Poll

wat vind je nou eigenlijk het leukste van reality soaps?

het gluurgehalte
1 (14.3%)
het wegstem systeem
2 (28.6%)
het spel/de competitie
4 (57.1%)
ik heb toch niks anders te doen
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Poll gesloten: 22-10-2004, 20:33:22

Auteur Topic: gouden formule reality tv  (gelezen 1518 keer)

Offline billie turf

• Forumlid
gouden formule reality tv
« Gepost op: 12-10-2004, 20:33:22 »
Ik denk dat de eliminatie, bij welke show dan ook, heel belangrijk is. Mensen kijken graag of degene aan wie ze een hekel hebben eruit wordt getrapt. Natuurlijk zijn niet alle reality series hetzelfde, je kunt Patty's Posse niet met Peking Express vergelijken.
Maar misschien dat je een algemene voorkeur hebt, iets waardoor je blijft kijken.

Offline Eck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: gouden formule reality tv
« Reactie #1 Gepost op: 19-10-2004, 22:39:34 »
Ja daar heb je gelijk in. Ik heb voor het wegstem systeem gekozen. Als er maar iets met wegstemmen is dan kijk ik het al!!! Series met een afvalrace kunnen mij altijd boeien ::jaja::

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
« Reactie #2 Gepost op: 20-10-2004, 10:39:07 »
Wat mij vooral boeit is de karakter-strijd tussen de kandidaten onderling. De tactische pesterijen om de boel op scherp te houden. Heerlijk. De Reality-show begint pas als de onderlinge strijd begint. Botsingen als Mitchel-Mick en Ronald-Mohammed dat geeft een serie kleur. En geen blondevrouwen-zwetsverhalen bv over stapavonturen Kelly-Frouke, daar zit toch niemand op te wachten.

Daarnaast wil ik mezelf kunnen afspiegelen met één van de kandidaten. Zelf een favoriet kunnen kiezen. Aanmoedigen tijdens een proef. Moet je mij een zien zitten zondagavond :)

Deze facetten heeft ER, WIDM, en PE. En daarom was missie kilimanjaro voor mijn gevoel minder reality en méér natuur- en goededoelenfilm.

Offline True Gondorian

• Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
« Reactie #3 Gepost op: 20-10-2004, 11:09:51 »
En laten we niet Survivor en Big Brother vergeten, die zitten ook op het zelfde format. Mensen bij elkaar stoppen, voor irritaties zorgen en daar een camera opzetten. Heerlijk menselijkleed.
Who’s got the sweetest disposition?