Poll

wie heeft de mooiste kamer opgeleverd?

Wina & Jochem (keuken)
4 (25%)
Brett & Tobias (badkamer)
4 (25%)
Nanet & Elmer (badkamer)
2 (12.5%)
Lieke & Michon (slaapkamer)
6 (37.5%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Aflevering 8: wie heeft de mooiste kamer?  (gelezen 4627 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 8: wie heeft de mooiste kamer?
« Gepost op: 25-10-2004, 09:48:05 »
En wat vonden we van de vierde opgeleverde kamers?  :)

Ik vond de keuken van Wina & Jochem niet echt mooi en totaal niet praktisch met die balken ertussen. Ik zou 't echt heel anders aangepakt hebben denk ik.  :-\\

De badkamer van Nanet & Elmer vond ik lelijk en zou ik zelf nooit zo willen hebben. Ik kan me niet voorstellen dat je dit lang mooi gaat vinden. Dit gaat volgens mij al na 'n paar dagen vervelen.  ::niet-ok::

De badkamer van Brett & Tobias vond ik niet echt bijzonder. 'n beetje standaard en idd niet goed afgewerkt voor 't feit dat vakmensen die badkamer geplaatst hebben.  ::ohno::

Dan blijft over de slaapkamer van Lieke & Michon. Die vond ik ook niet echt geweldig, maar heeft denk ik wel de meeste toegevoegde waarde vanwege die extra wc. Dus ik ga deze week voor hen. Is ook leuk, want dan heeft iedereen 'n keer de prijs gewonnen.  ::ok::

Vond 't trouwens wel aardig van de makers dat ze toch nog effe dat bed hebben mogen afmaken, want om 18.00 uur stond dat echt nog niet. Zo is de kamer tenminste iets meer af en maken ze tenminste meer kans om te winnen. En ze waren toch al zo van streek door die heftige ruzie.  :-\\

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #1 Gepost op: 25-10-2004, 17:16:19 »
De badkamer van Nanet en Elmer was echt heel mooi! Maar ik kan me inderdaad wel voorstellen dat je die niet mooi blijft vinden.
Wina en Jochem: Leuk weer met die kleuren! Maar wel onpraktisch, met dat ding ertussen.
Brett en Tobias: nogal standaard. Ik vond hem niet zo mooi als eerdere kamers van hen.
Lieke en Michon: Die extra wc erbij is goed! Ik denk dat ze dit keer wel winnen.

Ik ga dus voor Lieke & Michon, maar eigenlijk ook omdat ik het aan het eind zo zielig vond  :\'( ::schaam::.
« Laatst bewerkt op: 26-10-2004, 15:49:33 door liek. »

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 8: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #2 Gepost op: 26-10-2004, 00:24:05 »
De badkamer van Brett & Tobias ::jaja::

Dat gezeik en nagepraat over standaard.....
Het gaat hier niet om decoreren maar om een pand te verkopen!!
Het gaat dan om het praktische...

Ik zou die badkamer van Elmer en Nanet na twee weken al beu zijn...

Keuken van Wina & Jochem...Slechte keus om die boven op een zolder te maken...Het zag er ook goedkoop en niet praktisch uit..

Lieke & Michon...Mooie kamer...Kaal maar fris..

Brett & Tobias...Mooie badkamer...Jammer van dat plakplastic op de ramen, maar denk dat een eventuele koper er toch wel iets anders voor de ramen maakt..
Douche in het bad is echt ideaal, ik had het in mijn vorige woning ook...Bad was altijd schoon door iedere dag douchen ( je moet dan wel even het bad drogen na douchen)
Er is niets ergergs dan een douchcabine...

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Aflevering 8: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #3 Gepost op: 27-10-2004, 16:49:18 »
is nek aan nek in de poll en dat zal het ook in werkelijkheid zijn
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!