Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2605162 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23480 Gepost op: 21-09-2020, 20:23:33 »
Fijn Tarbozan

Ik voel me bleh. Ik voel me al sinds vrijdag misselijk. Ik zou een weekendje weggaan met mijn familie, maar dat ging dus al niet door. Ik heb vrijdag en zaterdag een groot deel van de dag in bed doorgebracht. Zaterdag met veel moeite Wie is de Mol gekeken. Zondag ging het ineens veel beter. Nu heb ik dit ook vaker gehad en dan is het ook ineens van het ene op het andere moment over, dus dacht ik dat het over was. Maar werd gisteravond toch weer misselijk en werd vandaag ook weer misselijk wakker. En nu vraag ik me af wanneer dit eindelijk klaar is en wanneer ik eindelijk eens klachtvrij ben. Ben nu eindelijk bijna van mijn verkoudheid af en nu dit weer.  ::) :-\\

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23481 Gepost op: 22-09-2020, 14:03:24 »
Loezel, wellicht hoort het toch bij een griep achtig iets. Ik heb een paar weken terug ook een paar dagen misselijk en maag/darmklachten gehad. Ineens was het weg.

Hier suffig / duffig hoofd, maar nu door de diazepam. Voelde de spanning te hoog zitten en heb eigenlijk een hekel aan dit soort medicijnen, maar soms helpen ze toch even.

Wel goed gesprek met huisarts gehad. Heerlijk als ze zo mee denkt en je snapt. En een lange mail naar de chirurg gestuurd met tig vragen, want maandag weer gesprek met hem, maar wordt steeds maar 10 minuten ingepland dus vragen stellen gaat amper. En ik ben natuurlijk weer iemand die hele specifieke vragen stelt, kansberekening wil zien voor ik een keuze kan maken.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23482 Gepost op: 22-09-2020, 14:14:39 »
Ik hoop toch maar dat het zoiets is dan. Maar ik heb geen koorts ofzo. Heel bizar allemaal. Ik bel morgen met de huisarts.

Wel goed juist dat je vragen stelt, maar daar is in ziekenhuizen idd weinig tijd voor ja. Fijn dat je huisarts wel goed luistert en meedenkt.  ::hug::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23483 Gepost op: 22-09-2020, 14:27:34 »
Ik hoop toch maar dat het zoiets is dan. Maar ik heb geen koorts ofzo. Heel bizar allemaal. Ik bel morgen met de huisarts.

Wel goed juist dat je vragen stelt, maar daar is in ziekenhuizen idd weinig tijd voor ja. Fijn dat je huisarts wel goed luistert en meedenkt.  ::hug::
Had ik ook niet en ook niet een grieperig gevoel. Heb meerdere mensen gehoord daarover dus wellicht buikvirus en anders idd huisarts bellen.

Hopelijk werkt het zo via de mail al. Kan arts ook voorbereiden en vliegen we wellicht snel door alles heen.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23484 Gepost op: 22-09-2020, 14:47:07 »
Oh nou dan hoop ik dat het dat is en dat het snel voorbij is.  :P

Zou fijn zijn als je mail helpt idd.  :D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23485 Gepost op: 23-09-2020, 13:46:29 »
Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik moet beginnen, maar op dit moment voel ik me vooral erg triestig en gefrustreerd of zo, of nou ja ik weet het gewoon soms allemaal even niet meer.

Zoals ik gisteren al schreef in het daarvoor bestemde topic: de hele situatie waar we nu in leven is niet goed voor mijn mentale gezondheid vooral. En niet alleen de mijne, want ik zie het bij mensen om me heen van leeftijdsgenoten tot ouderen (mijn dementerende 'oma') ook steeds meer. Ik vrees dan ook met grote vrees de tweede lockdown of strengere maatregelen die er gaan komen (en die er niet hadden hoeven te komen), waardoor het sociale leven dat ik sinds augustus (met houden aan de regels) weer kwijt ga raken.   

De dingen waar ik voor Corona een stuk minder mee in mn maag zat omdat het gewoon goed met me ging, sta ik nu elke dag mee op. En in het begin tot nou ja pakweg juni, juli was ik nog redelijk optimistisch, maak er maar het beste van, maar gaandeweg is dat steeds meer geworden: wat is eigenlijk het beste? Wat is dat nog waard? Ik zie gewoon op heel veel vlakken weinig perspectief voor de toekomst en het liefste wat ik zou willen is dat we terug konden in de tijd. Al is het maar een paar jaar. Niet alleen om hier vanaf te zijn, maar ook zodat ik andere keuzes had kunnen maken met de kennis van nu. En de leuke dingen weer opnieuw kan beleven.

