Auteur Topic: Aflevering 3: call-back ronde  (gelezen 9463 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 3: call-back ronde
« Gepost op: 9-10-2004, 21:12:25 »
In dit topic kun je alles kwijt over de derde aflevering van Popstars.  :)

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3: call-back ronde
« Reactie #1 Gepost op: 9-10-2004, 21:41:41 »
Hebben meer mensen Roel uit het Junior Songfestival van vorig jaar herkend? Want volgens mij zag ik hem, en als hij het is is hij tot nu toe nog door.
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3: call-back ronde
« Reactie #2 Gepost op: 9-10-2004, 22:04:46 »
Hebben meer mensen Roel uit het Junior Songfestival van vorig jaar herkend? Want volgens mij zag ik hem, en als hij het is is hij tot nu toe nog door.

Yep, 't was 'm! Ik vertelde 'n aantal weken geleden op tv dat hij meedeed, maar hij mocht niks zeggen over hoe ver hij is gekomen. Maar is zit er dus nog steeds bij!  ::ok::

Ik vond 't 'n erg chaotische uitzending. Ik heb niet veel namen en gezichten kunnen onthouden en dat kon ik bij de theaterrondes van Idols wel. Nu zag je van heel veel kandidaten 'n beetje en daarom blijven er bij mij niet echt mensen hangen. Maar dat kan ook zijn omdat ik er niemand echt uit vond springen.  :-\\

Verder veel Idols-bekenden gezien. Ook die bij Idols 1 in de theaterrondes zaten. Ben echt benieuwd of er 1 van die oud-Idols-kandidaten straks in de groep belandt.  :)

Ik denk trouwens dat de middengroep nu wel door is en misschien nog 1 van de twee zijgroepen. Jammer dat we moeten wachten tot volgende week tot we 't weten.  ::niet-ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3: call-back ronde
« Reactie #3 Gepost op: 9-10-2004, 22:22:58 »
Vandaag is de eerste volledige aflevering die ik gezien heb (week 1 was ik niet thuis, en week 2 ben ik halverwege afgehaakt), maar ik vond 't vandaag erg leuk, het gaat nu weer ergens om. Het was af en toe wel een beetje rommelig zoals Eidm al opmerkte, ik kan nog niet echt mensen onthouden die ik nou echt goed vond, maar dat gaat na volgende week wel komen.  8)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3: call-back ronde
« Reactie #4 Gepost op: 9-10-2004, 23:00:59 »
Dat zal zeker komen volgende week! Hoe minder kandidaten, hoe beter ik ben met onthouden van namen.  ;D

Ik vond 't trouwens erg leuk dat Dennis, die jongen die van Patty moest terugkomen, 't liedje 'She Would' van Boris zong. Boris heeft dat nummer bij de voorronde van 't nationaal songfestival in 2003 gezongen. Niet veel mensen kennen dat nummer (door Boris' deelname aan Idols heeft 't wel wat meer bekendheid gekregen), maar 't is echt 'n prachtig nummer. Dennis kon natuurlijk niet tippen aan Boris z'n uitvoering, maar alleen al door de keuze van dat nummer vind ik 't prima dat hij toch door is.  ::ok::  En z'n uiterlijk kon er natuurlijk ook mee door.  ;)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Aflevering 3: call-back ronde
« Reactie #5 Gepost op: 9-10-2004, 23:42:42 »
Tsja, ben het niet helemaal met je eens Han: ik vind Popstars wat betreft theater-ronde een absolute winnaar ten opzichte van Idols. De enige reden dat je geen mensen leert kennen is omdat er veel meer mensen achter elkaar voorbij komen. Bij Idols zag je een paar line ups (maar die waren bijna op een hand te tellen) en toen viel al een groep mensen af. Bij Popstars krijgen de zangers tenminste een kans om een volledig nummer te zingen en mogen dat ook uitzingen (tenminste, als ze zichzelf er niet mee voor gek zetten ;D)

Overigens ook een goed plan om de workshops al tijdens de 'theater'rondes te laten beginnen. Houdt de sfeer er direct een beetje meer in :D

Idols wint de audities, Popstars de theaterronde ::ok:: ::jaja::
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3: call-back ronde
« Reactie #6 Gepost op: 10-10-2004, 00:01:04 »
Vond de uitzending wel heel leuk hoor, vond 't alleen jammer dat ik niet echt namen kon onthouden. Maar ik vond 't wel erg leuk dat ze gelijk dans- en zangles kregen.  ::ok::

En wat ik al gedacht had: de jongens vielen allemaal erg tegen bij de dansles.  ;D  Over 't algemeen hebben die gewoon wat langer nodig om 'n choreagrafie op te pikken, dus dat komt nog wel in orde als ze straks in dat huis iedere dag kunnen oefenen.  ::ok::

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3: call-back ronde
« Reactie #7 Gepost op: 10-10-2004, 09:36:17 »
Hebben meer mensen Roel uit het Junior Songfestival van vorig jaar herkend? Want volgens mij zag ik hem, en als hij het is is hij tot nu toe nog door.
Ja ik zag hem ook maar vond hem erg weinig in beeld komen...Je zag steeds dezelfde mensen in beeld (o.a. Boris en Carlos). Maar volgensmij is Roel niet door want op het laatst stond ie aan de zijkant en die mensen gaan niet door denk ik...

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3: call-back ronde
« Reactie #8 Gepost op: 10-10-2004, 09:38:48 »
Dat zal zeker komen volgende week! Hoe minder kandidaten, hoe beter ik ben met onthouden van namen.  ;D

Ik vond 't trouwens erg leuk dat Dennis, die jongen die van Patty moest terugkomen, 't liedje 'She Would' van Boris zong. Boris heeft dat nummer bij de voorronde van 't nationaal songfestival in 2003 gezongen. Niet veel mensen kennen dat nummer (door Boris' deelname aan Idols heeft 't wel wat meer bekendheid gekregen), maar 't is echt 'n prachtig nummer. Dennis kon natuurlijk niet tippen aan Boris z'n uitvoering, maar alleen al door de keuze van dat nummer vind ik 't prima dat hij toch door is.  ::ok::  En z'n uiterlijk kon er natuurlijk ook mee door.  ;)
Toen Dennis begon met dat nummer te zingen dacht ik he? dat ken ik ergens van en toen drong het door...Wel een superleuk keuze ja!!