Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2616834 keer)

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23560 Gepost op: 26-10-2020, 23:41:25 »
Heel Nice Syllie ::hug:: en het komt allemaal wel goed Loezel!
Så hva gjør vi nå?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23561 Gepost op: 27-10-2020, 10:10:31 »
Dank je wel allemaal :D
Is inderdaad het beste nieuws wat ik kon krijgen en dan op mijn verjaardag  ::love::

Loezel, kun je niet aan de docent vragen wat hij er dan graag in wil hebben? Of wat er niet voldoende aan is (onderbouwing ofzo)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23562 Gepost op: 27-10-2020, 13:00:42 »
Jaaaa, super!  ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23563 Gepost op: 27-10-2020, 16:44:55 »
Ik voel me vandaag zo vrolijk en fijn en opgelucht en ook een beetje "bang" maar voornamelijk   ::bravo::

Vandaag te horen dat de tumor weg is en snijrand schoon is en dat lymfeklieren ook schoon zijn en er dus alleen bestralingen volgen
Wat fijn Syllie  ::bravo::

OT: een beetje melancholisch :( :)

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23564 Gepost op: 28-10-2020, 11:32:43 »
Wat fijn Syllie  ::bravo::

OT: een beetje melancholisch :( :)
Ik ook een beetje MV ::hug:: ::hug::.
Så hva gjør vi nå?

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23565 Gepost op: 28-10-2020, 13:31:38 »
 :\'( en  >:(

Iemand is vrij hard tegen m'n geparkeerde auto gereden en toen doorgereden. En dat bij m'n pas nieuwe auto :\'( Gelukkig hebben een paar mensen het gezien en heeft ook iemand het kenteken opgeschreven. Dus maar ff aangifte bij de politie doen etc.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23566 Gepost op: 28-10-2020, 14:15:06 »
 :( Wat rot, Michael ::hug::

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23567 Gepost op: 29-10-2020, 09:56:48 »
Wat klote Michael ::hug:: ::hug::
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23568 Gepost op: 29-10-2020, 10:28:13 »
Nu alleen maar hopen dat het kenteken en de chauffeur ''matchen''. Dan is er goede kans dat dit wel goed komt.

Maar het is zuur, dat jij met de gevolgen blijft zitten, het kost je meerdere keren een bezoek aan de garage, etc. Daar denken die brokkenpiloten niet aan.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23569 Gepost op: 29-10-2020, 15:23:34 »
De schatting van de schade komt uit op zo'n 4000 euro, maar het kan ook nog iets hoger uitvallen zeiden ze bij de garage :-\\

Heb al ruzie gezocht met de politie ook ::rofl:: Ik wilde aangifte doen, maar ze zeiden dat ik het eerst maar met het bedrijf zelf moest proberen te regelen. En dat ze in dat geval verder geen actie zouden ondernemen. Dus eigenlijk geven ze je gewoon een vrijbrief om weg te rijden bij een aanrijding  ::ohno:: ::ohno::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23570 Gepost op: 31-10-2020, 12:31:46 »
De schatting van de schade komt uit op zo'n 4000 euro, maar het kan ook nog iets hoger uitvallen zeiden ze bij de garage :-\\

Heb al ruzie gezocht met de politie ook ::rofl:: Ik wilde aangifte doen, maar ze zeiden dat ik het eerst maar met het bedrijf zelf moest proberen te regelen. En dat ze in dat geval verder geen actie zouden ondernemen. Dus eigenlijk geven ze je gewoon een vrijbrief om weg te rijden bij een aanrijding  ::ohno:: ::ohno::
Wellicht dat je nog iets kunt met het Waarborgfonds Motorverkeer??? Wel zuur dat politie dan zo reageert.

Ik voel me vandaag redelijk, maar ook wel gefrustreerd.
Herstel duurt langer vanwege een vochtophoping onder de hechting in de oksel en dat geeft zenuwpijn en er zit nog wat herstelpijntjes, maar das te doen. Vocht moet eigenlijk vanzelf wegtrekken, maar wil niet echt. Dus soms flink tandjes bijten.
Energie zit bedroevend laag en gisteravond toch maar met Lyrica begonnen dus zo dizzy als wat.
En geduld hebben is zo niet mijn ding  ::rofl::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23571 Gepost op: 2-11-2020, 22:23:05 »
Tijdje niet geweest en aan het bijlezen. Super goed nieuws Syllie!!

En  ::hug:: voor wie het nodig heeft.

Zelf was ik vandaag oké. Eerste dag weer werken na anderhalve week vrij. Inbox vol mails en om 8:30 al een meeting waarin ik de status van iets moest geven. Terwijl ik nét terug ben en er hopen mails en meeting requests over dat onderwerp in m'n inbox zaten. Dus moest ik first thing in the morning met m'n ontbijt schaaltje in m'n handen alles daarover bijlezen zodat ik de juiste status update kon geven. Na tien minuten van m'n eerste werkdag zat ik dus alweer in de stress naar m'n pc scherm te vloeken. Hardop... ::schaam::  (hallelujah voor thuis werken)