Ik weet dat dit misschien allemaal vaag en niet concreet klinkt, maar ik wil ook niet te veel in detail treden. Het enige waar ik deze post voor gebruik is om voor nu mijn gevoel van me af te schrijven, zodat ik misschien weer een beetje mijn focus bij het afronden van (de helaas verkeerde) studie kan leggen.
« Laatst bewerkt op: 23-09-2020, 14:21:01 door MollenvangR-Art »

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23486 Gepost op: 23-09-2020, 15:12:17 »
 Dikke knuffel, het komt goed MV, ook met jou! ::hug:: ::hug::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23487 Gepost op: 23-09-2020, 15:56:24 »
Sterkte MV. Het zijn lastig tijden en de coronablues is een fenomeen dat veel voorkomt, zeker als we bezig zijn Met vasthouden aan wat er was en hopen dat het weer zal komen.

Hoe lastig het ook is, laten we proberen om binnen de veiligheid alternatieven te Vinden voor wat we zo missen.
Bv ik mis de spellen avond heel erg, maar geniet nu heel erg van de keren dat ik online Met wat vrienden een bord spel via video chat kan spelen.

 ::hug:: ::hug::

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23488 Gepost op: 23-09-2020, 16:08:59 »
Sterkte MV ::hug::. Als ik je ergens mee kan helpen weet je me te vinden! ::hug:: ::hug::
Så hva gjør vi nå?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23489 Gepost op: 23-09-2020, 18:35:45 »
Sterkte  ::hug:: hopelijk heeft van je afschrijven iets meer lucht gegeven :)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23490 Gepost op: 23-09-2020, 18:44:40 »
Sterkte MV ::hug::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23491 Gepost op: 23-09-2020, 19:45:14 »
Gefrustreerd en teleurgesteld

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23492 Gepost op: 23-09-2020, 20:45:27 »
 ::hug:: voor Daisy en MV

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23493 Gepost op: 23-09-2020, 20:53:43 »
 ::hug:: Van mij ook

Bij mij lijkt het iets beter te gaan. De huisarts kon niet beoordelen of het een virus is of stress, alleen een virus zou niet langer dan een week mogen duren. Nu pilletjes tegen de misselijkheid, die lijken wel te helpen. Alleen op het moment dat ik denk: he he er zit verbetering, dan wordt het weer erger. Of als ik denk dat ik iets moet (of mag) gaan doen. Bijvoorbeeld, zondag is de verjaardag van mijn neefje, had ik heel veel zin in, vooral omdat ik ze vorige week ook al niet heb gezien, maar nu denk ik: pff dan moet ik met de trein, en dan word ik alweer misselijk van het idee. Dus dat lijkt toch wel op stress.  :\'(

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23494 Gepost op: 23-09-2020, 21:27:47 »
Heb sinds kort last van striae bij mijn dijen, dus ik voel me er echt heel naar over. Ik weet dat het heel normaal is om ze te krijgen, maar het lijken net littekens. Ik dacht even het kunnen te ontsnappen, want het is erfelijk (beide broers en mijn moeder hebben het ook) - maar nee  >:(.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23495 Gepost op: 23-09-2020, 23:14:45 »
Dank allemaal  ::hug:: :) kan alleen maar hopen dat het beter gaat. Heb het gevoel dat ik vast zit, dat mijn leven vastgelopen is...

Ook een  ::hug:: voor Daisy, Loezel en Sanmol.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23496 Gepost op: 25-09-2020, 17:36:08 »
Opgelucht. Ik heb nogmaals met de huisarts gesproken en ik heb nu medicijnen gekregen waarvan ik goede hoop heb dat ze gaan werken.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23497 Gepost op: 25-09-2020, 17:52:16 »
Allemaal beterschap en striae is inderdaad niet fijn en mooi. Hopelijk verkleuren ze nog en vallen ze iets minder op.

OT
Rustig en slaperig dus het ergste van mijn crash weer achter de rug :D
En mezelf verwend met een paar dingen van Rituals die zo bezorgd gaan worden  ::love::

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23498 Gepost op: 26-09-2020, 15:52:06 »
Een dikke knuffel voor mv

Met mij gaat het weer een stuk beter :)
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23499 Gepost op: 26-09-2020, 16:53:35 »
Fijn Molduck  ::hug::

Met mij ook.  :D