Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2605931 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23160 Gepost op: 18-04-2020, 20:34:08 »
Wat ontzettend stom zeg Robbie. Wat lopen er toch een idioten rond op de wereld >:(

 ::hug::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23161 Gepost op: 23-04-2020, 20:34:00 »
Pissig.

Was vorige week bij hdd (m'n moeder had me gebracht en gehaald omdat ik nu niet met het OV kan, ze is een schat ::love::) en daar hadden we een paar keer gewandeld, wat echt prima kon, want eigenlijk hield vrijwel iedereen netjes 1,5m afstand.

Dus ik dacht: dan durf ik het ook wel aan om thuis te gaan wandelen. Dus ik was even een stukje met m'n vader gaan wandelen. ...zeker 50% van de mensen hield niet genoeg afstand. Ik was het op een gegeven moment zo zat dat ik letterlijk fietsers heb nageroepen dat het geen 1,5m was, en dat zit normaal niet echt in me :-X

Dus ik vrees dat ik vanaf nu letterlijk thuis zit opgesloten omdat mensen hier asociale eikels zijn die nergens rekening mee houden >:(
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23162 Gepost op: 23-04-2020, 21:17:41 »
 ::hug:: Wat stom zeg.  >:( Ik moet zeggen dat ik het soms ook wel spannend vind hoor. Ik loop nu ook vaak hetzelfde hardlooprondje omdat ik dan weet dat het daar rustig is en ik daar afstand kan houden. Hoe laat waren jullie gaan wandelen? Ik heb intussen wel gemerkt dat het 's morgens rond 9.00/10.00 wel het rustigst is.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23163 Gepost op: 23-04-2020, 21:54:25 »
Of tijdens etenstijd
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23164 Gepost op: 23-04-2020, 21:57:19 »
Tussen 19u en 20u ongeveer, en het was natuurlijk een warme dag, dus het was ook wel druk. We liepen eerst ook op wat smalle paadjes waar het lastig was, hoewel het wel te doen was als je achter elkaar ging lopen. Maar dat werkte ook al niet zo goed, dus had al tegen m'n vader gezegd dat we de volgende keer maar een andere route moesten doen. Maar op de brede stukken, waar je makkelijk afstand kon houden, deden juist enorm veel mensen dat totaal niet. Ik snap zulke mensen echt niet ::ohno::

Misschien dat we het eens op een ander tijdstip moeten proberen, maar m'n vader wordt overdag wel geacht thuis te werken :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23165 Gepost op: 23-04-2020, 22:12:36 »
Ah oke, dat is lastig. Maar die tijd is echt idd wel de tijd dat veel mensen even een luchtje gaan scheppen heb ik gemerkt. Ik probeer het eigenlijk ook te vermijden om op dat tijdstip buiten te komen.  :-X

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23166 Gepost op: 23-04-2020, 22:33:36 »
Ik loop altijd tijdens mijn pauze, dat kan je vader misschien ook doen? Dan kun je wel overdag lopen :)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23167 Gepost op: 23-04-2020, 22:49:59 »
Dat is lastig inderdaad. Ik ben toch wel blij dat het hier in de buurt, zeker in het bos, beter gaat.... Alleen op het strand is het bij mooi weer niet echt te doen
Wit is ook een kleur!

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23168 Gepost op: 24-04-2020, 02:16:32 »
al iets beter .. nu  soleil ::tandpastasmiley::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23169 Gepost op: 24-04-2020, 10:03:37 »
Wat jammer idd Starlight, dat sommige mensen de regels aan hun laars lappen en de situatie op die manier voor zichzelf en hun omgeving onveilig maken.

Gelukkig kunnen we hier op RN knuffelen op afstand :) ::hug::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23170 Gepost op: 24-04-2020, 13:38:46 »
Wat vervelend inderdaad. En eer Starlight al mensen na gaat roepen, moet er al veel gebeurd zijn!
Of een of ander kaartspelletje waarbij je stiekem naar elkaar moet seinen op tafel liggen.  :-X

Hier valt het wel mee, mensen lijken zich echt wel aan de afstandregels te houden. Behalve dat groepje jong dat me uitschold en een meisje van 7 ofzo dat op me afgefietst kwam op een heel breed pad en waar ik helemaal aan de rand wandelde. Ze bleef me als een bezeten duivelin aanstaren terwijl ze recht op me afstormde en ik kon nog echt op het nippertje in het gras in de berm springen, anders had ze frontaal op me ingereden.  ::)

Maar goed dat was dan ook een (apart) kind. Voor de rest wordt het naar mijn idee best goed opgevolgd hier.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23171 Gepost op: 24-04-2020, 15:58:05 »
Of een of ander kaartspelletje waarbij je stiekem naar elkaar moet seinen op tafel liggen.  :-X
::rofl::
Zo erg was dat nou toch ook weer niet. Het spel was alleen gewoon stom ::hypocriet::

