Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2617379 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23580 Gepost op: 7-11-2020, 17:56:39 »
Sterkte Sylie  ::hug::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23581 Gepost op: 10-11-2020, 12:55:59 »
Dank je wel ;)

Afgelopen dagen ontzettend ziek geweest, constant hypo's en totaal geen energie en benen die mega pijn deden en amper kunnen lopen  ::oink::

Blijkbaar zijn het toch de bijwerkingen van Lyrica dus sinds gisteren daarmee gestopt.
Vooral benen doen nu nog echt gemeen pijn en voelen zwak, hopelijk komt kracht snel terug en komt ook de energie ietwat sneller terug nu want maandag beginnen mijn bestralingen  ::jaja::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23582 Gepost op: 10-11-2020, 21:35:11 »
Sterkte  ::hug::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23583 Gepost op: 15-11-2020, 15:48:38 »
Ik ben er even klaar mee.
Ben al maanden ontzettend moe. Het is (mede door Corona) ontzettend druk op werk waar je tegen allerlei beperkingen aanloopt en het moeilijk is om de leerlingen écht vooruit te helpen, dat frustreert...
Buiten werk heb ik voor de meest kleine klusjes geen energie en dingen afspreken om energie uit te halen kan op dit moment natuurlijk ook niet. Voor mijn gevoel bestaat mijn leven nu uit werk, slapen, eten en tv-kijken.
Mijn lijf laat me ook nog steeds op sportgebied in de steek met pijntjes en weinig energie. Gaat ook niet vooruit dus dat geeft ook geen voldoening...

Ik weet dat het voor iedereen lastig is en ik vind ook dat ik niet mag mopperen omdat ik nog zeker ben van mijn baan en mensen in mijn naaste omgeving nog Coronavrij zijn etc. Maar toch is het even helemaal op en voelt elke dag gewoon best zinloos.
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23584 Gepost op: 15-11-2020, 15:55:13 »
Ik ben er even klaar mee.

Ik weet dat het voor iedereen lastig is en ik vind ook dat ik niet mag mopperen omdat ik nog zeker ben van mijn baan en mensen in mijn naaste omgeving nog Coronavrij zijn etc. Maar toch is het even helemaal op en voelt elke dag gewoon best zinloos.
Dat mag je zeker wel, je bent een mens en geen machine. Volgens mij hebben we allemaal op welke manier dan ook wel zo'n punt bereikt dat jij nu even hebt. Dat we het zat zijn, alles inderdaad zinloos voelt. Hoop dat je snel weer uit dat gevoel kunt komen :)  ::hug:: ::ok::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23585 Gepost op: 15-11-2020, 17:38:53 »
Vervelend Niek ::hug:: En je mag zeker wel mopperen. Er gaan altijd mensen zijn die het erger hebben, maar dat maakt jouw ellende niet minder ellendig. Hopelijk voel je je snel weer iets beter ::hug::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23586 Gepost op: 15-11-2020, 18:01:32 »
We mogen allemaal mopperen Niek. ::hug::

Hier is het niet veel anders op dit moment. Nog wel, hoop ik, over 3/4 weken komt er uitsluitsel of ik boventallig wordt verklaard. Kan er weinig aan doen, wordt gebaseerd op regels en feiten waar ik geen invloed op heb. Dus we doen het er maar mee.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23587 Gepost op: 15-11-2020, 18:03:56 »
Dat is niet mopperen Nieky.
Heel begrijpelijk ook. Hopelijk kun je een ritme vinden wat fijn voelt en waardoor de energie om te sporten of wandelen of gewoon weer fijn gaat voelen en je minder moe gaat voelen.

Hier wil het ook even niet. Hele week afkick gehad van Lyrica en doodziek geweest. Maar langzaamaan trekt dat weg

Vooral vandaag veel spanning en pijn.
Maar vanaf morgen moet ik aan de bak. 15 bestralingen te gaan en dan hopelijk klaar, alles laten genezen en zelf er bovenop zien te komen qua energie en ook motivatie om dan weer dingen te doen. Merk dat die ook ff flink weg is.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23588 Gepost op: 15-11-2020, 18:18:49 »
Tnx allemaal!