Gelukkig vond ik tussen alle mails wel een mail dat iemand me een award had toegekend voor een project dat ik behandeld had. Dat maakte het toch weer enigszins goed. :)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23572 Gepost op: 5-11-2020, 15:18:07 »
Een beetje gestresst, alhoewel het alweer stukken minder is dan gisteren. Mijn manager heeft Corona en ik ben toch wel met haar in een ruimte geweest (op afstand en met ramen open). Maar daar maak ik me nog niet heel veel zorgen over. Alleen een andere collega wordt vandaag ook getest, en daar heb ik echt een hele dag mee gewerkt (ook op afstand en ook toen hebben we veel gelucht). Dus dat vind ik allemaal wel spannend. Ik was ook echt bang, omdat ik dat hele Coronagebeuren zo spannend vind, dat mijn hersens nu allemaal symptomen zouden gaan verzinnen, maar dat valt mee. Vooralsnog heb ik alleen nog de klachten die ik al 3 maanden heb. Omdat ik afstand gehouden heb, hoef ik van de GGD enzo niet in quarantaine, maar ik vermijd de komende weken toch maar zoveel mogelijk alle contacten. Ik ging net voor het eerst in 2 maanden weer iets sociaals doen, maar goed, dat hebben we gewoon voor de zekerheid verschoven, dus dat hou ik dan nog tegoed.  :P

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23573 Gepost op: 5-11-2020, 21:56:58 »
Een beetje gestresst, alhoewel het alweer stukken minder is dan gisteren. Mijn manager heeft Corona en ik ben toch wel met haar in een ruimte geweest (op afstand en met ramen open). Maar daar maak ik me nog niet heel veel zorgen over. Alleen een andere collega wordt vandaag ook getest, en daar heb ik echt een hele dag mee gewerkt (ook op afstand en ook toen hebben we veel gelucht). Dus dat vind ik allemaal wel spannend. Ik was ook echt bang, omdat ik dat hele Coronagebeuren zo spannend vind, dat mijn hersens nu allemaal symptomen zouden gaan verzinnen, maar dat valt mee. Vooralsnog heb ik alleen nog de klachten die ik al 3 maanden heb. Omdat ik afstand gehouden heb, hoef ik van de GGD enzo niet in quarantaine, maar ik vermijd de komende weken toch maar zoveel mogelijk alle contacten. Ik ging net voor het eerst in 2 maanden weer iets sociaals doen, maar goed, dat hebben we gewoon voor de zekerheid verschoven, dus dat hou ik dan nog tegoed.  :P
Ik herken het 'verzinnen'  van symptomen heel erg. Ik moest laatst in quarantaine omdat een teamgenoot waarmee ik in de auto had gezeten corona bleek te hebben. Daarna zit ik dus 10 dagen lang bij elke nies, loopneus, kuchje en alles te denken dat ik ook corona heb. Heel irritant xD

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23574 Gepost op: 5-11-2020, 23:12:56 »
quarantaine is helemaal niks... Daarom heb ik na een bericht op de app dat ik met iemand in een ruimte was geweest maar meteen zelf een test laten doen. ::jaja::
De 1,5 dag dat het duurde tussen bericht op de app en de (negatieve) testuitslag vond ik al veel te lang ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23575 Gepost op: 5-11-2020, 23:45:46 »
Ja, dat gevoel heb ik ook al 3x gehad. Dat is ook verschrikkelijk idd. Maar mijn collega, die zich ook uit voorzorg had laten testen, is negatief getest.  :D dus ik maak me iets minder zorgen nu.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23576 Gepost op: 6-11-2020, 08:03:08 »
quarantaine is helemaal niks... Daarom heb ik na een bericht op de app dat ik met iemand in een ruimte was geweest maar meteen zelf een test laten doen. ::jaja::
De 1,5 dag dat het duurde tussen bericht op de app en de (negatieve) testuitslag vond ik al veel te lang ::hypocriet::
En heb je je dan na X dagen opnieuw moeten testen?

Mijn moeder had samengewerkt met iemand die 3 dagen later positief getest had. Ze moest zich meteen ook laten testen, vervolgens alsnog 2 weken quarantaine en zo'n 9 dagen na haar eerste test opnieuw laten testen, omdat ze het mogelijk wel kon hebben gehad van die collega, maar bij die eerste test de incubatie periode nog bezig was en ze mogelijk pas na die eerste test ziek en besmettelijk kon worden. :-\\ (wat uiteindelijk gelukkig niet was trouwens)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23577 Gepost op: 7-11-2020, 11:05:21 »
Moe. Het loopt een beetje over momenteel  :-\\

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23578 Gepost op: 7-11-2020, 14:05:04 »
En heb je je dan na X dagen opnieuw moeten testen?

Mijn moeder had samengewerkt met iemand die 3 dagen later positief getest had. Ze moest zich meteen ook laten testen, vervolgens alsnog 2 weken quarantaine en zo'n 9 dagen na haar eerste test opnieuw laten testen, omdat ze het mogelijk wel kon hebben gehad van die collega, maar bij die eerste test de incubatie periode nog bezig was en ze mogelijk pas na die eerste test ziek en besmettelijk kon worden. :-\\ (wat uiteindelijk gelukkig niet was trouwens)

Nee. Na de uitslag mag je weer alles doen (tenminste... alles wat volgens de huidige regeltjes is toegestaan)

2 weken quarantaine zou ook wel erg duur gaan worden overigens
Wit is ook een kleur!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23579 Gepost op: 7-11-2020, 17:54:55 »
Naar in me hoofd en pijn in me benen en gevoel alsof ik vandaag 10.000 dingen teveel heb gedaan en feitelijk amper wat gedaan heb ::oink::
Iets met proberen conditie opbouwen en toch over een grens gaan ofzo.  ::rofl::