OT: ik voel me inmiddels weer stukken beter. En trots op mezelf dat ik vandaag mijn belastingaangifte heb gedaan 8)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23172 Gepost op: 25-04-2020, 11:38:48 »
O, Starlight, ik heb ook al eens  1,5 meter! geroepen. Was naar een jonge vrouw die me tegemoet kwam fietsen, nota bene op de stoep  >:(    Geen reactie.....
...maar soms even niet :)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23173 Gepost op: 25-04-2020, 11:43:25 »
O, Starlight, ik heb ook al eens  1,5 meter! geroepen. Was naar een jonge vrouw die me tegemoet kwam fietsen, nota bene op de stoep  >:(    Geen reactie.....
Mja, sommige mensen hebben echt een bord voor hun kop ::ohno::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23174 Gepost op: 25-04-2020, 17:10:37 »
Ik snap nu ook wel wat starlight bedoelde. Ik denk dat dit ook geen goed tijdstip is om buiten te zijn. Ik moest echt van links naar rechts en weer terug naar links om mensen te ontwijken. En ik heb me vandaag ook even niet in kunnen houden. Er liep een stelletje gezellig naast elkaar, zodat er echt geen 1,5 meter meer over was op de rest van de weg, dus ik ging maar in de berm wachten tot ze eindelijk eens voorbij waren, waarop ik het niet kon laten om (helemaal niet sarcastisch ofzo  ::)) op te merken: Prima hoor, ik wacht wel hier, zodat jullie gezellig naast elkaar kunnen blijven lopen.  :P Voortaan maar weer 's ochtends lopen.

Maar OT: ik ben blij met mijn nieuwe hardloopschoenen en het is lekker weer. Dus op de mensen, die nu nog niet doorhebben wat er aan de hand is na, voel ik me best tevreden.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23175 Gepost op: 26-04-2020, 03:31:52 »
sleepy voor nu dán ::hug:: ::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23176 Gepost op: 29-04-2020, 21:46:51 »
Mehhh :( ik heb al die weken mezelf voorgehouden maak er het beste van, blijf productief. Blijf positief. En dat ging al die tijd heel goed tot vorige week maandag. Toen paar mindere dagen gehad, en daarna weer goed. Maar ben sinds gisteren en vandaag, zooo duf en loom door gebrek aan ritme. En ik haat dat. Want ik moet een ritme hebben. Dingen doen juist.

Maar juist de laatste dagen heb ik nergens zin in / of fut voor. En dan ga ik ook weer zitten piekeren over dingen :( Het ging zo goed. Maar ja, hopelijk is dit een tijdelijk dipje...

Heeft er iemand nog tips om makkelijk uit die lome vibe te komen?
« Laatst bewerkt op: 29-04-2020, 21:51:37 door MollenvangR-Art »

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23177 Gepost op: 29-04-2020, 21:54:13 »
 ::hug:: blijf sterk je kan het! zolang je gewoon rustig blijft misschien een wandelingetje maken.

Ikzelf voel me wel oke, maar door het weer voel ik me erg moe en futloos eigenlijk... maar heey komt allemaal goed ::trots::
chipsverslaafde <3

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23178 Gepost op: 29-04-2020, 22:31:01 »
moe en een beetje zenuwachtig

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23179 Gepost op: 30-04-2020, 13:16:37 »
ik heb al die weken mezelf voorgehouden maak er het beste van, blijf productief. Blijf positief.
Heeft er iemand nog tips om makkelijk uit die lome vibe te komen?

Een gehandicapten tip:
Je bent niet minder waard als je minder productief kunt zijn. Het is normaal om je niet altijd positief te voelen, zeker in zware tijden zoals nu. Dus laat dat ook toe, dat heb je nodig. Het is ook niet leuk allemaal. Het is niet nodig om altijd positief te zijn, dat is helemaal niet goed voor je (vooral als je dan gaat denken 'ik moet positief blijven en ik ben niet positief maar ik moet positief blijven en aaaaaargh'). Productief zijn komt wel weer als de wereld niet meer in brand staan. Nu moet je ook goed aan jezelf denken en dat is ook helemaal oke  ::hug::

En bekijk het van dag tot dag. Alleen focussen op vandaag, wat morgen gebeurt zie je dan wel weer.

Een vast ritme aanhouden is dan wel weer kei handig! Dat je dan in de paar uren dat je normaal productief bent tot wat minder komt is prima (af en toe), maar als je de rest van je structuur maar probeert aan te houden.
You've got this!
I won't worry my life away. I choose to be happy!