Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2616912 keer)

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #9140 Gepost op: 8-06-2009, 12:56:31 »
Zeg jij me nu dat je eerst leert rijden en dan pas je theorie-examen moet afleggen?  ???
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #9141 Gepost op: 8-06-2009, 13:04:27 »
Ik heb een compact opleiding. Dat betekend dat ik een TussenTijdseToets (TTT) moet doen, heirin kan ik bijzondere verrichtingen afleggen en een vrijstelling hiervoor krijgen op mijn echte examen. Maar voor beide dingen heb je je theorie certificaat nodig. Maar de eerste paar lessen mag je dus zonder theorie doen.

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #9142 Gepost op: 8-06-2009, 13:12:28 »
Dit vind ik sterk  ???  In belgie moet je eerst door je theorie geraken, pas dan mag je rijlessen volgen.
Onze mannier lijkt me logischer.  Eerst bewijzen dat je de regels kent, en pas dan de baan op.
Nou goed, ik wens je veel succes, en doe het rustig aan eh. ;)
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #9143 Gepost op: 8-06-2009, 13:46:42 »
kut...

Me rij instructeur was een eikel. Ik deed alles fout en dit was een nieuwe auto die heel snel afsloeg. En hij was al me vierde instructeur, en dan gaat ie zeggen dat ik dingen nu wel onder de knie had moeten hebben. En toen ging ie wat theoriedingen vragen, vraagt ie wanneer heb je hem. Ik zeg donderdag zegt ie nou dan mag je nog wel hard aan de slag. Wat een mongool zeg! Langste uur wat ik ooit heb gehad. Ben blij dat ik hem maar 1 keer heb.
ik heb donderdag ook mijn theori ::rofl::
in Utrecht volgens mij om half elf of half twaalf ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #9144 Gepost op: 8-06-2009, 14:00:49 »
ik om half 2 ook in Utrecht :P. Zou leuk zijn als we het tegelijk hadden gehad :P

Dit vind ik sterk  ???  In belgie moet je eerst door je theorie geraken, pas dan mag je rijlessen volgen.
Onze mannier lijkt me logischer.  Eerst bewijzen dat je de regels kent, en pas dan de baan op.
Nou goed, ik wens je veel succes, en doe het rustig aan eh. ;)
Het is juist handig om eerst rijlessen te hebben want dan leer je het al doende. De instructeur zit er toch naast die verteld je wel als je te hard rijd of als je moet stoppen ofzo.

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #9145 Gepost op: 8-06-2009, 14:15:05 »
ik om half 2 ook in Utrecht :P. Zou leuk zijn als we het tegelijk hadden gehad :P
Het is juist handig om eerst rijlessen te hebben want dan leer je het al doende. De instructeur zit er toch naast die verteld je wel als je te hard rijd of als je moet stoppen ofzo.

Ja, ok, maar ik zou denken dat je toch eerst de regels, borden en signalisaties moet kennen alvorens je onder de mensen gaat, maar goed, zorg maar dat je het haalt.  Dan hoef je de anderen niet meer lastig te vallen om ergens naar toe te gaan en kun je meer je eigen keuzes maken, en dat voelt( nu OT) GOED aan. ::ok::
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #9146 Gepost op: 8-06-2009, 14:16:53 »
ik om half 2 ook in Utrecht :P. Zou leuk zijn als we het tegelijk hadden gehad :P
Het is juist handig om eerst rijlessen te hebben want dan leer je het al doende. De instructeur zit er toch naast die verteld je wel als je te hard rijd of als je moet stoppen ofzo.
ik heb hem om half 12, zou idd leuk zijn als we hem tegelijk hadden ::tandpastasmiley::

het is idd veel handiger om eerst lessen te hebben, ik heb nu 22 uur rijles gehad, jij?
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #9147 Gepost op: 8-06-2009, 14:18:59 »
Heb destijds ook eerst 18 lesuren praktijk gehad(men eerste les al op autostrade  ::trots::) en dan m'n theorie gedaan hoor, maar ik had mijn rijbewijs voor de brommer al en daar zat een deel in van de auto misschien dat het daarom kon?

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #9148 Gepost op: 8-06-2009, 14:20:53 »
Helaas heb ik geen extra bijbewijs voor brommer of moto nodig. :(
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #9149 Gepost op: 8-06-2009, 14:30:28 »
ik heb hem om half 12, zou idd leuk zijn als we hem tegelijk hadden ::tandpastasmiley::

het is idd veel handiger om eerst lessen te hebben, ik heb nu 22 uur rijles gehad, jij?
12 nu, maar er is heel veel uitgevallen omdat mijn instructeur ziek is.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #9150 Gepost op: 8-06-2009, 14:35:28 »
12 nu, maar er is heel veel uitgevallen omdat mijn instructeur ziek is.
en met examens enzo

OT: zenuwachtig, heb mijn theori examen al bijna :o
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #9151 Gepost op: 8-06-2009, 14:59:58 »
kut...

