Auteur Topic: Aflevering 4: vervolg call back ronde  (gelezen 12028 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 4: vervolg call back ronde
« Gepost op: 16-10-2004, 22:33:55 »
Wat vonden we van deze aflevering?  :)

Ik heb me goed geamuseerd en heb nu eindelijk herkenning bij bepaalde kandidaten.  ::ok::

Ik vond dat er bij de meisjes heel slecht gezongen werd. Alleen Deborah en dat blonde meisje (ik weet effe haar naam niet meer) zingen echt goed. De rest was bij de zangles echt superslecht en bij de opdracht op 't laatst ook niet echt verbijsterend goed. Ik hoop toch dat ze veel gaan opsteken van de zanglessen van Esther Hart die gaan komen.

Veel Idolskandidaten er nog in! Sharon, Lianne en Boris! Ben benieuwd hoe ver ze komen! Zou toch leuk zijn als ze in de boyband en girlgroup gaan belanden!  :D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4: vervolg call back ronde
« Reactie #1 Gepost op: 16-10-2004, 23:00:41 »
De dames vielen me idd wat tegen en de heren vielen me idd wat mee. Echter denk dat als groep zijnde de meiden toch iets meer potentie hebben als de heren. Van de dames vond ik Nora, Celestine en Deborah erg goed en van de jongens Boy, Ehsan (qua zang) en Merijn.
« Laatst bewerkt op: 16-10-2004, 23:24:14 door Daisy »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4: vervolg call back ronde
« Reactie #2 Gepost op: 16-10-2004, 23:15:06 »
Och ja Nora! Zo heette dat blonde meisje dat ik goed vond!  ::ok::

Bij de jongens vond ik ook Eshan en Merijn goed! Ik begrijp trouwens eik niet wat Boris (van Idols 2, viel toen af in 't theater) er nog bij doet, want die zong heel erg slecht vanavond.  :-\\

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4: vervolg call back ronde
« Reactie #3 Gepost op: 16-10-2004, 23:23:41 »
Ja, Boris was niet zo :-\\ geldt trouwens ook voor Sharon :-\\ die vind ik echt 3x niks, dat hoog laag hoog laag vind ik zo vreselijk irritant, daar houd ik niet van

* Daisy krijgt weer de kriebels.

Als ik nu 2 bands zou moeten samenstelling zou ik voor het volgende gaan (op basis van mijn geheugen die me als het goed is niet in de steek heeft gelaten vandaag ::))

DAMES:


HEREN


Beetje een mix van alles, maar ik kom ongetwijfeld volgende week om mijn keuze terug ::)

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Aflevering 4: vervolg call back ronde
« Reactie #4 Gepost op: 17-10-2004, 10:26:40 »
Ik vond het een leuke aflevering ::ok::

Ik ben het wel met de bands hierboven eens, de meiden herken ik alleen niet allemaal ::) Met de jongens ben ik het zeker met de eerste drie eens ::jaja:: De eerste kan vet goed zingen ::bravo::

ik heb het gister net voor de eerste keer gezien ::)
Smiling isn't a crime..

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4: vervolg call back ronde
« Reactie #5 Gepost op: 17-10-2004, 10:38:02 »
Ik kan me ook wel in deze bands vinden momenteel.  ::jaja::  Ik herinner me alleen die vierde jongen niet meer.  :-\\

Maar ik denk eik dat we er steeds anders over gaan denken naarmate we meer van de kandidaten zien en ze meer zang- en danslessen krijgen. Misschien zitten er nog wel hele grote verassingen tussen!   :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4: vervolg call back ronde
« Reactie #6 Gepost op: 17-10-2004, 12:18:16 »
Ik herinner me alleen die vierde jongen niet meer.  :-\\

Ik ook niet echt, maar hij ziet er wel leuk uit ::jaja:: ;D

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4: vervolg call back ronde
« Reactie #7 Gepost op: 17-10-2004, 13:58:43 »
Ik ook niet echt, maar hij ziet er wel leuk uit ::jaja:: ;D

Haha! Daar kun je natuurlijk ook je keuze op baseren!  ;D

Ja, Boris was niet zo :-\\ geldt trouwens ook voor Sharon :-\\ die vind ik echt 3x niks, dat hoog laag hoog laag vind ik zo vreselijk irritant, daar houd ik niet van

* Daisy krijgt weer de kriebels.

Sharon vond ik ook idd slecht! En daarbij ook Lianne. Op basis van wat de ex-Idols kandidaten in deze aflevering hebben laten zien, denk ik niet dat ze uiteindelijk bij de laatste 5 zullen eindigen.  ::ohno::

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4: vervolg call back ronde
« Reactie #8 Gepost op: 17-10-2004, 17:34:25 »
Ik vond het leuk gisteren! Je kunt nu eindelijk ook wat meer kandidaten herkennen en herrineren. Alleen begin ik me wel steeds meer te irriteren aan de presentatie van Beau. In het begin was het wel grappig maar nu word het toch wel erg flauw.
 
Ook ik heb even mijn voorspelling en voorkeuren voor de meiden en jongens groep bij elkaar gezet  ;D
That's all

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4: vervolg call back ronde
« Reactie #9 Gepost op: 17-10-2004, 23:19:57 »
Beau Rules, hij is echt grappig ::jaja:: ::rofl::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4: vervolg call back ronde
« Reactie #10 Gepost op: 17-10-2004, 23:26:53 »
Beau brengt 't allemaal wat minder serieus als Tooske en dat kan ik ook wel waarderen.  ::jaja::

Ben wel erg benieuwd hoe hij die liveshows gaat presenteren. Hij is toch meer iemand voor in 'n kleine studio of op lokatie zoals bij de audities of nu bij de call back ronde. Dus 't zal echt anders voor 'm zijn om te presenteren met live-publiek enzo.  :-\\

Offline Larsz

  • Forumlid
Re: Aflevering 4: vervolg call back ronde
« Reactie #11 Gepost op: 18-10-2004, 12:52:16 »
heey lui..
kben beetje nieuw hier maarja..
Ik vond de aflevering van gister wel ok, ik vind de girls stukken beter dan de boys, de boys vintik allemaal beetje van die gladde types maar ok..zal wel zijn omdat ik jongen ben
Als ik 2 groups moet samenstellen zouden dit de 5 girls zijn:


en de 5 boys:


Edit: plaatjes naast elkaar gezet ipv onder elkaar - Test
« Laatst bewerkt op: 18-10-2004, 17:52:57 door Test »