dingen. Als ik een advies mag geven. Kijk vooral naar wat je zelf wil en niet teveel naar wat de werkgever wil. Dat het kdv continuïteit wil is te begrijpen vanuit hun oogpunt, maar ik zou je zeker niet schuldig voelen als je ze dat niet kunt/wilt bieden. En legal assistant klinkt ook wel heel goed! En als ze je daar willen voorstellen, dan zou ik die kans ook zeker grijpen. Succes!  ::ok::

En Daisy!  ::ok::  ::bravo::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20608 Gepost op: 7-07-2016, 22:32:16 »
Hoi Loezel, gaaf zeg keuzes in banen!
ik heb eigenlijk maar 1 tip en dat is dat je je niet teveel moet leiden door verwachtingen van anderen. Het lijkt alsof je dat wel belangrijk vindt  (het nieuwe kdv wil continuïteit en je huidige baas wil je houden) tuurlijk mag je rekening met anderen houden, maar wat echt belangrijk is wat jij wilt.
Iedereen denkt aan zichzelf in de grote boze wereld.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20609 Gepost op: 7-07-2016, 22:52:27 »
 ::jaja:: hebben jullie allemaal gelijk in. Ik vind dat alleen heel moeilijk. Ik moet echt leren om eerst aan mezelf te denken en dan aan anderen. Daarom is dit wel een goede oefening.  :D

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20610 Gepost op: 7-07-2016, 22:54:44 »
Helemaal volgegeten en gedronken

(kies vooral voor jezelf Loezel ::jaja:: een ander doet het niet voor je)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20611 Gepost op: 7-07-2016, 22:59:34 »
ow lol, ik schrijf hetzelfde als Moni. Excuus voor de dubbele post :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20612 Gepost op: 7-07-2016, 23:04:29 »
Succes met de keuze, Loezel! Om nog een Loesje erin te gooien: volg je hart, want dat klopt. :P ;) ::ok:: ::ok::

---

Ik voel me prima. :)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20613 Gepost op: 7-07-2016, 23:18:26 »
precies... voor jezelf kiezen want daar word jij het gelukkigst van.. En toevallig is dat heeeeeel belangrijk!!

er was eens......

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20614 Gepost op: 7-07-2016, 23:18:58 »
 :\'(

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20615 Gepost op: 7-07-2016, 23:19:18 »
slaperig
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20616 Gepost op: 7-07-2016, 23:20:06 »
cool
er was eens......

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20617 Gepost op: 7-07-2016, 23:21:02 »
ow lol, ik schrijf hetzelfde als Moni. Excuus voor de dubbele post :D

 ;D Ik vond het wel leuk om een bevestiging te lezen van wat ik ook dacht.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20618 Gepost op: 7-07-2016, 23:21:40 »

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #20619 Gepost op: 7-07-2016, 23:22:20 »
Thnx Moni :)

 ::hug:: voor Pjotr

Ot: nog niet echt moe