Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2605709 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23460 Gepost op: 11-09-2020, 15:52:25 »
Even heel erg opgelucht.

Vandaag uitslag van de biopten van afgelopen woensdag. Naast de tumor die er al gevonden was, zat nog een gebied van 5cm waarvan ze niet wisten wat het was.
Vanmorgen werd ik gebeld dat de uitslag er niet was dus afspraak met de chirurg niet door kon gaan. Uiteindelijk zou ik na 16.00 uur gebeld worden met de uitslag en maandag gesprek chirurg.

Belt de verpleegkundige al rond 13.00 uur dat de uitslag er is en dat dat gebied goedaardig is  ::bravo:: Jeetje, wat valt er dan een bak spanning van je af. Dus nu een stuk fijner het weekend in en dan maandag met de chirurg bepraten wat het plan dan is.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23461 Gepost op: 11-09-2020, 15:54:49 »
Fijn zeg, dat is vast een hele opluchting.  ::bravo::

Desalniettemin veel sterkte voor de komende tijd.  ::hug::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23462 Gepost op: 11-09-2020, 15:57:12 »
Yes goed nieuws syllie. Dan ga je het weekend toch stuk lekkerder In.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23463 Gepost op: 11-09-2020, 16:38:04 »
Prima nieuws, hoewel dit natuurlijk niet alle zorgen wegneemt. Maar wel even iets om mee op adem te komen.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23464 Gepost op: 11-09-2020, 16:50:44 »
Dank je wel :D

Ja, maandag wordt alsnog spannend wat ze willen en kunnen doen aan de tumor die er zit. Maar weten dat die 5cm goedaardig is geeft veel lucht al.

Online Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23465 Gepost op: 13-09-2020, 01:21:43 »
Verdrietig en boos, net nu mijn opa morgen vandaag 91 wordt en voor het eerst extra bezoek kan ontvangen in het verzorgingshuis bedenkt mijn lichaam dat het handig is om keelpijn te krijgen en verkouden te worden.
Så hva gjør vi nå?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23466 Gepost op: 13-09-2020, 12:36:56 »
Ah, dat is echt rot  ::hug::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23467 Gepost op: 18-09-2020, 18:38:21 »
Hopelijk is het snel weg en kun je er weer heen Ricardo

Hier doodop en al paar dagen niet tegen prikkels kunnen. Klap natuurlijk van afgelopen periode met veel afspraken en onderzoeken en heet weer terug.
Dus vandaag wel beetje blij dat meelezen weer lukt en af en toe reageren weer lukt :D

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23468 Gepost op: 18-09-2020, 19:35:15 »
 ::hug::

Ik zou een weekendje weggaan, maar lig al de hele dag plat op bed me te vervelen, omdat ik als ik iets anders doe hartstikke misselijk wordt. Af en toe lees ik wat op mijn mobieltje, maar dat gaat ook niet lang. Na dit berichtje gaat mijn telefoon ook weer uit.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23469 Gepost op: 18-09-2020, 21:49:48 »
Wat vervelend Ricardo!! Hopelijk knap je snel op :)

Ik zit zelf wel lekker in me vel. Wel jammer dat mijn vriendin dit weekend niet langs kan komen aangezien ze moet wachten op resultaat van de corona test :(

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23470 Gepost op: 18-09-2020, 22:19:55 »
duimen dat de test negatief is LM, anders moet jij ook nog...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23471 Gepost op: 18-09-2020, 23:26:35 »
Ik voel me klote. En dat is een heel lang verhaal wat ik hier niet ga vertellen. Je mag mij altijd een pm sturen
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23472 Gepost op: 19-09-2020, 12:15:03 »
Topperdetop
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23473 Gepost op: 19-09-2020, 13:19:30 »
moeilijk uit te leggen.  Er staat steeds minder in mijn huis, elke dag loopt volgens hetzelfde stramien “
Opstaan, douchen 6-8 uur werken voor de baas vanuit thuis, daarna 2-5 uur rommelen in woning ( laminaat verwijderen, volgende kast uitzoeken wat ik wil houden en wat weg kan ) , even wat eten , naar Mn pa en wat ontspannen met Netflix , tv of online bordspel “

Elke dag verlies ik wat meer energie,

Ik voel me dus moe?  Maar ook wel weer gelukkig dat het steeds verder gaat?  Opgesloten.  Alles een beetje, want ook wel benieuwd hoe het er over 2 maanden gaat uitzien en enthousiast over de bordspellen die dan weer ter tafel kunnen komen.



Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23474 Gepost op: 19-09-2020, 14:02:12 »
Iets minder ziek dan afgelopen dagen. Kan iets beter tegen prikkels al moet ik wel heel goed doseren nog.

Dus hopelijk lukt wie is de mol kijken vanavond gewoon  ::love::

@Tarbozan, is het wellicht idee even een paar dagen sommige dingen te laten voor wat het is?? Of het patroon aan te passen.
Wellicht daardoor wat ademruimte

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23475 Gepost op: 19-09-2020, 16:48:16 »
@syllie , prima tip alleen kan ik dat in mijn hoofd niet, ik kan dat niet Naar mezelf verkopen .  Ik neem me al weken voor een dagje vrij te plannen, maar dat lukt me gewoon niet.

Is ook zo dat ik de dingen die me echt plezier geven nu of door Corona minder hier zijn ( mijn vriendin en vrienden ) of in dozen zitten ( boeken , spellen). Dus is er weinig te doen dan gewoon verder doen, of dagje echt bingewatchen.

Het is gewoon het onzekere of het er straks uit gaat zien , zoals ik hoop en de ongewoonheid van bepaalde dingen nu al weg te hebben. 4 weken het lijkt nog zo Lang, maar omdat ik niet zo handig Ben duurt elk klusje langer dan nodig. Dus Moet het In mijn hoofd af  ::rofl::

Maar vandaag masked singer gekeken en The devil all the time op Netflix ( boek van
Pollock was echt vele malen beter). Maar in  hoofd telt een kleun duiveltje hardop hoe veel dagen ik nog heb en herhaalt wat er nog moet gedaan worden.
Ignore the Little devils inside.



Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23476 Gepost op: 20-09-2020, 18:51:30 »
Dat hoofd wat bezig blijft herken ik wel ;) Ik ben van lijstjes maken en afvinken en wordt ook ongedurig in mijn hoofd als dat niet wil zoals mijn hoofd dat wil doen

Ot Heerlijk rustig aan en iets meer kunnen weer, al voel ik ook heel veel spanning opkomen voor morgen voor de belafspraak met de verpleegkundige Hopelijk kan ze mijn vragen eindelijk beantwoorden en kan ik verder.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23477 Gepost op: 21-09-2020, 14:37:28 »
Ik voel me klote. En dat is een heel lang verhaal wat ik hier niet ga vertellen. Je mag mij altijd een pm sturen

Nu ook een  ::hug:: voor jou en hopelijk gaat het al iets beter.

Ricardo, Tarbozan, Syllie, sterkte en beterschap  :-* :-* :-*

...maar soms even niet :)

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23478 Gepost op: 21-09-2020, 16:30:51 »
het langzaam wat beter :)
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23479 Gepost op: 21-09-2020, 19:49:58 »
Trots.  Nu het steeds leger in huis wordt, vallen de elementen die overblijven steeds meer op. En dat zijn zaken die ik al aangepast had in eerder Fases.
Dus Met de opnieuw ontdekte aandacht voor bv de half open keuken en de overhang tussen keuken en woonkamer, lukt het me eindelijk om de contouren te zien van hoe het eruit Moet gaan zien.