@Daisy: Oef.... Kan me voorstellen dat dat een spannende periode is. Wat je zegt is rationeel, je kan er niks aan doen, maar wat een klote-gevolg van deze periode .... Ik ga voor je duimen  ::hug::

@Syllie10, wat rot zeg dat je je zo ziek voelt :(. Ik hoop heel erg dat de laatste bestralingen doen wat ze moeten doen en dat je dan een voorspoedig hersteltraject hebt. Heel veel beterschap!
You'll never walk alone

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23589 Gepost op: 15-11-2020, 18:43:31 »
@Daisy @Syllie ik duim voor jullie, sterkte met alles ::hug:: ::hug::
@Nieky je mag zeker wel even mopperen, dat is heel normaal en logisch in deze periode ::hug::

Ik ben woensdagavond van de trap gevallen maar niks aan de hand eigenlijk, lichte hartverzakking maar ben heel gebleven dus yay ;D
I will follow my inner gold

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23590 Gepost op: 20-11-2020, 14:51:40 »
Flabberdgasted

Maandag gestart met bestralingen en in de middag hoesten, moe dus dacht wow da's 1 pas.
Dinsdag 2e en doodop en hele dag een zombie gevoeld. In de avond ineens veel slijm hoesten en benauwd. Huisartsenpost en langs moeten komen en luchtweginfectie. Dus vraag nog en Corona. Nee, dit is echt luchtweg. Rest klinkt goed en geen ontsteking.

Woensdag doodop, wel aangegeven dat ik infectie had maar gewoon bestraling. Daarna afspraak radioloog en gezegd 2 dagen rust en kijken. Ook afspraak met huisarts en toch uiteindelijk Corona test voor de zekerheid.

Vanmorgen telefoon dat test positief is  ::oink:: dus iedereen gebeld en hopelijk dus niemand aangestoken. Heb wel continue mondkapje op gehad en niet gehoest en had voor de rest ook geen klachten. Gisteren wel ff koorts en nu verhoging.

Maar dus ook geen idee waar ik het vandaan heb en wanneer ik het dan opgelopen heb.
Hopelijk blijft het dus hierbij en wordt het niet erger

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23591 Gepost op: 20-11-2020, 15:33:46 »
Welja joh, dat kan er ook nog wel bij  :o   Heeeeeeeeel veel sterkte!  ::hug::
...maar soms even niet :)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23592 Gepost op: 20-11-2020, 17:14:45 »
Knuffel Syllie! ::hug::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23593 Gepost op: 20-11-2020, 17:43:47 »
Oei, alsof het allemaal nog niet vervelend genoeg was zeg :o Beterschap en hopelijk blijft het inderdaad hierbij ::hug::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23594 Gepost op: 20-11-2020, 18:54:27 »
Jeetje zeg Syllie. Heel veel beterschap en sterkte.  ::hug:: ::hug::

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23595 Gepost op: 20-11-2020, 19:23:48 »
Jeetje Syllie, het houdt ook niet op :( Beterschap en let goed op jezelf! ::hug::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23596 Gepost op: 20-11-2020, 19:26:59 »
Oh nee, wat een pech Syllie! Raar dat ze je niet meteen hebben laten testen aangezien je intensief in het ziekenhuis aanwezig ging zijn... Neem nu vooral lekker je rust (voor zover dat kan natuurlijk) en hopelijk knap je snel weer op!  ::hug::
Talk less, smile more

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23597 Gepost op: 20-11-2020, 20:38:56 »
Veel beterschap!  ::hug:: ::hug::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23598 Gepost op: 20-11-2020, 21:47:09 »
Beterschap Syllie ::hug::

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23599 Gepost op: 20-11-2020, 22:26:08 »
Syllie ::hug::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.