Auteur Topic: Lianne  (gelezen 9540 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Lianne
« Gepost op: 29-10-2004, 21:04:09 »
In dit topic kun je alles kwijt over Lianne.  :)



Info, songteksten, quotes, nieuws, artikelen en screenshots kun je vinden in haar profiel.

Offline liiekJee

  • Forumlid
Re: Lianne
« Reactie #1 Gepost op: 7-11-2004, 10:20:56 »
Lianne iSz Supaaa gOed jOh ::oink:: ::tandpastasmiley::

Diie Gaat eCht winneee met Marietteeeee:D:D

hUn zYn de beSteee..

koeS koeS vOor jUlliee Op jj neuSzJeeees ::tandpastasmiley:: ::love::


liiekJee

Offline chantal23

  • Forumlid
Re: Lianne
« Reactie #2 Gepost op: 7-11-2004, 10:54:12 »
Jammer ik had meer verwacht van Lianne ik vond haar gisteren niet zo goed, terwijl ze volgens mij wel beter kan

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lianne
« Reactie #3 Gepost op: 7-11-2004, 13:58:55 »
Jammer ik had meer verwacht van Lianne ik vond haar gisteren niet zo goed, terwijl ze volgens mij wel beter kan

Ik vond haar ook erg tegenvallen. Maar ik weet eerlijk gezegd niet of ze nog beter kan. Ik vond haar bij de workshops van Idols ook al niet zo heel geweldig zingen, dus dit is misschien ook wel gewoon haar maximum.  :-\\

Maar ik hoop voor haar dat ze de volgende keer iig niet meer zo zenuwachtig is, want dan komt ze toch wellicht wat beter uit de verf.  :)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Lianne
« Reactie #4 Gepost op: 7-11-2004, 16:08:16 »
totaal niet geconcentreerd en djeez wat een slechte styliste, een mens is geen levend kunstwerk ofzo...

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lianne
« Reactie #5 Gepost op: 7-11-2004, 16:55:03 »
Qua zang vind ik Lianne echt een van de minste....ze spettert totaal niet van het scherm af, heeft maar een gewone middelmatige stem. Het verbaasde me dat ze er niet uitgevlogen is gisteren.  :o
That's all

Offline Boefje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lianne
« Reactie #6 Gepost op: 21-11-2004, 19:41:58 »
Wauw, wat had Lianne een superjurk aan afgelopen zaterdag. Die moet ik gewoon hebben. Weet iemand waar ik deze misschien kan halen?
« Laatst bewerkt op: 21-11-2004, 19:45:12 door Boefje »
It's just plain me.. nothing less or more

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lianne
« Reactie #7 Gepost op: 21-11-2004, 20:12:40 »
Die jurk is idd erg leuk!  ::ok::  Weet niet waar je 'm kunt krijgen, maar ik gok zo dat 't niet 'n jurk is die je bij de H&M vindt.  ;)

Ik vond Lianne gisteren best goed trouwens! En ze deed me heel erg denken aan Tanja Jess met haar haar zo.  :)
« Laatst bewerkt op: 21-11-2004, 22:49:06 door Han13 »

Offline Boefje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lianne
« Reactie #8 Gepost op: 21-11-2004, 20:35:37 »
Jaaaaaaaa die jurk is echt mooi, hoop dat ik hem nog voor zaterdag kan vinden, dan heb ik een feest voor een goed doel en aangezien ik gastvrouw ben.. . Misschien kan ik op die manier wat meer donaties binnen krijgen..  ::tandpastasmiley::

Dus tips zijn van harte welkom!

Lianne was heel erg leuk afgelopen zaterdag En nu je het zegt. inderdaad ze had wat van Tanja en dat is een groot compliment, want Tanja is een mooie vrouw.
It's just plain me.. nothing less or more