Me rij instructeur was een eikel. Ik deed alles fout en dit was een nieuwe auto die heel snel afsloeg. En hij was al me vierde instructeur, en dan gaat ie zeggen dat ik dingen nu wel onder de knie had moeten hebben. En toen ging ie wat theoriedingen vragen, vraagt ie wanneer heb je hem. Ik zeg donderdag zegt ie nou dan mag je nog wel hard aan de slag. Wat een mongool zeg! Langste uur wat ik ooit heb gehad. Ben blij dat ik hem maar 1 keer heb.

Ik had een eikel van een examinator, hij wilde z'n gordel niet vastklikken en hij vroeg waarom en gaf ik em beleefd uitleg, heb ik geen zaken mee gewoon rijden zei ie,  dus ik vertrek en gooi de auto direkt in de remmen, hij klapte met z'n gezicht bijna tegen de pasagierszetel ::tandpastasmiley::, ik vroeg nogmaals kan u aub uw gordel aandoen.  Dat kost je normaal een strafpunt zei ie je mag niet vertrekken voor je erop attent gemaakt hebt je passagiers ingeklikt zijn.  Ik protesteerde en zei hem dat ik dat gevraagd had. "Ja de eerste keer heb je geen AUB vermeld in je verzoek." Zei hij.  Ik was heel dat examen fucked up maar maakte geen enkel fout. 
Midden in het examen reed ik op een voorrangsweg toen er plots en auto zijn voorrang nam en ik moest in de remmen hangen. Aan het einde van het examen zei die examinator me doodleuk: 'je hebt gestopt op een voorrangsbaan je had mogen doorrijden. Dat is een kleine fout'.  Ik vroeg hem wat de gevolgen waren indien ik de auto had aangereden. "Dan had ik je gebuisd en had ik ervoor gezorgd dat je al je praktijklessen opnieuw kon doen"
Toen ik vroeg naar de manager van het examencentrum en alsook naar een klachtenformulier, zag je het zweet op zijn voorhoofd staan. Stotterend zei hij: "Daar ga je toch niet mee doorgaan? je bent toch niet gebuisd en op het einde was maar een grapje"
Ik antwoordde dat ik zijn houding niet echt apprecieerde en dat hij beter ook geen job als moppentapper moet zoeken als ze hem hier zouden ontslaan.
Ik heb de klacht doorgedreven maar nooit iets van gehoord...
De Rij-instructeur was er de hele tijd tijdens het examen en de rit naar de rijschool zijn mond gehouden.  ::ohno::
 

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #9152 Gepost op: 8-06-2009, 15:04:44 »
goed, ik ben aangenomen, eindelijk een baantje dat een beetje goed betaalt :)

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #9153 Gepost op: 8-06-2009, 15:08:46 »
En wat doe je nu als ik vragen mag?
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #9154 Gepost op: 8-06-2009, 15:11:02 »
« Laatst bewerkt op: 8-06-2009, 19:27:40 door Firesphere »
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #9155 Gepost op: 8-06-2009, 15:11:19 »
En wat doe je nu als ik vragen mag?
ik geef examencursussen ::jaja:: soort bijles, maar dan met een hele groep

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #9156 Gepost op: 8-06-2009, 15:47:38 »
***...

Me rij instructeur was een *****. Ik deed alles fout en dit was een nieuwe auto die heel snel afsloeg. En hij was al me vierde instructeur, en dan gaat ie zeggen dat ik dingen nu wel onder de knie had moeten hebben. En toen ging ie wat theoriedingen vragen, vraagt ie wanneer heb je hem. Ik zeg donderdag zegt ie nou dan mag je nog wel hard aan de slag. Wat een ******* zeg! Langste uur wat ik ooit heb gehad. Ben blij dat ik hem maar 1 keer heb.

Ik heb zoon metor gehad. (1 jaar.)
Why don't I ever listen to me?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #9157 Gepost op: 8-06-2009, 16:08:00 »
goed, ik ben aangenomen, eindelijk een baantje dat een beetje goed betaalt :)
gefeliciteerd ::feest::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #9158 Gepost op: 8-06-2009, 16:12:01 »
goed, ik ben aangenomen, eindelijk een baantje dat een beetje goed betaalt :)

Gefelisiteert en veel plezier!
Why don't I ever listen to me?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #9159 Gepost op: 8-06-2009, 21:13:55 »
goed, ik ben aangenomen, eindelijk een baantje dat een beetje goed betaalt :)

leuk Lieke :D ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.