Auteur Topic: Popstars in da house  (gelezen 7820 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Popstars in da house
« Gepost op: 27-10-2004, 21:37:01 »
Net was de eerste aflevering van Popstars in da house. En wat vonden we ervan?  :)

Ik vond 't erg leuk moet ik zeggen!  :D

Leuk om te zien hoe ze die huizen introkken en alles verkennen enzo. Ook grappig om te zien hoe 't achter de schermen ging bij Pulse en Life&Cooking. Ik had beiden al op tv gezien, maar 't is dan leuk om te zien hoe de kandidaten 't ervaren hebben.  :)

En de eerste zang- en danslessen zaten er weer op. Mij viel weer op dat Merijn echt 'n geweldige stem heeft!  ::ok::  En veel jongens kunnen echt niet dansen.  ;D

Grappig ook dat feest net bij de jongens. Ik ben eik wel benieuwd of er misschien wel 'n setje gaat ontstaan.  :)

Kortom: deze afleveringen zijn echt 'n leuke aanvulling op de zaterdagaflevering!  ::ok::

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Popstars in da house
« Reactie #1 Gepost op: 28-10-2004, 08:33:03 »
leuk inderdaad was de aflevering  ::ok::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Popstars in da house
« Reactie #2 Gepost op: 28-10-2004, 13:04:29 »
Ik heb het toevallig ook gezien gister en vond het wel leuk om naar te kijken. Super gaaf hoor, die huizen!!! :D Daar wil ik ook wel een tijdje wonen... :P

Ik vind het vooral leuk om te zien hoe ze klaar gestoomd worden voor het "echte" werk. Het leren dansen, de zanglessen vind ik echt tof om te zien. Ik vind alleen die twee jongens niet zo leuk die het idee hadden dat ze geen coach nodig hadden. Die mogen er van mij zo uit. Ik vind ze ook niet heel bijzonder, niets extra's hebben dus ik zal ze niet missen als ze niet in de band terecht komen. Ik ben alleen de namen even kwijt. Wie ik wel erg leuk vind bij de mannen zijn: Bobby, Leon, Mark, Merijn en ook Steven wel. Dit zijn de eerste vijf die in me op komen dus kennelijk hebben die de meeste indruk gemaakt :D

Bij de vrouwen heb ik nog niet een hele duidelijke voorkeur, dat zal in de loop der weken wel veranderen denk ik!
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Popstars in da house
« Reactie #3 Gepost op: 28-10-2004, 13:08:54 »
Wie ik wel erg leuk vind bij de mannen zijn: Bobby, Leon, Mark, Merijn


 ::jaja::  :-*
That's all

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Popstars in da house
« Reactie #4 Gepost op: 28-10-2004, 14:58:30 »
Ik vind alleen die twee jongens niet zo leuk die het idee hadden dat ze geen coach nodig hadden. Die mogen er van mij zo uit. Ik vind ze ook niet heel bijzonder, niets extra's hebben dus ik zal ze niet missen als ze niet in de band terecht komen. Ik ben alleen de namen even kwijt.

Dat waren Ehsan en Anno volgens mij. Vond ik ook erg arrogant hoe ze dat zeiden. Maar zo'n houding zal Paul echt niet goedkeuren, dus die komen zichzelf nog wel tegen als ze dit zo voortzetten.  :(

Citaat
Wie ik wel erg leuk vind bij de mannen zijn: Bobby, Leon, Mark, Merijn en ook Steven wel. Dit zijn de eerste vijf die in me op komen dus kennelijk hebben die de meeste indruk gemaakt :D

Ik vond ook vooral Bobby, Merijn en Steven leuk overkomen.  ::jaja::

Citaat
Bij de vrouwen heb ik nog niet een hele duidelijke voorkeur, dat zal in de loop der weken wel veranderen denk ik!

Dat heb ik ook nog. D'r vielen me geen meiden in 't bijzonder op en daarom heb ik nog geen duidelijke voorkeur. Dat komt denk ik ook pas meer als ik ze hoor zingen in de liveshow.  :)

Offline ehsan-iz-lkkr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ehsan is duh lkkrste!
Re: Popstars in da house
« Reactie #5 Gepost op: 7-12-2004, 17:50:03 »
wahahaha nouw ehsan sit er gellukig wel in hoor!!
maa hij is pas 16 en komt miss. beetje arro over maa dat is iej cker niej!!
hij is sweet!  ::love::
luf ehsan