Auteur Topic: nieuw  (gelezen 529 keer)

Offline wielie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
nieuw
« Gepost op: 5-10-2004, 23:19:28 »
Hallo ik ben nieuw hier op het forum, ik snap het nog niet helemaal maar dat komt nog wel.
Straks maar even op zoek naar een leuk plaatje. de groetjes

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: nieuw
« Reactie #1 Gepost op: 5-10-2004, 23:56:51 »
hey wielie!

welkom hier!
succes met t op zoek gaan naar alles! en veel plezier hier  ::zwaai::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline amarante

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pluk de dag,leef nu
weinig informatie
« Reactie #2 Gepost op: 6-10-2004, 02:26:51 »

Hoi Welie,
volgens mij wil iedereen een nieuwkomer verwelkomen, maar ik merk dat ik niet erg reageer op mensen die heel weinig over zichzelf vertellen bij "profiel". Jij hebt dus bijna niets ingevuld en dat maakt dat ik bijna op niets kan reageren, behalve op je mening over ER.
Ik schrijf dit naar jou, maar misschien herkennen anderen zich hier ook in.Ik weiger nog te reageren op mensen die alleen hun nickname opgeven en verder anoniem willen blijven. Misschien is dat op de chatpagina wel handig en gewoon, maar ik wil bij het forum toch wat meer inhoud. Goh, ik ben net 2 dagen hier ingelogd en wat een praatjes alweer! Zou ik toch wat op KLAAR lijken? Stuur me weG(naar de mangrove)!     
te paard, te paard!

Offline wielie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: nieuw
« Reactie #3 Gepost op: 6-10-2004, 09:05:14 »
He hallo ,
Ik was vanmorgen zeer verbaasd dat ik bericht had. Toen ik naar gisteren naar bed ging was ik in de veronderstelling dat mijn hele poging om op het forum te komen was mislukt.  Echt een leuke gewaarwording als mensen op je reageren! Ja je merkt het al ik heb even de tijd nodig om alles door te krijgen en ben niet echt handig met het hele computer gebeuren. Dus het is niet zozeer dat ik anoniem wil blijven maar het is meer onhandigheid, ik kan wel wat tips gebruiken. Ik weet nu b.v. niet meer hoe ik bij dat "profiel" moet komen. Dus zodra ik daar weer ben ga ik me even fatsoenlijk voorstellen. Enne Amarante, Ik begrijp je commentaar, maar gun me even de tijd. Verder hou ik wel van jou directe aanpak dus ga zo door. groetjes ::zwaai::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: nieuw
« Reactie #4 Gepost op: 6-10-2004, 10:14:09 »
Hallo wielie!  ::zwaai::  Welkom hier!

Bovenaan je pagina, net onder 't logo, zie je 'n aantal knopjes staan waaronder ook deze . Als je daar op klikt kom je in je profiel. Links zie je dan 'n kopje 'profiel wijzigen'. Daar kun je 'ns bekijken wat je allemaal voor persoonlijke instellingen kunt doen en welke informatie je over jezelf kwijt kunt (leeftijd, plaats...).

Ik wens je veel plezier op Realitynet!  :D